Jij gaat voor Violet Beauregard in Charlie & The Chocolate Factory? Gisteren gezien, en hij was TOP!quote:
Sowieso..The Amityville zat in het eerste halfuur volgepropt met elk cliche wat we de afgelopen jaren in bv The Ring etc al zijn tegengekomen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:06 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Jij gaat voor Violet Beauregard in Charlie & The Chocolate Factory? Gisteren gezien, en hij was TOP!
Grappig, was gister nog naar The Amityville... wat een gare film was dat zeg. Ik vond het echt een soort samensmelting van The shining en The Exorcist, vanwege die bijl en die dominee/priester/pastoor whatever, die werd aangevallen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sowieso..The Amityville zat in het eerste halfuur volgepropt met elk cliche wat we de afgelopen jaren in bv The Ring etc al zijn tegengekomen.
Rond 3/4 van de film krijg je het volledige verhaal al voorgeschoteld en is de afloop zo voorspelbaar.. en NATUURLIJK krijg je regen tijdens de climax...t is en blijft een film![]()
quote:hoogtepunt: Het regent en moeders komt t huis binnengestormt.
Dochtertje: MOMMY WHY ARE YOU ALL WET?![]()
Zei dat meisje dat echt?? Haha, was me niet eens opgevallenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb hier sinds 3 dagen Rush Hour 1 en 2 liggen..volgens mij vind k die nog beter dan The Amityville...
[..]
Yupquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:16 schreef Camoth het volgende:
[..]
Zei dat meisje dat echt?? Haha, was me niet eens opgevallen![]()
ik vond em wel redelijkquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:11 schreef Camoth het volgende:
[..]
Grappig, was gister nog naar The Amityville... wat een gare film was dat zeg. Ik vond het echt een soort samensmelting van The shining en The Exorcist, vanwege die bijl en die dominee/priester/pastoor whatever, die werd aangevallen.Zéér teleurstellende film moet ik zeggen.
trek eens gewoone kleding aan!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T leuke van alleen thuis zijn: van de pc naar mn bed ploffen in mn pyjama zonder dat iemand er wat van zegt
Ga ns wat anders doenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
trek eens gewoone kleding aan!!!![]()
he Nemo staat op dat plaatjequote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Ultimate Fantastic Four #24
nep spidermanquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Aranã : Heart of the Spider
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
houden zo, aangezien ik ook niet heb gezegd over die vergalde tering dwerg waar jij zo vaak plaatjes van post.
zie je nou wel ik win ik heb mede fans!!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
al is Kylie wel sexy natuurlijk
Kylie =quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zie je nou wel ik win ik heb mede fans!!!![]()
jammer dan dat je daar weinig mee van doen hebtquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:38 schreef Jerruh het volgende:
wij hebben een knappe kok op werk bart!!!
nep hetero! homoquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:36 schreef Cybart het volgende:
Kylie is KUT
Comics zijn KUT
Plaatjesbombardementen zijn KUT
Gabbers zijn KUT
28,5 graad werkomgeving is KUT
Jullie zijn KUT
en mn security gast op het werk is echt cute
ik heb niet eens een tasjequote:
Ik heb t over de effecten en camerawerkquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:44 schreef Ryan_R het volgende:
En wij hebben allemaal knappe mannen op het podium staanMaar ja, bezet he hihi.
The Amityville horror vond ik trouwens vet. Veel beter dan het origineel, want die was echt kut. En al die vergelijkingen met The ring......The Amityville Horror was eerder!!![]()
dat was allemaal al een beetje verteld geloof ik......quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:44 schreef Ryan_R het volgende:
En wij hebben allemaal knappe mannen op het podium staanMaar ja, bezet he hihi.
The Amityville horror vond ik trouwens vet. Veel beter dan het origineel, want die was echt kut. En al die vergelijkingen met The ring......The Amityville Horror was eerder!!![]()
wel als ik meehelp afwassenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
jammer dan dat je daar weinig mee van doen hebt
nee afwassen, koken doen alleen de koks en ik ben manusje vna alles.. behalve kok zijn dusquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:49 schreef keizerpinguin het volgende:
wel als ik meehelp afwassen.
koken?!
dat is voor nu gewoon de nieuwe stijl, totdat er weer iemand anders komt met wat leuks. Zelfde verhaal als de bullet time en martial arts in The Matrix, die zie je nu nog steeds terug in films.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb t over de effecten en camerawerkNiet t verhaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |