abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29475121
Voor 100 miljoen wou ie er al niet uit
  zondag 7 augustus 2005 @ 05:40:33 #152
94959 Gabez
Wat is dít nou weer ?!
pi_29481150
xD crappy wdw dan ;p
pi_29485790
Clanchat werkt niet meer!
pi_29486797
Reconnecten bij mij werkt ie wel. 14.gif

Lvl 81.
pi_29487654
tjo lvl 58 en mn nieuwe gun (afdanker van dafan, legend sorden gun (4) D7 erin) en 112 attack erbij xD
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_29487832
Craftlijst aangepast. Nu in Engels, zie ook hier
  zondag 7 augustus 2005 @ 18:08:33 #157
94959 Gabez
Wat is dít nou weer ?!
pi_29489101
en hoe staat het met mijn aepje
pi_29489420
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 15:26 schreef DaFan het volgende:
Reconnecten bij mij werkt ie wel. 14.gif

Lvl 81.
Je had gelijk
pi_29499992
DaFan kan je vanavond wat voor me craften, tgaat over redfield xD
ik had die drie allemaal voor 5M verkocht btw..
pi_29506222

xD
  maandag 8 augustus 2005 @ 22:10:49 #161
94959 Gabez
Wat is dít nou weer ?!
pi_29507292
mooi masker xD

wel geil pakkie offcourse en dikke n00b
pi_29507516
Ik ga echt nooit meer zo'n mask maken xD
pi_29511255
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 10:15 schreef jorryt het volgende:
DaFan kan je vanavond wat voor me craften, tgaat over redfield xD
ik had die drie allemaal voor 5M verkocht btw..
Welk deel van de redfield set had je gemaakt, want ik ga die shit ook wel maken... schoenen zijn een eitje, met wat hulp van Dafan
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_29514457
At your Service
pi_29514807
Dafan, nu al uitgezopen??? dat heeft niet lang geduurd

Maar nu heb ik het gehad met dat forum, al waren er wel leuke topics ... Waarschijnlijk zit er morgen een enorm slot op
pi_29514911
Tijdens craften van Ranger set, 4x gepked....MIDDEN IN JUNON.

Toen had ik het gehad en ging offline....wat een stelletje

ING's: Yama en Miwa.
Clan: geen idee, te lui om te onthouden.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 09:13:07 #167
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_29515980
OMG... ik ben gisteren pas begonnen met ROSE en nu kappen ze binnekort
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_29516549
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 03:38 schreef Weizz het volgende:
Dafan, nu al uitgezopen??? dat heeft niet lang geduurd

Maar nu heb ik het gehad met dat forum, al waren er wel leuke topics ... Waarschijnlijk zit er morgen een enorm slot op
welke topic?

btw die 5M was voor hoedjes en schoenen, ik heb nog 4 pakken en 2 hoeden en 1 glove in mn equip om te sellen \o/
pi_29516679
servers are being inspected
pi_29517022
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 10:11 schreef jorryt het volgende:
servers are being inspected
Ja hier ook..
Ben trouwens nu lvl 30, heb nu allemaal super tovve kleertjes aan!
pi_29517522
Hi all, nieuw in dit topic.

Ben ook redelijk nieuw bij Rose Online, heb nu een lvl 45 Mage.

Heb een paar vragen voor de die-hards:

Wat zijn leuke spells als je mage wil worden? Ik heb nu full int. 4 T7's en leuke equipment opzich (b.v. een LA wing (2) met 30 dodge en +int +mp cons.) hoef dus niet echt boost spells.

Heb volgende spells gekozen:

- icebolt lvl 5
- manabolt lvl 5
- lightning lvl 3
- Cure lvl 2
- fire ring lvl 1

- meditation lvl 5
-spell mastery lvl 10
-staff mastery lvl 9

Geloof dat dat het was, geen hast, bonfire, blessing e.d. dus

Als iemand me tips kan geven over wat te doen (SP sparen om straks ice & mana te maxen? of juist fire ring upgraden of toch een boost spell kiezen)
Tot nu toe heb ik solo gestraind tegen gele monsters gewoon icebolt / manabolt / lighning en af en toe cure op mezelf. Maar ik gok dat binnenkort ik toch echt in party's moet gaan hunten.. dan zijn buffspells niet nodig toch (als er een support muse in de buurt is )

BTW ik draag nu een socketed staff lvl req. 38 met een T7 erin... maar die bevalt me niet echt meer ^.^ is een wand + kite shield (2 t7's) een optie die ik serieus moet overwegen? Vind een staff tot nu toe wel fijn maar heb eigenlijk nog nooit gepraat met een ervaren muse, laat staan er een ontmoet.. als iemand me kan helpen --> Tof!
pi_29518111
Voor men die het niet weet... Channels zijn open!!!
pi_29518356
Jorryt kan je helpen mbt Mages
pi_29521887
lvl 62
pi_29521947
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:01 schreef Jonks het volgende:
Hi all, nieuw in dit topic.

Ben ook redelijk nieuw bij Rose Online, heb nu een lvl 45 Mage.

Heb een paar vragen voor de die-hards:

Wat zijn leuke spells als je mage wil worden? Ik heb nu full int. 4 T7's en leuke equipment opzich (b.v. een LA wing (2) met 30 dodge en +int +mp cons.) hoef dus niet echt boost spells.

Heb volgende spells gekozen:

- icebolt lvl 5
- manabolt lvl 5
- lightning lvl 3
- Cure lvl 2
- fire ring lvl 1

- meditation lvl 5
-spell mastery lvl 10
-staff mastery lvl 9

Geloof dat dat het was, geen hast, bonfire, blessing e.d. dus

Als iemand me tips kan geven over wat te doen (SP sparen om straks ice & mana te maxen? of juist fire ring upgraden of toch een boost spell kiezen)
Tot nu toe heb ik solo gestraind tegen gele monsters gewoon icebolt / manabolt / lighning en af en toe cure op mezelf. Maar ik gok dat binnenkort ik toch echt in party's moet gaan hunten.. dan zijn buffspells niet nodig toch (als er een support muse in de buurt is )

BTW ik draag nu een socketed staff lvl req. 38 met een T7 erin... maar die bevalt me niet echt meer ^.^ is een wand + kite shield (2 t7's) een optie die ik serieus moet overwegen? Vind een staff tot nu toe wel fijn maar heb eigenlijk nog nooit gepraat met een ervaren muse, laat staan er een ontmoet.. als iemand me kan helpen --> Tof!
Je hebt precies zon muse zoals ik had, met allemaal solo spells zoals fire ring en lightning,
ik zou echter gaan voor een windstorm muse, dus vooral op windstorm richten en dan skill points sparen zodat je op lvl 70 Luna stone kan nemen, hierdoor zul je dan super snel ranken

Muse skill calc: http://geocities.com/irose_kama/museskills.htm
pi_29521990
oja, een staff is wel sterk en geeft veel mp "korting" maar een wand is ook wel goed voor als je meer defense wilt, maar dan ben je wel iets langzamer
hoewel die T7 in het schild wel veel goed maakt qua sterkte
ik zou voor wand gaan als ik een goed schild ed had
pi_29524731
voor een schild moet je ook SP opofferen om in STR te stoppen.. ik denk dat ik gewoon bij staff blijf

Zou je ook voor windstorm gaan met de stats die ik nu heb?
Ik heb inmiddels lvl 5 lightning en lvl 4 firering lvl 52.

Ik was zelf van plan Icepole zo snel mogelijk hoog te krijgen en te levelen richting magmaburn

Hoorde van iemand al tijd terug dat je beter niet skills kan verwaarlozen omdat ze dan op den duur zo waardeloos worden dat ieder punt verloren is eigenlijk. Daarom heb ik lightning doorgedaan naar lvl 5 wil dat misschien upgraden maar weet het nog niet zo goed allemaal.
Als ik er nu ook nog windstorm bij ga nemen wordt het een beetje veel allemaal lijkt me?

Ben eigenlijk uitgeskilled nu tot lvl 70, kan nog 5 levels meditation nemen maar lijkt me een beetje zonde van de SP ik rest toch nooit (alles met blue berries) en die paar extra MP maken ook niet veel uit toch?

Heb jij self-support stats zoals blessing / haste o.i.d. ik heb ze nog niet maar misschien dat het handig is? Ik ben nu praktisch nooit gebuffed omdat ik solo... tot hoe lang kan ik dat volhouden?

Laatste vraag..
Levelen.. waar kun je handig levelen van lvl 50-70? Ik heb de goblin caves een beetje gehad B2 lukt me nog niet echt om daar efficient xp te pakken, B1 krijg ik te weinig xp terwijl op de ghosts na de beestjes best veel magic defence hebben.
pi_29525284
ja icepole is ook goed, dan hoef je windstorm niet te nemen nu...
ik had lightning 5 firering 5 weaken 5 (niet aangeraden hoor ) mana bolt 5 ice bolt 5 > Pure PVP build, hij ownde ook xD
lightning is een heel handige skill dus die kan je verder upgraden, op lvl 10 is ie zelfs area (AREA STUN >:D)

ik had wel blessing maar die is niet zo handig latere levels (kheb em vooral gebruikt toen ik windstormde bij scarabs en aquas)

lvlen 50-70 deed ik eerst doonga in beach of genzi, later ff naar krawfy en dan door naar gorge (links, rechts de brug over rechtdoor brug over en dan links is een mooie spot ) in gorge heb je namelijk veel king-beesten en met mana bolt enz kan je mooi ks-en
of je kan langer doorgaan met krawfy ligt aan de drukte in gorge lijkt mij
pi_29525288
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:16:48 ]
pi_29525468
kijk nuttige tips, thanks!

What about magma burn en manaspear? 1 v.d. 2 lijkt me namelijk overbodig omdat ze beide def verlagen.

Maar manabolt heeft nu zo'n korte herlaad tijd (2x schieten in de tijd van 1 ice bolt!!) dat ik die toch wel handig lijk te vinden.. van magma weet ik vrij weinig behalve dat ie smerig veel dmg doet.

hoet zit het later als je lvl 70 bent, lvl je dan je oude spells ook nog of vervallen die? hoe werkt dat upgraden vervang je dan je huidige icebolt voor ice pole?
pi_29525694
Servers being inspected
En ik wou nog wel ff snel lvl 82 worden.
pi_29527139
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:03 schreef Jonks het volgende:
kijk nuttige tips, thanks!

What about magma burn en manaspear? 1 v.d. 2 lijkt me namelijk overbodig omdat ze beide def verlagen.

Maar manabolt heeft nu zo'n korte herlaad tijd (2x schieten in de tijd van 1 ice bolt!!) dat ik die toch wel handig lijk te vinden.. van magma weet ik vrij weinig behalve dat ie smerig veel dmg doet.

hoet zit het later als je lvl 70 bent, lvl je dan je oude spells ook nog of vervallen die? hoe werkt dat upgraden vervang je dan je huidige icebolt voor ice pole?
ik heb geen ideee ben maar tot lvl 65 gekomen..

lvl 62 nu met de dealer
pi_29527345
Hoe lang zijn deze inspections al weer bezig... Lijkt wel of ze ze iedere dag doen
pi_29529024
Craftlijst aangepast. Zie OP.
pi_29532864
Deze duurt inderdaad wel erg lang..
pi_29535107
't is weer raak

Over dat levelen trouwens, heb net wat doonga's gezocht maar die geven 800-1000 xp voor behoorlijk wat moeite, voor 1 lvl moet je er dus 275+ van afslachten..

Kwafy's zijn nog erger op de beach stelen ze je kills hard als je niet binnen 2 /3 schoten doodt; dan hou je nog maar 350ish over.

Zijn er geen betere plaatsen? Ik vond de beach namelijk net iets te taaie monsters voor de XP die ze geven. Gorge of silence ben ik niet in de buurt gekomen probeerde eens een Doonga Captain uit, die was net een slag te sterk :x

wordt het vanaf lvl 55 ofzo nuttig om in pary's te jagen? Duurt namelijk nog tot level 70 voor mijn spells significant meer damage gaan doen
pi_29535301
Ik zou Grunter Kings jagen in Forest of Wisdom (vlak voordat je Beach binnenkomt).
pi_29536421
Loopt echt ontzettend slecht te doen die server
pi_29537962
terug van vakantie _o_ dood in omerta dus maar weer rosen ga ik wel met me lvl 60 soldier verder :p

tot laters deze week heren en dames :p
=[LKFF]= Loz Kampoz Fragging Force (Quake 3 clan since 1999)
Buufie what else :P
pi_29538648
HUTSE!!!!!!!
Je moet wel ff dafan of mij ingame zoeken, want er zijn nogal wat wisselingen geweest in de clan.. En daar ben je ergens tussendoor het slachtoffer van geworden
pi_29539592

DaFan heeft zn ding weer eens gedaan...
pi_29539620
btw Hey Hutse nu kunnen we samen ranken kben 62 en 65 (kspeel op die van 62)
pi_29568329
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:01 schreef jorryt het volgende:
btw Hey Hutse nu kunnen we samen ranken kben 62 en 65 (kspeel op die van 62)
goed plan

morgen maar ff gamen denk ik, nogal druk met de laatste achterstallige klusjes in huis

heel nederland schilder natuurlijk zijn trapkast, volgens mijn chick dan :|

maja game on
=[LKFF]= Loz Kampoz Fragging Force (Quake 3 clan since 1999)
Buufie what else :P
pi_29570923
Heb een lvl 92 Scout en een lvl 68 wannabe Magician, maar ik stop met dit spel: overmorgen World of Warcraft!
Waarom lees je dit nou?
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:55:25 #195
94959 Gabez
Wat is dít nou weer ?!
pi_29572537
Hutsefluts is ze al zwanger ?
pi_29573277
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:42 schreef SonicXIII het volgende:
Heb een lvl 92 Scout en een lvl 68 wannabe Magician, maar ik stop met dit spel: overmorgen World of Warcraft!
pi_29577089
Gisteren een wss cheater gezien met wss 3rd job armor

En nog meer...

pi_29577598
weet iemand wat ik moet doen om mijn lvl 9 terror knights beter te maken, meer intel tijdens het summonen of meer sence voor meer skill damage?
ze zijn best weak namelijk nu...
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_29579743
Shili: Geen idee.

Jorryt: Die Kaphwan was er sowieso al een. Ik zie trouwens ook echt bergen G7 clans ineens, misschien is dat unlocked voor clans met meer dan 5k clanpoints ofzo?
Die een na laatste is geen hacker, das gewoon een Astarot Wing voor lvl 125+.

Sonic: Ben jij ingame xxSonicxx? Ben je wel eens tegengekomen dan
pi_29580721
quote:
Ja ik werd gisteravond ook compleet doodgehakt door iemand in heel vreemd kostuum midden in Junon..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')