Je bent zo'n poppetje in een hele grote wereld en dan moet je allemaal boze dieren vermoorden en dan wordt je een sterker poppetje en kan je sterkere dieren doodmaken en dan wordt je nog sterker en dan leer je allemaal toveren en dingen maken en met verschillende wapens omgaan en dan wordt je nog sterker en rijker en dan kan je nog grotere dieren doodmaken en dan ga je ondertussen nog wapens en kleding kopen en materialen zoeken om dingen te maken en dan wordt je nog rijker en.... lallaalaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:45 schreef TC_Artemis het volgende:
Is dit een gratis rpg?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.of is het paying?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[edit]
Het lijkt trouwens verdacht veel op de engine van Knight online, klopt dit? :p
Je moet zowiezo alles geven ja, en het liefst ook nog een veelvoud daarvan, anders kan de crafter maar 1 ding voor je craften en dat kan nog mislukken ook.. Hoe hoger de quality van je (bijvoorbeeld) wood hoe beter het is. Dan krijg je betere zooi of heb je meer slagingskans.. (Welke van de 2 weet ik niet, DaFan heeft het me uitgelegd maar ik ben het vergeten..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:34 schreef ZigoSOS het volgende:
Ff een vraagje, ik ben nu net ook begonnen, lvl 15, Dealer.
Bij die craftlist, als ik gewoon (alle?) benodigde items geef voor iets, maken jullie dat dan voor me? En als er staat 100 wood, maakt het dan uit welke soort van 'Wood'?
Wil namelijk waarschijnlijk dan wel wat spulletjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Topictitel kan je niet zelf veranderenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:19 schreef Weizz het volgende:
Ik had niet door dat caps aan stond... toen was het alweer te laat, maar het is toch ook wel een belangrijk topic!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
OP is veranderd... alleen de topictitels doe ik morgen wel....
Of nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.copy paste em maar.. Te lui voor woordenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je gelijk in, maar het ging niet over de titel van dit topic. Dafan vroeg om de link naar de vorige 13 topics, omdat er maar 8 stonden. Je bent zo in jezelf aan het praten, Rool, wel blijven lezen!!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:21 schreef Roolio het volgende:
[..]
Topictitel kan je niet zelf veranderenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hehe, dat snap ik ook nog welquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:17 schreef Roolio het volgende:
[..]
Je bent zo'n poppetje in een hele grote wereld en dan moet je allemaal boze dieren vermoorden en dan wordt je een sterker poppetje en kan je sterkere dieren doodmaken en dan wordt je nog sterker en dan leer je allemaal toveren en dingen maken en met verschillende wapens omgaan en dan wordt je nog sterker en rijker en dan kan je nog grotere dieren doodmaken en dan ga je ondertussen nog wapens en kleding kopen en materialen zoeken om dingen te maken en dan wordt je nog rijker en.... lallaala
Zooooooooo'n antwoord en dan weet ik nog de antwoorden op al je 3 vragen niet..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maarja hoop dat je iets wijzer bent geworden..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat Weiz zegt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:11 schreef Weizz het volgende:
[..]
En wat die soort hout betreft, als de qualtity hoger is gaan de slagingskans en de kans op een goede craft allebei omhoog dacht ik....
Sorry..quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:11 schreef Weizz het volgende:
Rool, wel blijven lezen!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop