Gewoon systeemherstel doen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:23 schreef Chapter_V het volgende:
krijg de piep :| me chicka belt net, pc start niet op :/windows/system/config/system kaduk :| dat wordt knutselen en niet levellen dus tot over een paar dagen :p
[MMORPG] Runescape, wie doet er mee?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:28 schreef jorryt het volgende:
Link? :p
Hehe ik zie nu pas wie de Fipo heeft gemaakt.. Was het wat DaFan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:20 schreef Weizz het volgende:
Dat is al zo oud... Ik heb daar zelfs een n00b char, het is eigenlijk best geinig tot je in de wijde wereld komt en iedereen op je in staat te hakken. En ja, het ziet er idd niet uit...
sja dacht ik ook, bleek me hd die kapot was, had er nog 1 liggen dus ben druk bezig met installeren en patchen van die zooi, nu nog kijken of rose wil starten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:44 schreef Roolio het volgende:
[..]
Gewoon systeemherstel doen!
Of anders windows er opnieuw overheen, kwestie van een uurtje joh, slechte smoezen hier..
Neen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:55 schreef Roolio het volgende:
[..]
Hehe ik zie nu pas wie de Fipo heeft gemaakt.. Was het was DaFan?
Whehe is zn hele harde schijf kapot (ramp) maakt ie zich druk of ROSE nog wil starten..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:59 schreef Chapter_V het volgende:
[..]
sja dacht ik ook, bleek me hd die kapot was, had er nog 1 liggen dus ben druk bezig met installeren en patchen van die zooi, nu nog kijken of rose wil starten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |