Tijdens LAX kroop de ene al naast mequote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat lief en dat je dat ook gewoon inene doet!!!!
Wel op schoot nemen zometeen he??
Aai je ze wel???quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tijdens LAX kroop de ene al naast me
Ik aai ze, knuffel ze en ze krijgen zelfs een deel van mn deken straxquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aai je ze wel???![]()
![]()
Wel doen hoor, aandacht geven!!!
aaawwww echt?? Slapen ze 's nachts bij jou??quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik aai ze, knuffel ze en ze krijgen zelfs een deel van mn deken strax
Nou t zijn eerder:quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
aaawwww echt?? Slapen ze 's nachts bij jou??![]()
Echt van die poezen-die-je-alles-kunt-vertellen-als-je-het-moeilijk-hebt??
![]()
(sorry, ik ben nogal into poezen wat dieren betreft)
Ik wil zulke kattenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou t zijn eerder:
We vinden je lief als er niemand anders in huis is katten..maar snahts pikt de ene mn kussen in en wil de andere obsessief met mn tenen in gevecht
Oh nee..deze is het type..ik duw met mn rug jou van het kussen af..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wil zulke katten![]()
zit je opeens met je neus in een vachtje....
als het maar wel de goede kant van het lijf is dan he
Goed, ruilen???quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh nee..deze is het type..ik duw met mn rug jou van het kussen af..
Is de kat van de buren die vorige week kwam kijken wat ik in vredesnaam aan het doen was in de tuin (internetten dus). Vond dit wel een mooie fotoquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat lievig..t is net de mijne maar lichter en slanker
T is een beetje een Penthouse posequote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is de kat van de buren die vorige week kwam kijken wat ik in vredesnaam aan het doen was in de tuin (internetten dus). Vond dit wel een mooie foto
jupquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:19 schreef wonderer het volgende:
The amityville horror?
The Amityville Horror?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
we gingen toch maar naar een horrorfilm met zo'n spookhuis
wel doodsbang om weer naar binne te gaan hierwas helemaal donker en ben alleen thuis
![]()
Arme jongen.quote:
omg kreeg serieus weer rillingen toen ik dit plaatje zagquote:
ik hoorde slechte verhalenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:46 schreef wonderer het volgende:
Ziet er wel stoer uit.
Ik wil eigenlijk "Creep" zien... maar niet alleen.
Neeeeeeeeeeee dat mag niet!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:31 schreef Vlarp het volgende:
[ code verwijderd ]
Neeee!!!!Maandag 70% kans op regen
Ik heb alleen de review in Preview gelezenquote:
*kuch kuch*quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb alleen de review in Preview gelezenOver Saw hoor je ook heel verschillende dingen.
SAW is echt GOED ! als in blair witch goed !quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb alleen de review in Preview gelezenOver Saw hoor je ook heel verschillende dingen.
ja mij ook, ben heel benieuwd naar deze versiequote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
charlie lijkt me echt super
vertel vertel..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:54 schreef Excess_All het volgende:
pff, mijn leven is op dit moment een film :S
hahah nee ik zit in een of andere gecompliceerde 3hoeksrelatie hahaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:17 schreef wonderer het volgende:
Instructievideo "Hoe installeer ik een webcam" zeker?
ik moet nog iets minder dan 3 uur werkenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:08 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ga zo the Amityville horror kijken, ben benieuwd want het origineel is geen reet aan.
Oja, goede morgen allemaal enne...ik mag vanavond weer werken![]()
Ik vond t ZON kut filmquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:08 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ga zo the Amityville horror kijken, ben benieuwd want het origineel is geen reet aan.
Oja, goede morgen allemaal enne...ik mag vanavond weer werken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |