Is idd een schotel van de shoarma tent geworden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:04 schreef Annemiek78 het volgende:
Waarschijnlijk een schotel van de shoarma-tent.
Boter in de pan doen, uitje en knoflook mee garen, beetje witte wijn..quote:
Dankje :d Ik ga het dinsdag of woensdag makenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Boter in de pan doen, uitje en knoflook mee garen, beetje witte wijn..![]()
Daarna nog een half bakje monchou, flink peper en beetje zout.
Slagroom pakje van de lidl, 200 gram.
Je kan er nog een pepertje in mee garen.
Dan zalm, in die platte pakken kapot snijden en erin doen, als laatste moet niet helemaal gaar zijn.
Dan ook nog verse bieslook knippen.![]()
Erg lekker simpel en makkelijk.
Ga ik ook maken!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Boter in de pan doen, uitje en knoflook mee garen, beetje witte wijn..![]()
Daarna nog een half bakje monchou, flink peper en beetje zout.
Slagroom pakje van de lidl, 200 gram.
Je kan er nog een pepertje in mee garen.
Dan zalm, in die platte pakken kapot snijden en erin doen, als laatste moet niet helemaal gaar zijn.
Dan ook nog verse bieslook knippen.![]()
Erg lekker simpel en makkelijk.
Wijn zoals je wijn drinkt, zo'n smaak krijg je er niet van.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:07 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ga ik ook maken!!!
Smaakt het ook zonder wijn?![]()
Voor hoeveel personen is het? Moet nl. koken voor 3.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wijn zoals je wijn drinkt, zo'n smaak krijg je er niet van.
Is lekker! Gewoon proberen, alleen niet teveel doen. Doe ik ook niet.
Hmmm, ik heb het voor 2,5 gekookt...quote:Op zondag 31 juli 2005 16:28 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Voor hoeveel personen is het? Moet nl. koken voor 3.
pannekoeken maak je in een pan! met beslag enzo!quote:Op zondag 31 juli 2005 17:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
Pannenkoeken uit de oven.
Hmmm heb je een bordje over misschien???quote:Op zondag 31 juli 2005 13:05 schreef travelwoman het volgende:
Vanavond eet ik kwartel wat ik vul met mousse de canard en rozijntjes, is echt verrukkelijk !!
Komt u maar,we gaan nu etenquote:Op zondag 31 juli 2005 19:09 schreef hugoboss22 het volgende:
[..]
Hmmm heb je een bordje over misschien???
Recept, receptquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:40 schreef pos het volgende:
Mosselen met knoflook uit de oven, stokbrood, salade met olijven en toe, druiven
zoiets:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |