Ik heb het heel snel doorgelezen. Ik zag dat je vrij veel con stopte in je soldier en ook dex. Ik heb mijn soldier opgebouwd door alles in str te stoppen en mn con gelijk te houden aan mn lvl. Dus op lvl 20 20 con, op lvl 40 40 con en op lvl 57 57 con. Welke gedachte zit er bij jou achter om meer con te doen en om ook dex te doen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:03 schreef evo19 het volgende:
Ik ben overgens een guide ana schrijven voor soldier waar ik deze info ook wel voor kan gebruiken, de perfecte manier moet er zijn)
http://home.wanadoo.nl/acmvano/R.O.S.E%20game%20beginning1.doc
bij lvl 50 pas die moldies?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:11 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Hoe werkt dat Gathering dan precies? Is het gewoon per level steeds meer van alles of krijg je per level meer van steeds nieuwe grondstoffen? Zoals bij craften zeg maar...![]()
Mijn dealer is nu level 50 eindelijk. Ga nu met de Gold Mine Workers beginnen. Even de stats van mijn dealer tegenover mijn soldier:
Soldier: Dealer:
atk 264 337
hit 130 160
cri 41 54
avo 109 154
Soldier level 57 vs. Dealer lvl 50
Ik vind mn dealer ook veel leuker vanwege de gun, hoef je niet steeds naar de ventjes toe te rennen om te slaan en heb je veel meer first hit. Deze dealer is wel loaded met 2 keer D7, 1 keer P7 en 1 keer G7...
ja, anders kun je hem niet dragenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:39 schreef Weizz het volgende:
Dacht dat je voor een launcher strength nodig had???
joh ik ben nu ook dealer lvl 47quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:54 schreef DaFan het volgende:
Shilizous:
Nee, als je items disambled krijg je mats van lagere quality terug dan dat je nodig hebt om ze te craften. Ten tweede kan ik geen wapens craften (zie craftlijst)
Botta:
Met Gathering stijgt de kans dat je méér en betere drops krijgt. Zo krijg je met lvl 5 gemiddeld 14% (ofzo) meer drops. Ik snap ook niet helemaal, maar soms krijg ik bijvoorbeeld Bronze(9) of Dragon Scale(3) etc.
Champ> Champ hit, leap attack, blood attack, divine force, double, leap, blood, heavyquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:03 schreef evo19 het volgende:
ik heb ff vraagje voor echte diehards, ik wil jullie meing over iets weten.
op got zijn de meniningen verdeelt een vind heavy en double overbodig en red het wel met leep en blood, de ander zegt dat haevy een must is. (we zijn er wel overeens dat double pas effectief is als tripple attack van gemaakt is) maar Welke skills vinden jullie beter bij latere keuze van champ of knight passen?en zoiezo om mee te starten om je sp zo nuttig mogleij kte gebruiken?
Ik ben overgens een guide ana schrijven voor soldier waar ik deze info ook wel voor kan gebruiken, de perfecte manier moet er zijn)
http://home.wanadoo.nl/acmvano/R.O.S.E%20game%20beginning1.doc
ik dacht dat je moldies zei .. sorryquote:Op woensdag 3 augustus 2005 05:38 schreef DaFan het volgende:
Gold Mine Workers zitten in de goblin caves en zijn nodig voor je cart-skill (de quest dan).
en toch blijft het een geniale filmquote:"There he goes -- one of God's own prototypes -- a high powered mutant
of some kind never even considered for mass production. Too weird to
live and too rare to die".
ik kijk hem echt te vaak...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:17 schreef fs180 het volgende:
[..]
en toch blijft het een geniale film
Nee joh, vanavond lekker ranken!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:48 schreef fs180 het volgende:
ik ga em vanavond denk maar is kijken met mn vriednin
lvl 20. str 50, dex23, con 38. dit had ik op lvl 20 dus valt dex en con overdreven veel wel mee maar okay je had hem snel doorgelezen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:31 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Ik heb het heel snel doorgelezen. Ik zag dat je vrij veel con stopte in je soldier en ook dex. Ik heb mijn soldier opgebouwd door alles in str te stoppen en mn con gelijk te houden aan mn lvl. Dus op lvl 20 20 con, op lvl 40 40 con en op lvl 57 57 con. Welke gedachte zit er bij jou achter om meer con te doen en om ook dex te doen?
even een tip, crossbow sucks....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:29 schreef evo19 het volgende:
[..]
lvl 20. str 50, dex23, con 38. dit had ik op lvl 20 dus valt dex en con overdreven veel wel mee maar okay je had hem snel doorgelezen.
"dude" wie is de enige hier die een second job soldier heeft gehadquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:34 schreef DaFan het volgende:
Ik heb nooit een soldier gespeeld, kan je beter Hutsefluts of Gabez hierheen lokken, die hebben het tot 70 uitgehouden als ik het me goed herinner.
Botta:
Als jij graag een launcher wil moet je het zelf weten natuurlijk. De build klinkt goed, en het is kiezen tussen launcher en gun. Nadeel is dat als je launcher kiest dat je voor niets Dex en Str hebt geadd....
Hutsefluts toch ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:09 schreef jorryt het volgende:
[..]
"dude" wie is de enige hier die een second job soldier heeft gehadW
Hoe dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:56 schreef jorryt het volgende:
maar ik zit er nu wel in x)
Weet dat het niet best is, maar welke film ????quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:17 schreef fs180 het volgende:
There he goes -- one of God's own prototypes -- a high powered mutant
of some kind never even considered for mass production. Too weird to
live and too rare to die".
en toch blijft het een geniale film
shame on you..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:25 schreef Weizz het volgende:
[..]
Weet dat het niet best is, maar welke film ????![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |