Even doorgeven via Topic-report, dat gele driehoekje naast de titel... kunnen alleen mods lezen hoor, het werkt welquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:53 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik kan het niet meer veranderen![]()
heb je geluk dat het een benzine was en geen diesel!!! dan ben je verder van huis moet heel dat geval weer ontlucht worden pffffquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
ben wel beetje bang voor de auto.. me broer had namelijk geen benzine toen die drmee op de snelweg reed![]()
omdat dat wijzertje niet verder naar beneden ging dacht ie dat er nog zat benzine in de tank zat.. hij kon nog net een afrit in en kwam 300 meter voor benzinepomp tot stilstand toen
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:35 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
speciaal voor beaverdinges en mezlef natuurlijk
[afbeelding]*Showgirl-concert op PC heeft staan*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
mmm vreemd als ik je foto zie zou ik toch zweren dat ik je al een keer in je kont heb geneukt!!!quote:
echt waar?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*Showgirl-concert op PC heeft staan*.
Ik ben dr...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:28 schreef keizerpinguin het volgende:
waar is iedereen???? op vakantie???
jankerdquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:56 schreef Weemz het volgende:
Goedemorgen! ik mis een nummer bij de TT!
ROSBIEFquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
was even helemaal in extase..
had 5 boterhamme met heel erg veel rosbief erop![]()
![]()
Keizerpinguin heeft zn eigen topic en je moet gelijk weer naar mierenneuken over een TTquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:00 schreef Weemz het volgende:
[..]
Naja! Waarom ben ik nou gelijk weer een jankerd!
Báh ik hou helemaal niet van chocodippen en al helemaal niet van homo's bah homo's báh!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mmm vreemd als ik je foto zie zou ik toch zweren dat ik je al een keer in je kont heb geneukt!!!
vuile lurker![]()
+1 trollquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:25 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Báh ik hou helemaal niet van chocodippen en al helemaal niet van homo's bah homo's báh!!!
Jullie zijn gewoon kerels die geen vrouwen kunnen krijgen, ik heb medelij.
Ik stel me anders al bijna 100 topics tot beschikking en ze willen me nog steeds niet, dus ik denk toch dat het ergens anders aan ligt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:25 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Báh ik hou helemaal niet van chocodippen en al helemaal niet van homo's bah homo's báh!!!
Ik denk dat wij vrouwen meer medelijde hebben met dit soort mannen....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:25 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Dan begin je toch een nieuwe discussie?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben zo warrig en nu heb ik de discussie dood gemaakt![]()
Volgens mij is dat vrijwel onmogelijk.quote:straks vind hij me niet meer leuk![]()
voelt goed hequote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jahoor
They have left the country
HOOOME ALOOONE
Homo Alone.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jahoor
They have left the country
HOOOME ALOOONE
Zoiets jaquote:
Tot [n]ooit!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:20 schreef Markie-Mark het volgende:
SAAI HIER
IK KOM HIER NOOIT MEER TERUG
Anti-christelijk geneuzel, báh!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:28 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij vrouwen meer medelijde hebben met dit soort mannen....
Zo zielig dat geen enkele vrouw ze wil hebben...![]()
Ik heb liever 1 homovriend als Miljoenen meteromannen zoals jij....![]()
![]()
![]()
Hij weet niet wat ie laat lopenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vroeg of hij mee iets wilde gaan drinken...
en hij zei nee...
![]()
Komt goed, uit je verhaaltje blijkt eerder dat hij er nu nog gewoon geen zin in heeft, dus een nee voor nu en een ja/misschien voor laterquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ach, ik heb m'n lesje weer eens geleerd.
*opeet*quote:
laat me radenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:22 schreef wonderer het volgende:
*nieuw verslavend spelletje ontdekt heeft*
bedankt voor deze boeiende informatiequote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga eten en Paradise Hotel kijken
Bedankt voor deze boeiende inhoudelijke reactie.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]Hij is binnen
*dances his ass off*
recht onderin die kerste bal??? die ken ik niet heb ik ook nog nooit zien posten iemand wel?!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:47 schreef anne1982 het volgende:
Zijn er nog icoontjes in de H die wegkunnen? Ik wil mezelf erbij zetten, maar vind het een beetje vervelend als ik zomaar iemand weghaal!!!
Chocodippen was het maar zo lekker het ruikt meestal gewoon naar stront hoor!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:25 schreef stoepjong het volgende:
[..]
waar?????quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:34 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kunnen we samen optreden........![]()
Voel me al weer stukken beter....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:40 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
waar niet?!![]()
wer worden de nieuwe nicky nicole and husband
quote:
pffffffffff....quote:
is niet uitlachen, maar toelachen...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:44 schreef anne1982 het volgende:
[..]
pffffffffff....![]()
De volgende keer lach ik jou uit als jee een baaldag hebt...![]()
wat een bakquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:49 schreef keizerpinguin het volgende:
Was ik vandaag naar de aquarium speciaal zaak geweest, was mijn water zo zwaar met metaal en verzuurd dat het vrouwtje vroeg of me vissen nog wel leefde!?![]()
Nu heb ik een stofzuiger gekocht voor de bodem en speciaal spul
heb zelfs de ramen gezeemd dus nu kunnen me visjes ook weer naar buiten kijken hahah
moet hem alleen over twee dagen helemaal dichtplakken met kranten omdat er geen dag licht bij mag komen vanwege de blauw alg bacterië
nu maar hopen dat ik een gezonde bak ga krijgen![]()
sex........ nou ik wil je wel even aan mijn staaf rijgen hoor is die stoephoerjong ook weer blij!quote:
Morgen moet ikquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:15 schreef anne1982 het volgende:
Ik wou dat het morgen was
Dan was dezebaal...
![]()
![]()
dag voorbij....
En ikke morgen en overmorgen...quote:
Ik ben na morgen een hele week vrijquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:18 schreef anne1982 het volgende:
[..]
En ikke morgen en overmorgen...![]()
Ben pas woensdag weer een dagje vrij...![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben na morgen een hele week vrij
Hele week feest en leuke dingen doen
ik kom ook!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:24 schreef anne1982 het volgende:
*ziet een lichtpuntje*
dinsdag... Nacht van chaam....![]()
![]()
![]()
Woensdag 8 van Chaam![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:25 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik kom ook!!!maar eerst nog maandag roze maandag joeppie 3 dagen feest!!
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:24 schreef anne1982 het volgende:
*ziet een lichtpuntje*
dinsdag... Nacht van chaam....![]()
![]()
![]()
Woensdag 8 van Chaam![]()
![]()
![]()
Jij ook naar nacht en 8 van chaam...quote:
de nacht en blijft bij jou slapen gezellig he!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:31 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Jij ook naar nacht en 8 van chaam...![]()
![]()
![]()
of alleen roze maandag????
Vind ik ook.....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:30 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
best gezellig al die dansende pomponnetjes!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:31 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
de nacht en blijft bij jou slapen gezellig he!![]()
roze maandag natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:31 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Jij ook naar nacht en 8 van chaam...![]()
![]()
![]()
of alleen roze maandag????
Is feestje.....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
roze maandag natuurlijk
Wat moet ik nou in Chaam?
neuken !quote:
ik wel !quote:
Namen + foto's graagquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:00 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Chaam bevat heel veel vrijgezelle lekkere HOMO'S![]()
Daar staan ze niet op hoor...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:04 schreef creno het volgende:
www.locobar.nl
en zoek ze maar uit ! wij weten de namen erbij![]()
Nee, PopCap Chuzzlequote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:22 schreef creno het volgende:
[..]
laat me raden
www.zylom.nl en dan het spel: ZUMA
En nou speel k t ookquote:
Logisch denken spelletje, vergelijkbaar met bejeweled. Alleen stukken leukerquote:
Leuk he?quote:
Ik moet werken morgen wax.. W E R K E Nquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ah joh!! Morgen week..... end....
Ehm, ja.... Ik moet zo ook maar eens cha... gaan.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | 704 Teletekst vr 22 jul W E E R vooruitzichten *************************************** tot en met woensdag Wisselvallig zomerweer met soms zon, maar ook geregeld buien mogelijk met onweer.Middagtemperatuur ongeveer 22 graden. *************************************** za zo ma di wo zon % 30 40 30 40 40 kans op neersl. % 30 50 70 60 40 min.temp. 12 11 15 14 12 max.temp. 20 22 21 22 23 wind -richting W VAR ZW VAR VAR -kracht 3 2 3 3 3 ********Bron:www.weathernews.nl ******* weerrapport nieuws index sport |
Natte homo'squote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:31 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
Neeee!!!!Maandag 70% kans op regen
Nou, ik kan je zeggen: liever werken dan je alleen maar 'druk maken om' en willen, terwijl je zo ongeveer met een been financieel in de goot ligt... Bij wijze van dan....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet werken morgen wax.. W E R K E N
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*auw*
Nu valt mn bord met lasangna op de grond..voet auw en bord kapoet
De poezen hebben net hun blikje op jaquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De poezen hebben net hun blikje op ja
Tijdens LAX kroop de ene al naast mequote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat lief en dat je dat ook gewoon inene doet!!!!
Wel op schoot nemen zometeen he??
Aai je ze wel???quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tijdens LAX kroop de ene al naast me
Ik aai ze, knuffel ze en ze krijgen zelfs een deel van mn deken straxquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aai je ze wel???![]()
![]()
Wel doen hoor, aandacht geven!!!
aaawwww echt?? Slapen ze 's nachts bij jou??quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik aai ze, knuffel ze en ze krijgen zelfs een deel van mn deken strax
Nou t zijn eerder:quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
aaawwww echt?? Slapen ze 's nachts bij jou??![]()
Echt van die poezen-die-je-alles-kunt-vertellen-als-je-het-moeilijk-hebt??
![]()
(sorry, ik ben nogal into poezen wat dieren betreft)
Ik wil zulke kattenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou t zijn eerder:
We vinden je lief als er niemand anders in huis is katten..maar snahts pikt de ene mn kussen in en wil de andere obsessief met mn tenen in gevecht
Oh nee..deze is het type..ik duw met mn rug jou van het kussen af..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wil zulke katten![]()
zit je opeens met je neus in een vachtje....
als het maar wel de goede kant van het lijf is dan he
Goed, ruilen???quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh nee..deze is het type..ik duw met mn rug jou van het kussen af..
Is de kat van de buren die vorige week kwam kijken wat ik in vredesnaam aan het doen was in de tuin (internetten dus). Vond dit wel een mooie fotoquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat lievig..t is net de mijne maar lichter en slanker
T is een beetje een Penthouse posequote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is de kat van de buren die vorige week kwam kijken wat ik in vredesnaam aan het doen was in de tuin (internetten dus). Vond dit wel een mooie foto
jupquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:19 schreef wonderer het volgende:
The amityville horror?
The Amityville Horror?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
we gingen toch maar naar een horrorfilm met zo'n spookhuis
wel doodsbang om weer naar binne te gaan hierwas helemaal donker en ben alleen thuis
![]()
Arme jongen.quote:
omg kreeg serieus weer rillingen toen ik dit plaatje zagquote:
ik hoorde slechte verhalenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:46 schreef wonderer het volgende:
Ziet er wel stoer uit.
Ik wil eigenlijk "Creep" zien... maar niet alleen.
Neeeeeeeeeeee dat mag niet!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:31 schreef Vlarp het volgende:
[ code verwijderd ]
Neeee!!!!Maandag 70% kans op regen
Ik heb alleen de review in Preview gelezenquote:
*kuch kuch*quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb alleen de review in Preview gelezenOver Saw hoor je ook heel verschillende dingen.
SAW is echt GOED ! als in blair witch goed !quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb alleen de review in Preview gelezenOver Saw hoor je ook heel verschillende dingen.
ja mij ook, ben heel benieuwd naar deze versiequote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
charlie lijkt me echt super
vertel vertel..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:54 schreef Excess_All het volgende:
pff, mijn leven is op dit moment een film :S
hahah nee ik zit in een of andere gecompliceerde 3hoeksrelatie hahaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:17 schreef wonderer het volgende:
Instructievideo "Hoe installeer ik een webcam" zeker?
ik moet nog iets minder dan 3 uur werkenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:08 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ga zo the Amityville horror kijken, ben benieuwd want het origineel is geen reet aan.
Oja, goede morgen allemaal enne...ik mag vanavond weer werken![]()
Ik vond t ZON kut filmquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:08 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ga zo the Amityville horror kijken, ben benieuwd want het origineel is geen reet aan.
Oja, goede morgen allemaal enne...ik mag vanavond weer werken![]()
Jij gaat voor Violet Beauregard in Charlie & The Chocolate Factory? Gisteren gezien, en hij was TOP!quote:
Sowieso..The Amityville zat in het eerste halfuur volgepropt met elk cliche wat we de afgelopen jaren in bv The Ring etc al zijn tegengekomen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:06 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Jij gaat voor Violet Beauregard in Charlie & The Chocolate Factory? Gisteren gezien, en hij was TOP!
Grappig, was gister nog naar The Amityville... wat een gare film was dat zeg. Ik vond het echt een soort samensmelting van The shining en The Exorcist, vanwege die bijl en die dominee/priester/pastoor whatever, die werd aangevallen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sowieso..The Amityville zat in het eerste halfuur volgepropt met elk cliche wat we de afgelopen jaren in bv The Ring etc al zijn tegengekomen.
Rond 3/4 van de film krijg je het volledige verhaal al voorgeschoteld en is de afloop zo voorspelbaar.. en NATUURLIJK krijg je regen tijdens de climax...t is en blijft een film![]()
quote:hoogtepunt: Het regent en moeders komt t huis binnengestormt.
Dochtertje: MOMMY WHY ARE YOU ALL WET?![]()
Zei dat meisje dat echt?? Haha, was me niet eens opgevallenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb hier sinds 3 dagen Rush Hour 1 en 2 liggen..volgens mij vind k die nog beter dan The Amityville...
[..]
Yupquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:16 schreef Camoth het volgende:
[..]
Zei dat meisje dat echt?? Haha, was me niet eens opgevallen![]()
ik vond em wel redelijkquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:11 schreef Camoth het volgende:
[..]
Grappig, was gister nog naar The Amityville... wat een gare film was dat zeg. Ik vond het echt een soort samensmelting van The shining en The Exorcist, vanwege die bijl en die dominee/priester/pastoor whatever, die werd aangevallen.Zéér teleurstellende film moet ik zeggen.
trek eens gewoone kleding aan!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T leuke van alleen thuis zijn: van de pc naar mn bed ploffen in mn pyjama zonder dat iemand er wat van zegt
Ga ns wat anders doenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
trek eens gewoone kleding aan!!!![]()
he Nemo staat op dat plaatjequote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Ultimate Fantastic Four #24
nep spidermanquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Aranã : Heart of the Spider
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
houden zo, aangezien ik ook niet heb gezegd over die vergalde tering dwerg waar jij zo vaak plaatjes van post.
zie je nou wel ik win ik heb mede fans!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
al is Kylie wel sexy natuurlijk
Kylie =quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zie je nou wel ik win ik heb mede fans!!!![]()
jammer dan dat je daar weinig mee van doen hebtquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:38 schreef Jerruh het volgende:
wij hebben een knappe kok op werk bart!!!
nep hetero! homoquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:36 schreef Cybart het volgende:
Kylie is KUT
Comics zijn KUT
Plaatjesbombardementen zijn KUT
Gabbers zijn KUT
28,5 graad werkomgeving is KUT
Jullie zijn KUT
en mn security gast op het werk is echt cute
ik heb niet eens een tasjequote:
Ik heb t over de effecten en camerawerkquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:44 schreef Ryan_R het volgende:
En wij hebben allemaal knappe mannen op het podium staanMaar ja, bezet he hihi.
The Amityville horror vond ik trouwens vet. Veel beter dan het origineel, want die was echt kut. En al die vergelijkingen met The ring......The Amityville Horror was eerder!!![]()
dat was allemaal al een beetje verteld geloof ik......quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:44 schreef Ryan_R het volgende:
En wij hebben allemaal knappe mannen op het podium staanMaar ja, bezet he hihi.
The Amityville horror vond ik trouwens vet. Veel beter dan het origineel, want die was echt kut. En al die vergelijkingen met The ring......The Amityville Horror was eerder!!![]()
wel als ik meehelp afwassenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
jammer dan dat je daar weinig mee van doen hebt
nee afwassen, koken doen alleen de koks en ik ben manusje vna alles.. behalve kok zijn dusquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:49 schreef keizerpinguin het volgende:
wel als ik meehelp afwassen.
koken?!
dat is voor nu gewoon de nieuwe stijl, totdat er weer iemand anders komt met wat leuks. Zelfde verhaal als de bullet time en martial arts in The Matrix, die zie je nu nog steeds terug in films.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb t over de effecten en camerawerkNiet t verhaal!
I wuv you snugglebunsquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:36 schreef Cybart het volgende:
Kylie is KUT
Pijp je moeder hoer!quote:Comics zijn KUT
vieze poepmongool!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:26 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
waar ken ik dat mondje toch van
In het theaterquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
beter!!! ik morgen weer
waar werk je dan nu?
beter!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:50 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
In het theater
Hierro in U. lekker dichtbij![]()
Cool!!! En met wie?....quote:
met yoeri! maarem, lekker als je dna met je schuimbaard daar staatquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:15 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Cool!!! En met wie?....![]()
Soms heb je van die momenten.
heb je net je gezicht vol met scheerschuim, gaat de bel. Heeft de buurvrouw zichzelf buiten gesloten. maar gelukkig zat de deur van hun dakterras niet op slot, dus is ze via ons dakterras haar huis in gekomen![]()
Ik was nog wel zo slim om het effe snel met een handdoek weg te vegen, maar ik was wel het een en ander vergetenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
met yoeri! maarem, lekker als je dna met je schuimbaard daar staat.
je stond toch niet in je onderbroek hequote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:46 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik was nog wel zo slim om het effe snel met een handdoek weg te vegen, maar ik was wel het een en ander vergeten![]()
Niet doenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:46 schreef wonderer het volgende:
Ik voel me kut
Nee joh, gewoon in mijn stringquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je stond toch niet in je onderbroek he
Ik zou graag gehoor geven aan dit commando, maar ik weet niet hoe.quote:
Je richten op een komende, leuke dag? iig sterkte ermee!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou graag gehoor geven aan dit commando, maar ik weet niet hoe.
goedgoed! heb een tweede baan, ga naar barca, dance valley is gefix0red evenals lowlands etc! wordt super deze vakantie!!!quote:
kewl! Lekker druk dusquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
goedgoed! heb een tweede baan, ga naar barca, dance valley is gefix0red evenals lowlands etc! wordt super deze vakantie!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |