Even doorgeven via Topic-report, dat gele driehoekje naast de titel... kunnen alleen mods lezen hoor, het werkt welquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:53 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik kan het niet meer veranderen![]()
heb je geluk dat het een benzine was en geen diesel!!! dan ben je verder van huis moet heel dat geval weer ontlucht worden pffffquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
ben wel beetje bang voor de auto.. me broer had namelijk geen benzine toen die drmee op de snelweg reed![]()
omdat dat wijzertje niet verder naar beneden ging dacht ie dat er nog zat benzine in de tank zat.. hij kon nog net een afrit in en kwam 300 meter voor benzinepomp tot stilstand toen
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:35 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
speciaal voor beaverdinges en mezlef natuurlijk
[afbeelding]*Showgirl-concert op PC heeft staan*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
mmm vreemd als ik je foto zie zou ik toch zweren dat ik je al een keer in je kont heb geneukt!!!quote:
echt waar?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*Showgirl-concert op PC heeft staan*.
Ik ben dr...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:28 schreef keizerpinguin het volgende:
waar is iedereen???? op vakantie???
jankerdquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:56 schreef Weemz het volgende:
Goedemorgen! ik mis een nummer bij de TT!
ROSBIEFquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
was even helemaal in extase..
had 5 boterhamme met heel erg veel rosbief erop![]()
![]()
Keizerpinguin heeft zn eigen topic en je moet gelijk weer naar mierenneuken over een TTquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:00 schreef Weemz het volgende:
[..]
Naja! Waarom ben ik nou gelijk weer een jankerd!
Báh ik hou helemaal niet van chocodippen en al helemaal niet van homo's bah homo's báh!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mmm vreemd als ik je foto zie zou ik toch zweren dat ik je al een keer in je kont heb geneukt!!!
vuile lurker![]()
+1 trollquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:25 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Báh ik hou helemaal niet van chocodippen en al helemaal niet van homo's bah homo's báh!!!
Jullie zijn gewoon kerels die geen vrouwen kunnen krijgen, ik heb medelij.
Ik stel me anders al bijna 100 topics tot beschikking en ze willen me nog steeds niet, dus ik denk toch dat het ergens anders aan ligt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:25 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Báh ik hou helemaal niet van chocodippen en al helemaal niet van homo's bah homo's báh!!!
Ik denk dat wij vrouwen meer medelijde hebben met dit soort mannen....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:25 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Dan begin je toch een nieuwe discussie?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben zo warrig en nu heb ik de discussie dood gemaakt![]()
Volgens mij is dat vrijwel onmogelijk.quote:straks vind hij me niet meer leuk![]()
voelt goed hequote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jahoor
They have left the country
HOOOME ALOOONE
Homo Alone.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jahoor
They have left the country
HOOOME ALOOONE
Zoiets jaquote:
Tot [n]ooit!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:20 schreef Markie-Mark het volgende:
SAAI HIER
IK KOM HIER NOOIT MEER TERUG
Anti-christelijk geneuzel, báh!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:28 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij vrouwen meer medelijde hebben met dit soort mannen....
Zo zielig dat geen enkele vrouw ze wil hebben...![]()
Ik heb liever 1 homovriend als Miljoenen meteromannen zoals jij....![]()
![]()
![]()
Hij weet niet wat ie laat lopenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vroeg of hij mee iets wilde gaan drinken...
en hij zei nee...
![]()
Komt goed, uit je verhaaltje blijkt eerder dat hij er nu nog gewoon geen zin in heeft, dus een nee voor nu en een ja/misschien voor laterquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ach, ik heb m'n lesje weer eens geleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |