1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Shilizous_88 Shilizous, Bourg Dealer Speedski Speedski, Bourg Dealer DaFan Malfunction, Artisan Dealer Weizz VVeizz, Katar Hawker Tweek Closeminded, Magician Gabez Gabez, Cleric Garlec Lorne, Bow Hawker Jorryt Jorryt, Magician ChapterV Hutsefluts, Champ Romalo Romalo, Raider MasterWindu MasterWindu, Scout |
En ik neem ook aan dat er een heleboel mensen de aankomende weken Eldeon niet zullen gaan bezoekenquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:17 schreef Hymn het volgende:
Neem aan dat iedereen al weet dat eldeon 1 grote bug is?:P
En dat wanneer mensen er heen gaan niet meer naar dezelfde channel kunnen connecten?
Maar daar maar vele maanden vanquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:43 schreef Speedski het volgende:
[..]
En ik neem ook aan dat er een heleboel mensen de aankomende weken Eldeon niet zullen gaan bezoeken![]()
Spreek voor jezelfquote:
Als jij het leuk vindt om stil te daan om vervolgens er achter te komen dat je niet kan reconnecten, gl!quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:09 schreef Weizz het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf... Heb niet voor niets net dat hele ding zitten updaten... Nu wil ik er ook wat van merken ook!!
Voldoe je alleen niet aan de lvl 90 requirementquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:17 schreef DaFan het volgende:
Hehe die bug is over 2 weken gefixt wat ik je brom.
Haha inderdaad ! Blablabla reset delay + love in 1 notice blablabla ...quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:20 schreef Weizz het volgende:
Ik brom met je mee
Alleen zo superirritant aan die oosterlingen... het is altijd love enzo, als je de reset notice leest.. We thank you for your love and understanding, zo onzinnig ipv support...
Kijk .. dat jij dat waarschijnlijk niet gaat redden, betekent niet dat wij dat ook niet gaan redden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:21 schreef Hymn het volgende:
[..]
Voldoe je alleen niet aan de lvl 90 requirement [afbeelding]
Reset ???quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:37 schreef Wendigo het volgende:
hmm reset maybe ill start over again
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |