I wuv you snugglebunsquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:36 schreef Cybart het volgende:
Kylie is KUT
Pijp je moeder hoer!quote:Comics zijn KUT
vieze poepmongool!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:26 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
waar ken ik dat mondje toch van
In het theaterquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
beter!!! ik morgen weer
waar werk je dan nu?
beter!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:50 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
In het theater
Hierro in U. lekker dichtbij![]()
Cool!!! En met wie?....quote:
met yoeri! maarem, lekker als je dna met je schuimbaard daar staatquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:15 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Cool!!! En met wie?....![]()
Soms heb je van die momenten.
heb je net je gezicht vol met scheerschuim, gaat de bel. Heeft de buurvrouw zichzelf buiten gesloten. maar gelukkig zat de deur van hun dakterras niet op slot, dus is ze via ons dakterras haar huis in gekomen![]()
Ik was nog wel zo slim om het effe snel met een handdoek weg te vegen, maar ik was wel het een en ander vergetenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
met yoeri! maarem, lekker als je dna met je schuimbaard daar staat.
je stond toch niet in je onderbroek hequote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:46 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik was nog wel zo slim om het effe snel met een handdoek weg te vegen, maar ik was wel het een en ander vergeten![]()
Niet doenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:46 schreef wonderer het volgende:
Ik voel me kut
Nee joh, gewoon in mijn stringquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je stond toch niet in je onderbroek he
Ik zou graag gehoor geven aan dit commando, maar ik weet niet hoe.quote:
Je richten op een komende, leuke dag? iig sterkte ermee!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou graag gehoor geven aan dit commando, maar ik weet niet hoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |