voor een schild moet je ook SP opofferen om in STR te stoppen.. ik denk dat ik gewoon bij staff blijf
![]()
Zou je ook voor windstorm gaan met de stats die ik nu heb?
Ik heb inmiddels lvl 5 lightning en lvl 4 firering lvl 52.
Ik was zelf van plan Icepole zo snel mogelijk hoog te krijgen en te levelen richting magmaburn
Hoorde van iemand al tijd terug dat je beter niet skills kan verwaarlozen omdat ze dan op den duur zo waardeloos worden dat ieder punt verloren is eigenlijk. Daarom heb ik lightning doorgedaan naar lvl 5 wil dat misschien upgraden maar weet het nog niet zo goed allemaal.
Als ik er nu ook nog windstorm bij ga nemen wordt het een beetje veel allemaal lijkt me?
Ben eigenlijk uitgeskilled nu tot lvl 70, kan nog 5 levels meditation nemen maar lijkt me een beetje zonde van de SP ik rest toch nooit (alles met blue berries) en die paar extra MP maken ook niet veel uit toch?
Heb jij self-support stats zoals blessing / haste o.i.d. ik heb ze nog niet maar misschien dat het handig is? Ik ben nu praktisch nooit gebuffed omdat ik solo... tot hoe lang kan ik dat volhouden?
Laatste vraag..
Levelen.. waar kun je handig levelen van lvl 50-70? Ik heb de goblin caves een beetje gehad B2 lukt me nog niet echt om daar efficient xp te pakken, B1 krijg ik te weinig xp terwijl op de ghosts na de beestjes best veel magic defence hebben.