*opeet*quote:
laat me radenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:22 schreef wonderer het volgende:
*nieuw verslavend spelletje ontdekt heeft*
bedankt voor deze boeiende informatiequote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga eten en Paradise Hotel kijken
Bedankt voor deze boeiende inhoudelijke reactie.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]Hij is binnen
*dances his ass off*
recht onderin die kerste bal??? die ken ik niet heb ik ook nog nooit zien posten iemand wel?!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:47 schreef anne1982 het volgende:
Zijn er nog icoontjes in de H die wegkunnen? Ik wil mezelf erbij zetten, maar vind het een beetje vervelend als ik zomaar iemand weghaal!!!
Chocodippen was het maar zo lekker het ruikt meestal gewoon naar stront hoor!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:25 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Báh ik hou helemaal niet van chocodippen en al helemaal niet van homo's bah homo's báh!!!
Jullie zijn gewoon kerels die geen vrouwen kunnen krijgen, ik heb medelij.
waar?????quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:34 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kunnen we samen optreden........![]()
Voel me al weer stukken beter....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:40 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
waar niet?!![]()
wer worden de nieuwe nicky nicole and husband
quote:
pffffffffff....quote:
is niet uitlachen, maar toelachen...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:44 schreef anne1982 het volgende:
[..]
pffffffffff....![]()
De volgende keer lach ik jou uit als jee een baaldag hebt...![]()
wat een bakquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:49 schreef keizerpinguin het volgende:
Was ik vandaag naar de aquarium speciaal zaak geweest, was mijn water zo zwaar met metaal en verzuurd dat het vrouwtje vroeg of me vissen nog wel leefde!?![]()
Nu heb ik een stofzuiger gekocht voor de bodem en speciaal spul
heb zelfs de ramen gezeemd dus nu kunnen me visjes ook weer naar buiten kijken hahah
moet hem alleen over twee dagen helemaal dichtplakken met kranten omdat er geen dag licht bij mag komen vanwege de blauw alg bacterië
nu maar hopen dat ik een gezonde bak ga krijgen![]()
sex........ nou ik wil je wel even aan mijn staaf rijgen hoor is die stoephoerjong ook weer blij!quote:
Morgen moet ikquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:15 schreef anne1982 het volgende:
Ik wou dat het morgen was
Dan was dezebaal...
![]()
![]()
dag voorbij....
En ikke morgen en overmorgen...quote:
Ik ben na morgen een hele week vrijquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:18 schreef anne1982 het volgende:
[..]
En ikke morgen en overmorgen...![]()
Ben pas woensdag weer een dagje vrij...![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben na morgen een hele week vrij
Hele week feest en leuke dingen doen
ik kom ook!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:24 schreef anne1982 het volgende:
*ziet een lichtpuntje*
dinsdag... Nacht van chaam....![]()
![]()
![]()
Woensdag 8 van Chaam![]()
![]()
![]()