Oke komt ie:quote:
Nu mijn vriendin ervan overtuigen dat mosselen heerlijk zijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:00 schreef pos het volgende:
[..]
Oke komt ie:
Je koopt 2 kilo mosselen, twee keer de kook erover en af laten koelen.
Je smelt in een pannetje roomboter, doet daar verse fijn gesneden bieslook in, verse peterselie en
zoveel teentjes knoflook als je wil.
Als de mosselen zijn afgekoeld haal je van elke mossel de bovenkant eraf en rangschikt ze in een ovenschaal (trapsgewijs).
Nu de gesmolten boter met kruiden erover gieten en nog even in de oven tot ze goed warm zijn.
succesquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:08 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nu mijn vriendin ervan overtuigen dat mosselen heerlijk zijn
Ja, het was al over zessen en ik was zo bekaf dat we maar gewoon chinees gedaan hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:17 schreef Martijn_77 het volgende:
Chinees waren nog al laat terug vanuit het ziekenhuis
Sambal ipv pepertje?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Boter in de pan doen, uitje en knoflook mee garen, beetje witte wijn..![]()
Daarna nog een half bakje monchou, flink peper en beetje zout.
Slagroom pakje van de lidl, 200 gram.
Je kan er nog een pepertje in mee garen.
Dan zalm, in die platte pakken kapot snijden en erin doen, als laatste moet niet helemaal gaar zijn.
Dan ook nog verse bieslook knippen.![]()
Erg lekker simpel en makkelijk.
Hmmmm zou kunnen, alleen mespuntje dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:51 schreef Faithz het volgende:
[..]
Sambal ipv pepertje?
Of zeg ik nu iets vies![]()
Idd hij was erg lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:00 schreef Annemiek78 het volgende:
Prei zag er niet meer zo mooi uit.
Martijn heeft verse roerbakgroentes gehaald en tonijn en gaat daar een heerlijke pasta-saus van maken.
Ik ga het morgen maken en ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:30 schreef Faithz het volgende:
Zalm in roomsaus ala Oblivion... LEKKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar kan ik het recept vinden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:30 schreef Faithz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:30 schreef Faithz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hieroquote:
In plaats van een pepertje kun je ook een beetje sambal toevoegen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Boter in de pan doen, uitje en knoflook mee garen, beetje witte wijn..![]()
Daarna nog een half bakje monchou, flink peper en beetje zout.
Slagroom pakje van de lidl, 200 gram.
Je kan er nog een pepertje in mee garen.
Dan zalm, in die platte pakken kapot snijden en erin doen, als laatste moet niet helemaal gaar zijn.
Dan ook nog verse bieslook knippen.![]()
Erg lekker simpel en makkelijk.
Receptquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:27 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik wilde dus kip met aardappeltjes knoflook en citroen uit de oven eten vandaag, maar doordat de oven weer eens niet goed werkte kon ik het allemaal weggooien
kon nog wel genieten van de boontjes....
daarna maar frietpan aangegooid en friet met frikandellen gegeten
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Lekker mens!
Je hebt groot gelijk!![]()
Ziet er goed uit!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:15 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *
1 uurtje geleden als avondhap:![]()
Voorgerecht
Hoofdgerecht
Ga naar de markt, koop een stuk zalm.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:16 schreef vosss het volgende:
Geen idee, ik heb op het moment nog 14 euro
weet ke wat wel lekker en cheap is v.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:30 schreef vosss het volgende:
We hebben EN geen markt vandaag, EN geen Lidl in de buurt EN de tank van mn auto is zogoed als leeg
Ik denk dat ik gewoon een bak gehakt haal en er wat groente doorheen flikker en met wat afbakstokbroden opeet ofzo
Oe!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:40 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *
Tis al middag hier...bloedje broeierig en warm maar eten lokaal is fantastisch!![]()
![]()
![]()
![]()
wOooow!.. waar woon jij?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:39 schreef i-spy24 het volgende:
Gouden Tip:
Ga eens koekeloeren bij je lokale ziekenhuis en of die een grote kantine heeft...
Vaak hebben ze vanaf 12:00 uur tot 13:30 uur lunch maaltijden als in een 3-gangen menu
voor hooguit ¤ 5,00 met zelfs keuzes uit 2 soorten verschillende warme maaltijden.
Dus voorgerecht, hoofdgerecht, toetje en drank erbij= ¤ 5,00!
Kortom, goedkoop en lekker eten!(en gezond!)
idemquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:47 schreef Faithy het volgende:
Ravioli met tomaten ricotta-saus en gehakt + afbakbroodje
Gisteren gehaald, ¤ 0,39 bij de C1000quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
komkommers zijn nl. vrij goedkoop deze tijd van t jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |