whopperquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een whopper gegeten vanmiddag
maar zo spectaculair vond ik t weer niet.
net een hele landing fruit op, zometeen maar een broodje frituur ofzo denk ik. ff in de vriezer kijkern.
ik vond er niet zoveel aanquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
whopper
met bacon en groene pepers issie helemaal af
*jaloers*
Ik ken het. Ik ga zelf het liefst naar het kippekot. en dan de BK voor de whopper bacon, en als het echt niet kan 2 hamburgers van die kutklownquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vond er niet zoveel aan
ik ga eigenlijk uit principe niet naar de mac of BK
maar ja, heeeeel soms eens een keertje dan
Chayote... (google aanzwengelt...)quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:16 schreef McGry het volgende:
Gekookte fijjngehakte chayote met om er wat meer smaak aan te geven koriander, komijn, gember, uitje, soya-saus, zout & pittige chili-saus.. (misschien pleur ik er op het einde nog wat meel en meer soya-saus in als het water nog niet in opgekookt.. )
met rijst.
ik ga het liefst ergens een broodje halenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik ga zelf het liefst naar het kippekot. en dan de BK voor de whopper bacon, en als het echt niet kan 2 hamburgers van die kutklown
OT: Vegetarische snitzel
toch maar eens gaan kijken hoevel calorieen er op zo'n ding zit...
Laat Euc het niet horen hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:56 schreef dutch-mamma het volgende:
Chayote... (google aanzwengelt...)
Ik ben nu niet in NL, en waar je ze in NL koopt weet ik ook niet. Maar om je gerust te stellen: je mist niets, die berg kruiden is nodig omdat die dingen (naar mijn idee, en ik ben niet de enige) weinig smaak hebben.. 3 voor 0,15 eurocent dat is de enige goede redenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:56 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Chayote... (google aanzwengelt...)
[afbeelding]
Hmmm...! Waar koop je die en hoe smaken ze?
Ja, dat klopt roergebakken snijbonen, rijst en filetlapjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:34 schreef Annemiek78 het volgende:
Volgens mij gaat Martijn gekruide rijst maken met roergebakken snijboontjes en een filetlapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |