quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Moeten jullie zaterdag al voor intertoto ?
Ja, hopelijk komt het er dit jaar definitief uit, want ik heb de voorbije jaren me vaker geirriteerd aan Sergio dan dat ik van em genoten hebquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Het lijkt er dus op dat Huub Sergio definitief de vaste 10 in een vrije rol maakt? Dan kunnen we veel van hem gaan zien!
quote:Roda-fans richting Tsjechië
Zo'n honderd Roda-fans vertrokken vanmorgen richting Tsjechië. De Kerkraadse club staat daar morgen tegen Liberec in de kwartfinale van de Intertoto Cup. De eerste wedstrijd eindigde in een 0-0 gelijkspel. Morgenavond moet Roda dat goed zien te maken. De fans zijn er in ieder geval bij om hun club naar de volgende ronde te schreeuwen. Als Roda JC wint of gelijk speelt, gaan ze door naar de halve finale. Dan speelt de club tegen Valencia of AA Gent. Klik hier voor de beelden.
Bron: L1
Het lijkt erop dat met een ruit op het middenveld wordt gespeeld. Van Dijk met de punt naar achteren, Sergio met de punt naar voren. Bovendien ljkt het erop dat Charlie vd Ouweland de tweede nummer 10 wordt, voor als Sergio geschorst, geblesseerd of uit vorm is.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Het lijkt er dus op dat Huub Sergio definitief de vaste 10 in een vrije rol maakt? Dan kunnen we veel van hem gaan zien!
Vorige week was het AA Gent - Valencia. Roda JC gaat echt niet door. Het wordt dus Liberec - Valencia. Boeit niet echt, Intertoto zegt toch weinig.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Kom op Roda
Ik wil naar Roda - Valencia
Voor zowel Roda alsook Gent is de uitgangspositie niet slecht, uitdoelpunten tellen immers dubbel (bij een gelijkspel). Onze verdediging staat eindelijk als een huis! Een opleving voorin zou genoeg kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vorige week was het AA Gent - Valencia. Roda JC gaat echt niet door. Het wordt dus Liberec - Valencia. Boeit niet echt, Intertoto zegt toch weinig.
En Cissé lijkt de vaste partner van Koné te worden toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:59 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat met een ruit op het middenveld wordt gespeeld. Van Dijk met de punt naar achteren, Sergio met de punt naar voren. Bovendien ljkt het erop dat Charlie vd Ouweland de tweede nummer 10 wordt, voor als Sergio geschorst, geblesseerd of uit vorm is.
Ik denk dat het toch niet mee gaat vallen voor Roda JC om Slovan uit te schakelen. Als je thuis al niet weet je winnen dan wordt het uit gewoon heel lastig. Een cliché, maar zo werkt het wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voor zowel Roda alsook Gent is de uitgangspositie niet slecht, uitdoelpunten tellen immers dubbel (bij een gelijkspel). Onze verdediging staat eindelijk als een huis! Een opleving voorin zou genoeg kunnen zijn.
Straks niks op de radio, niks op tv
www.soccerstand.com
www.livescore.com
Ik denk idd dat Cissé de vast partner word. Wil alleen wel 's weten wat met Cristiano als die terug is van zijn blessure...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
En Cissé lijkt de vaste partner van Koné te worden toch?
Sergio op 10, smullen man. No look passes.
En zo riep ook iedereen dat wij geen kans hadden tegen AC Milan. Wij hadden ze aan het wankelen in San Siro, kan ik van de neuzen of de boeren niet zeggen!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch niet mee gaat vallen voor Roda JC om Slovan uit te schakelen. Als je thuis al niet weet je winnen dan wordt het uit gewoon heel lastig. Een cliché, maar zo werkt het wel.
AA Gent maakt normaal geen schijn van kans. AA Gent speelde vorige week met 200% inzet, Valencia voetbalde op 15% ofzo.
wat koop je ervoor? Helemaal niets al heb ik het idee dat ze er nog steeds bijzonder trots op zijn bij jullie als ik de gesprekken hoorde afgelopen zaterdag.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En zo riep ook iedereen dat wij geen kans hadden tegen AC Milan. Wij hadden ze aan het wankelen in San Siro, kan ik van de neuzen of de boeren niet zeggen!
Tja, uiteindelijk heb je toch verloren van AC Milan. Spaanse en Italiaanse teams maken zich echt niet druk over wedstrijden tegen Roda JC en AA Gent. Dat blijkt wel uit het lege stadion. 1-0 is in principe genoeg, laat de ander het spel maar maken en prik er een counter in en je bent door.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En zo riep ook iedereen dat wij geen kans hadden tegen AC Milan. Wij hadden ze aan het wankelen in San Siro, kan ik van de neuzen of de boeren niet zeggen!
Ik geef hier alleen aan dat je nooit kansloos bent.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat koop je ervoor? Helemaal niets al heb ik het idee dat ze er nog steeds bijzonder trots op zijn bij jullie als ik de gesprekken hoorde afgelopen zaterdag.
Denk dat Huub ook vandaag voor het resultaat gaat spelen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Tja, uiteindelijk heb je toch verloren van AC Milan. Spaanse en Italiaanse teams maken zich echt niet druk over wedstrijden tegen Roda JC en AA Gent. Dat blijkt wel uit het lege stadion. 1-0 is in principe genoeg, laat de ander het spel maar maken en prik er een counter in en je bent door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |