Ja, ben ik met je eens...de giros van de Lidl is toppie, beter dan de kebab!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:45 schreef Erosjuhhh het volgende:
op de grill gebakken gyroz met salsasaus (v/d lidl, zoo lekker!) en heerlijke cole slaw salade met 1.5 liter melk
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:07 schreef PuinzOOi het volgende:
is ook lekker om de witlof in ham EN bacon te rollen
Dat weet ik niet maar mijn moeder had er niet echt veel kaas opgedaan, was lekkerquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:54 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Met kaas er dan nog over of zonder kaas ??
quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:14 schreef PuinzOOi het volgende:
Met kaas natuurlijk, lekkere gerapste oude kaas![]()
Is redelijk makkelijk:quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:16 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Klinkt lekker, vandeweek maar even doorgeven aan de kok des huizes (lees; mn moeder
)
Wij ook denk ikquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:06 schreef edje34 het volgende:
zal wel iets van de friettent worden
Wij ookquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:06 schreef edje34 het volgende:
zal wel iets van de friettent worden
Echt een super recept dat ! Vorige week hadden we dat recept gemaakt (zonder de ananas, khou niet zo van ananas door mn eten, op een pizza dan weer welquote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:53 schreef edje34 het volgende:
wij eten vandaag bij een oom van mij,ik ga daar koken.
Simpel maar wel lekker,
[afbeelding]
*recept van de Noodles*
bestel iets gebakken in frituur?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:33 schreef Shirley het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen. Of ik bak wat in de frituur of ik bestel wat...
Ja... gedaan!quote:
Het was best te pruimen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja... gedaan!
Een lekker kipschnitzeltje met patat en knoflooksaus, en Chicken Wings.![]()
Staat bij ons morgen op het menuquote:Op zondag 24 juli 2005 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
Kip Madras
sambal bij?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga straks uiensoep maken, lekker met stokbrood.
en vannacht hopelijk nasi
Met dit weer?quote:Op woensdag 27 juli 2005 08:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vandaag hebben we een bbq!
Dat werd dus aardappeltjes, kipburger en saladequote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:10 schreef clauwheee het volgende:
Geen ideeWe eten bij vrienden, dus het is een verrassing
Is Beenham met sla en gebakken aardappeltjes gewordenquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:51 schreef Martijn_77 het volgende:
Beenham met roergebakken prei en rijst.
ook lekker martijnquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is Beenham met sla en gebakken aardappeltjes geworden
whopperquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een whopper gegeten vanmiddag
maar zo spectaculair vond ik t weer niet.
net een hele landing fruit op, zometeen maar een broodje frituur ofzo denk ik. ff in de vriezer kijkern.
ik vond er niet zoveel aanquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
whopper
met bacon en groene pepers issie helemaal af
*jaloers*
Ik ken het. Ik ga zelf het liefst naar het kippekot. en dan de BK voor de whopper bacon, en als het echt niet kan 2 hamburgers van die kutklownquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vond er niet zoveel aan
ik ga eigenlijk uit principe niet naar de mac of BK
maar ja, heeeeel soms eens een keertje dan
Chayote... (google aanzwengelt...)quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:16 schreef McGry het volgende:
Gekookte fijjngehakte chayote met om er wat meer smaak aan te geven koriander, komijn, gember, uitje, soya-saus, zout & pittige chili-saus.. (misschien pleur ik er op het einde nog wat meel en meer soya-saus in als het water nog niet in opgekookt.. )
met rijst.
ik ga het liefst ergens een broodje halenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik ga zelf het liefst naar het kippekot. en dan de BK voor de whopper bacon, en als het echt niet kan 2 hamburgers van die kutklown
OT: Vegetarische snitzel
toch maar eens gaan kijken hoevel calorieen er op zo'n ding zit...
Laat Euc het niet horen hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:56 schreef dutch-mamma het volgende:
Chayote... (google aanzwengelt...)
Ik ben nu niet in NL, en waar je ze in NL koopt weet ik ook niet. Maar om je gerust te stellen: je mist niets, die berg kruiden is nodig omdat die dingen (naar mijn idee, en ik ben niet de enige) weinig smaak hebben.. 3 voor 0,15 eurocent dat is de enige goede redenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:56 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Chayote... (google aanzwengelt...)
[afbeelding]
Hmmm...! Waar koop je die en hoe smaken ze?
Ja, dat klopt roergebakken snijbonen, rijst en filetlapjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:34 schreef Annemiek78 het volgende:
Volgens mij gaat Martijn gekruide rijst maken met roergebakken snijboontjes en een filetlapje.
Is idd een schotel van de shoarma tent geworden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:04 schreef Annemiek78 het volgende:
Waarschijnlijk een schotel van de shoarma-tent.
Boter in de pan doen, uitje en knoflook mee garen, beetje witte wijn..quote:
Dankje :d Ik ga het dinsdag of woensdag makenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Boter in de pan doen, uitje en knoflook mee garen, beetje witte wijn..![]()
Daarna nog een half bakje monchou, flink peper en beetje zout.
Slagroom pakje van de lidl, 200 gram.
Je kan er nog een pepertje in mee garen.
Dan zalm, in die platte pakken kapot snijden en erin doen, als laatste moet niet helemaal gaar zijn.
Dan ook nog verse bieslook knippen.![]()
Erg lekker simpel en makkelijk.
Ga ik ook maken!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dan zalm, in die platte pakken kapot snijden en erin doen, als laatste moet niet helemaal gaar zijn.
Wijn zoals je wijn drinkt, zo'n smaak krijg je er niet van.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:07 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ga ik ook maken!!!
Smaakt het ook zonder wijn?![]()
Voor hoeveel personen is het? Moet nl. koken voor 3.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wijn zoals je wijn drinkt, zo'n smaak krijg je er niet van.
Is lekker! Gewoon proberen, alleen niet teveel doen. Doe ik ook niet.
Hmmm, ik heb het voor 2,5 gekookt...quote:Op zondag 31 juli 2005 16:28 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Voor hoeveel personen is het? Moet nl. koken voor 3.
pannekoeken maak je in een pan! met beslag enzo!quote:Op zondag 31 juli 2005 17:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
Pannenkoeken uit de oven.
Hmmm heb je een bordje over misschien???quote:Op zondag 31 juli 2005 13:05 schreef travelwoman het volgende:
Vanavond eet ik kwartel wat ik vul met mousse de canard en rozijntjes, is echt verrukkelijk !!
Komt u maar,we gaan nu etenquote:Op zondag 31 juli 2005 19:09 schreef hugoboss22 het volgende:
[..]
Hmmm heb je een bordje over misschien???
Recept, receptquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:40 schreef pos het volgende:
Mosselen met knoflook uit de oven, stokbrood, salade met olijven en toe, druiven
zoiets:
[afbeelding]
Oke komt ie:quote:
Nu mijn vriendin ervan overtuigen dat mosselen heerlijk zijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:00 schreef pos het volgende:
[..]
Oke komt ie:
Je koopt 2 kilo mosselen, twee keer de kook erover en af laten koelen.
Je smelt in een pannetje roomboter, doet daar verse fijn gesneden bieslook in, verse peterselie en
zoveel teentjes knoflook als je wil.
Als de mosselen zijn afgekoeld haal je van elke mossel de bovenkant eraf en rangschikt ze in een ovenschaal (trapsgewijs).
Nu de gesmolten boter met kruiden erover gieten en nog even in de oven tot ze goed warm zijn.
succesquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:08 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nu mijn vriendin ervan overtuigen dat mosselen heerlijk zijn
Ja, het was al over zessen en ik was zo bekaf dat we maar gewoon chinees gedaan hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:17 schreef Martijn_77 het volgende:
Chinees waren nog al laat terug vanuit het ziekenhuis
Sambal ipv pepertje?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmmmm zou kunnen, alleen mespuntje dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:51 schreef Faithz het volgende:
[..]
Sambal ipv pepertje?
Of zeg ik nu iets vies![]()
Idd hij was erg lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:00 schreef Annemiek78 het volgende:
Prei zag er niet meer zo mooi uit.
Martijn heeft verse roerbakgroentes gehaald en tonijn en gaat daar een heerlijke pasta-saus van maken.
Ik ga het morgen maken en ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:30 schreef Faithz het volgende:
Zalm in roomsaus ala Oblivion... LEKKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar kan ik het recept vinden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:30 schreef Faithz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:30 schreef Faithz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hieroquote:
In plaats van een pepertje kun je ook een beetje sambal toevoegen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Receptquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:27 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik wilde dus kip met aardappeltjes knoflook en citroen uit de oven eten vandaag, maar doordat de oven weer eens niet goed werkte kon ik het allemaal weggooien
kon nog wel genieten van de boontjes....
daarna maar frietpan aangegooid en friet met frikandellen gegeten
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Lekker mens!
Je hebt groot gelijk!![]()
Ziet er goed uit!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:15 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *
1 uurtje geleden als avondhap:![]()
Voorgerecht
Hoofdgerecht
Ga naar de markt, koop een stuk zalm.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:16 schreef vosss het volgende:
Geen idee, ik heb op het moment nog 14 euro
weet ke wat wel lekker en cheap is v.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:30 schreef vosss het volgende:
We hebben EN geen markt vandaag, EN geen Lidl in de buurt EN de tank van mn auto is zogoed als leeg
Ik denk dat ik gewoon een bak gehakt haal en er wat groente doorheen flikker en met wat afbakstokbroden opeet ofzo
Oe!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:40 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *
Tis al middag hier...bloedje broeierig en warm maar eten lokaal is fantastisch!![]()
![]()
![]()
![]()
wOooow!.. waar woon jij?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:39 schreef i-spy24 het volgende:
Gouden Tip:
Ga eens koekeloeren bij je lokale ziekenhuis en of die een grote kantine heeft...
Vaak hebben ze vanaf 12:00 uur tot 13:30 uur lunch maaltijden als in een 3-gangen menu
voor hooguit ¤ 5,00 met zelfs keuzes uit 2 soorten verschillende warme maaltijden.
Dus voorgerecht, hoofdgerecht, toetje en drank erbij= ¤ 5,00!
Kortom, goedkoop en lekker eten!(en gezond!)
idemquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:47 schreef Faithy het volgende:
Ravioli met tomaten ricotta-saus en gehakt + afbakbroodje
Gisteren gehaald, ¤ 0,39 bij de C1000quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
komkommers zijn nl. vrij goedkoop deze tijd van t jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |