1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | JPM01 DESZ4 Zwartsluis -Vaduz Excelsior'31 11 Rijssen zijle Flevo Boys A2 Emmeloord MasterMido Fc Wolvega3 Wolvega Dos37 Dos '37 6 Vriezenveen SJ Transvalia Rotterdam TLK OVCS Sittard Pekel Emmen B1 Emmen Stame W.S.C. B1 Waalwijk Jpzegthallo ASV Dronten Dronten Da_sandman GPC Vlissingen3 Vlissingen TradeMarkie SC Spirit '30 8 hoogkarspel Topmaat VV Clinge Clinge 9christensen Stevo 6 Geesteren Zjakkie Seolto 6 Zevenbergen Jajong GRC Groningen 2 Groningen Vom sv Houten 3 Houten. Lizz-n SDC Putten A3 Putten Stanley_Climbfall Knickerbockers 8 Groningen Yeahinho OJC 8 Rosmalen Raptorix WVHEDW 13 Amsterdam |
quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:24 schreef pekel het volgende:
Verander de op ff in:
pekel Emmen B1 Emmen
Haha, heb als het ware vorig seizoen ook al in "B1" gekeept. Teams heten nu allemaal iets anders ivm het verbreken v/d samenwerking met de "BVO Emmen".quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede promotie gemaakt Pekel!
donequote:Op woensdag 20 juli 2005 12:47 schreef 9christensen het volgende:
Zet mij er ook fkes bij Ewout. Ik ga naar STEVO 6
je staat ertussen als er nog meer mensen tussen moeten zet het hier vandaag nog even neer want na 24 uur kan je niet meer edittenquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:55 schreef Zjakkie het volgende:
Dos37, als je toch bezig bent: Zjakkie Seolto 6 Zevenbergen
of de mods moeten dat gaan doenquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
je staat ertussen als er nog meer mensen tussen moeten zet het hier vandaag nog even neer want na 24 uur kan je niet meer editten
precies de mijne ook niet ik zit wel op mijn plek. vanavond weer even voetballenquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:41 schreef JPM01 het volgende:
[..]
of de mods moeten dat gaan doen![]()
maar ik verwacht niet dat ik promotie maak, is mijn ambitie ook niet![]()
al een beetje hersteld na zo'n zware inspanningquote:Op zondag 24 juli 2005 00:17 schreef Yeahinho het volgende:
OJC 8 gaat komend seizoen voor weer een kampioenschap!
Op dit moment nog niet bepaald nee, m'n rechterknie valt zowat uit elkaar van de overbelasting.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:11 schreef JPM01 het volgende:
[..]
al een beetje hersteld na zo'n zware inspanning![]()
ik kan het niet meer. Heb een modje gevraagtquote:Op zondag 24 juli 2005 23:29 schreef Lizz-n het volgende:
Dos37 kun je mij dr ook ff bij zetten: SDC Putten A3
Ik speel nog altijd in het qua nummer laagste elftal.quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik speel in Knickerbockers 8. Val niet uit de toon zie ik.
welk gehucht stad.quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja maar bij jullie zegt dat niets.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik speel nog altijd in het qua nummer laagste elftal.
jaquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je Groningen een gehucht wilt noemen Dos.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | 1 Achilles E 4 14:30 2 Oranje Nassau 7 14:30 3 DOS '37 6 12:45 4 Drienerlo 5 14:30 5 SVZW 9 12:30 6 ASV '57 3 12:30 7 Rijssen SC 7 12:30 8 De Tubanters1897 12 14:30 9 Excelsior'31 14 12:45 10 DVO '71 3 12:30 11 Vroomsh. Boys 7 14:30 12 Sportlust Vr. 2 14:30 |
zegt niets allemaal jonge jongensquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je Groningen een gehucht wilt noemen Dos.
woarquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:30 schreef Dos37 het volgende:
we kunnen wel een eigen team beginnen
Dit is onze competitie indeling voor het komend seizoen. Er staan weer een paar echte derbies voor de deurquote:6e klasse 067
Seolto 6
Chrislandia 3
DHV 2
Dinteloord 4
FSV 5
Irene'58 5
Klundert 4
Kogelvangers 4
Terheijden 7
Virtus 6
VOV 1
VVC'68 6
Oeh ik zat vorig seizoen bij de Knickerbockers 6 ingedeeld volgens mij.quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat spijt me. Ook nog verloren zeker?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oeh ik zat vorig seizoen bij de Knickerbockers 6 ingedeeld volgens mij.En als ik me t goed herinner was t ook die wedstrijd dat zon homo mij 3 maand uit de roulatie schopte.
![]()
Nee, 5-3 gewonnen volgens mijquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat spijt me. Ook nog verloren zeker?
dat is altijd mooiquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:14 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dit is onze competitie indeling voor het komend seizoen. Er staan weer een paar echte derbies voor de deur
Arjen Jorritsma. KNVB docent en voormalig speler en trainer van jawel... Forward!quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:51 schreef MaxPower het volgende:
Wie zit er nu bij TKB dan?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Arjen Jorritsma. KNVB docent en voormalig speler en trainer van jawel... Forward!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Genemuiden SC 8 14:30 DESZ 4 14:30 VENO 2 15:00 Staphorst 6 14:30 Noordscheschut 5 14:30 Meppel FC 7 12:30 SVN'69 3 14:30 Olympia'28 6 14:30 Vitesse'63 3 15:00 Rouveen SC 5 15:00 VHK 4 14:30 Olde Veste'54 d 5 14:30 |
dus jullie zitten ook niet bij dat tuig inquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:06 schreef JPM01 het volgende:
ook wij hebben de indeling gekregen en tis nogal wat veranderd![]()
ten opzichte van vorig seizoen zijn alle ploegen nieuw voor ons.![]()
[ code verwijderd ]
Zitten een heleboel bekenden van me in, is echt een vriendenploeg met zowel goede als minder goede voetballers. Leuke indeling verder Dos!quote:
Het is wel een goede hoor. Ik volg dit najaar ook een trainerscursus bij hem, TC Jeugd III. Hij heeft F****** maar een paar maanden getraind, zo wil de overlevering en is toen in het Midden-Oosten tot bezinning gekomen. Bestuur was al lang blij dat het een trainer wist te strikken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:20 schreef MaxPower het volgende:
[..]!!
Hoe heeft die zich binnengeluld? En hoe heeft het bestuur dat aan de leden weten te verkopen?
Deto 8quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zitten een heleboel bekenden van me in, is echt een vriendenploeg met zowel goede als minder goede voetballers. Leuke indeling verder Dos!
Wij moeten wat verder weg, jammer.
DES 5
DETO 8
Daarle SP 3
Daarlerveen
Den Ham 6
Excelsior '31 11
Hulzense Boys 5
Lemele 4
MVV '69 3
SVVN 6
Voorwaarts V. 3
Ja vorig seizoen zijn ze zowat zonder verliespunten kampioen geworden. Zelfs het veteranen team van Dos dat elk jaar zowat kampioen werd kon er niet van winnen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Een berucht team Dos?
Bedankt!quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Op knvb.nl kun je de indelingen vinden.
4e klasse. Vorig jaar zijn we als tweede geëindigd, nu gaan we uiteraard voor het hoogste.quote:Indeling seizoen 2005/2006:
-De Fivel 2 (Eenum)
-GEO 2 (Garmerwolde)
-Godlinze 2
-HS '88 3 (Hoogezand)
-Middelstum 3
-Omlandia 3 (Ten Boer)
-Poolster 2 (Spijk)
-SC Loppersum 2
-Sc Scheemda 2
-The Knickerbockers 8
-VVS 2 (Oostwold Scheemda)
-Westerlee 3
nee dat tuig is er ook uit, dat was FC meppel8 en dit is 7 gelukkig maar.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dus jullie zitten ook niet bij dat tuig in
Moet me sterk vergissen als jij niet tegen Noca moet spelen, speelt in Scheemda 2 volgens mij.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Bedankt!
[..]
4e klasse. Vorig jaar zijn we als tweede geëindigd, nu gaan we uiteraard voor het hoogste.
Kunnen we dat ergens checken? Scheemda heb ik al eens gespeeld met het 15e en vond het hele leuke mensen. Beetje wereldvreemd, maar heel aardig.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:08 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Moet me sterk vergissen als jij niet tegen Noca moet spelen, speelt in Scheemda 2 volgens mij.
Heb zelf ook tegen een aantal van deze teams gespeeld, o.a. Middelstum 3 (niet vloeken daar! Krijg je geel voor in dat dorp)
Dat is nog eens scherpe en snelle informatievoorziening.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[HOOLS] Het VBL-cafe #845: Alleen met euro's betalen!
Waarschijnlijk doet ie niet mee.
Hij zit in Amsterdam op dit moment. Geen idee eigenlijk oftie elk weekend terug komt, lijkt me toch niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zwiers komt daar inderdaad vandaan ja, daar begonnen ze toen ook over en nog iemand. Zwiers speelde dit seizoen in LSD 12 en ik heb geen reden om aan te nemen dat hij stopt.
Een korenblauw hart doet gekke dingen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:20 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hij zit in Amsterdam op dit moment. Geen idee eigenlijk oftie elk weekend terug komt, lijkt me toch niet.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Kunnen we dat ergens checken? Scheemda heb ik al eens gespeeld met het 15e en vond het hele leuke mensen. Beetje wereldvreemd, maar heel aardig.
Haha mooiquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, er speelde een grote stevige kale spits mee en we dachten: of hij is heel goed of hij is heel agressief. Maar hij was een zachtaardige lobbes. Het bier vloeide nog tot laat die middag. (We moesten natuurlijk wel een keer terug naar de stad).
We kwamen het sportpark oplopen en werden begroet met: zitten jullie in dat pand op de Grote Markt? Er bestaan een hoop misverstanden blijkbaar.
quote:zaterdag 20 augustus 2005 - Oud-leden toernooi
Op zaterdag 20 augustus wordt het jaarlijkse oud-ledentoernooi gespeeld. Opgave geschiedt via Feike Kramer (secretaris@knickerbockers.nl).
Na de wedstrijd bij TKB in de kantine was ook altijd leukquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:50 schreef MaxPower het volgende:
Op dit soort momenten baal je dat je ex-TKB-er bent...
Ik heb vorig jaar inderdaad het oudledentoernooi gespeeld. Gaat hem dit jaar helaas niet worden, we krijgen geen team op de been, en ik kan zelf ook niet...quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dan kan ik nog wel een paar momenten noemen. Zit je niet bij de oud leden? Die spelen 20 augustus een toernooi.
[..]
Nee vorig jaar Emmen C3 (C1 van de amateurs dus eigenlijk).quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:50 schreef Jelminho het volgende:
Pekel.. Emmen B1 ? Vorig jaar ook al ? Wij moesten vorig jaar met Drachtster Boys B1 tegen vv Emmen B1 in de competitie namelijk.
Weet je ook in welk elftal rooie Kelvin speelt?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Na de wedstrijd bij TKB in de kantine was ook altijd leuk
Goedkoop bier en daarna de stad in
Die speelt op de zondag, ik geloof in het eerste.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Weet je ook in welk elftal rooie Kelvin speelt?
Dit lees ik nu pas, lijkt me fantastisch!quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:00 schreef raptorix het volgende:
Ik speel in WVHEDW 13 te Amsterdam
Volgende week gaan we 5 dagen met het hele team naar Istanboel om daar te spelen
moet je ff aa een mod vragenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:16 schreef raptorix het volgende:
Kan iemand me aan het lijstje toevoegen
Vorig jaar niet, zoals die Brabo al zei.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:50 schreef Jelminho het volgende:
Pekel.. Emmen B1 ? Vorig jaar ook al ? Wij moesten vorig jaar met Drachtster Boys B1 tegen vv Emmen B1 in de competitie namelijk.
Update: de dikgedrukte hebben ze in onze competitie erbij geplaatst en Virtus hebben ze eruit gehaald (waardoor de dorpsderby Seolto - Virtus dus geschrapt isquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:14 schreef Zjakkie het volgende:
[6e klasse 067
Seolto 6
Chrislandia 3
DHV 2
Dinteloord 4
FSV 5
Internos 18
Irene'58 5
Klundert 4
Kogelvangers 4
Terheijden 7
Unitas'30 12
VOV 1
VVC'68 6]
Dit is onze competitie indeling voor het komend seizoen. Er staan weer een paar echte derbies voor de deur
ja bij ons ook al niet meer tegen deto ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is jammer, voor ons ook al geen derby's meer tegen SC Rijssen en leuke duels tegen Enter Vooruit.
Klopt, mooie club met leuk complex.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
St Michielsgestel, daar heeft m'n vader nog gespeeld. Geel/zwart toch?
op trainingskamp?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:47 schreef raptorix het volgende:
Nog 4 daagjes en dan op naar turkije met het team
Wtf?!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:56 schreef pekel het volgende:
Dichtste bij is Assen..en dat is al 40 kilometer ofzo..
Het dichtste bij is bij ons 45 kilometer. Het verste weg 124 kilometer.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wtf?!Wij spelen bijna letterlijk álles in een omtrek van 10 km rond Den Bosch
.
Onze eerste bekerwedstrijd is 500 meter verderop.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:59 schreef JPM01 het volgende:
bij ons is het dichtste bij iets van 2 km ofzoen verste is iets bij hoogeveen
Dat is toch niet dat elftal met d'n blok(als keeper)?quote:Op zondag 24 juli 2005 00:17 schreef Yeahinho het volgende:
OJC 8 gaat komend seizoen voor weer een kampioenschap!
idd, het verste wat ik moet is Hillegersberg of Schiedam ofzo. Allemaal prima met tram/metro te bereizen. Behalve die club van superjodenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:37 schreef raptorix het volgende:
Bij ons spelen we meestal 70 procent in amsterdam, vaak ook nog binnen een kilometer van ons eigen sportpark, daarnaast hebben we nog vaak een plukje haarlem en almere, en als het heel erg tegenzit Lelystad. Ik vind dat toch wel een groot voordeel van voetballen in amsterdam, je kan vrijwel alles met OV en fiets doen, en zo kan je na de wedstrijd nog even lekker doorknallen
Nee d'n Blok keept al even niet meer. De contributie was te hoog volgens hemquote:Op zondag 31 juli 2005 10:29 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dat is toch niet dat elftal met d'n blok(als keeper)?
Maar jullie elftal heeft wel ongeveer het zelfde niveau als dat 9e?quote:Op zondag 31 juli 2005 12:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nee d'n Blok keept al even niet meer. De contributie was te hoog volgens hem.
En dat was het 9e destijds.
Als je dit topic had gevolgd, dan had je kunnen lezen dat we vorig seizoen glansrijk kampioen zijn gewordenquote:Op zondag 31 juli 2005 13:03 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Maar jullie elftal heeft wel ongeveer het zelfde niveau als dat 9e?
Dan zet de champagne maar in de ijskast![]()
Dit topic heb ik wel zo'n beetje alles gelezen, alleen de vorige 7 delen niet.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Als je dit topic had gevolgd, dan had je kunnen lezen dat we vorig seizoen glansrijk kampioen zijn geworden.
Volgens mij tegen dat team van jouquote:Op zondag 31 juli 2005 13:19 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dit topic heb ik wel zo'n beetje alles gelezen, alleen de vorige 7 delen niet.
Moesten jullie trouwens tegen Maliskamp?
Gefeliciteerd nog![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 13:28 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Volgens mij tegen dat team van jou. Met Kroes en leider Piet...
Die hebben we in Emmen!quote:Op zondag 31 juli 2005 13:58 schreef raptorix het volgende:
Bij ons geld het wordt derby alleen als het op zelfde complex is
Nou niet echtquote:Op zondag 31 juli 2005 13:52 schreef Yeahinho het volgende:
Ah, dacht dat jij een tijdje terug nog bij dat team speelde. Dus niet, maar ik zat warm.
Nee nog voor dat OVH over is gegaan in FCDB waren er een paar amateurelftallen die bij BVV onder FC Den Bosch speelde.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:49 schreef Yeahinho het volgende:
Bij OVH dus, hoe kwam je daar nou weer terecht?!
Gelijk de tweede wedstrijd tegen een nederlaag aanlopen is niet lekker.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:11 schreef Dos37 het volgende:
Wij beginnen de competitie thuis tegen DVO '71 3 en daarna al naar Excelsior toe.
Westerlee 3 zijn allemaal oude mannetjes, vroeger goede voetballers maar moeten het niet meer van de conditie hebben...zijn dus te pakken. Loppersum is een redelijk boerenschop ploegje, blijf voetballen en je pakt ze. VVS 2, zien ons als hun grote rivaal en weten ook wel wat een schop uitdelen is, maar dat weten wij in deze Derby ook welquote:-De Fivel 2 (Eenum)
-GEO 2 (Garmerwolde)
-Godlinze 2
-HS '88 3 (Hoogezand)
-Middelstum 3
-Omlandia 3 (Ten Boer)
-Poolster 2 (Spijk)
-SC Loppersum 2
-Sc Scheemda 2
-The Knickerbockers 8
-VVS 2 (Oostwold Scheemda)
-Westerlee 3
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gelijk de tweede wedstrijd tegen een nederlaag aanlopen is niet lekker.
dat doen wij zo evenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
![]()
Gelijk de toon zetten. voor het kampioenschap
oefen wedstrijd tegen stevo 6quote:
Ja, ik ben Piraatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat staat er achter op jouw shirt, een bijnaam?
Succes met je revalidatie/herstel/training en bedankt voor de informatie. Veel tweede elftallen. Dat is wel lastig vind ik met gretige jonge gasten die tegen het eerste aan zitten en het is sowieso gewoon een selectie elftal bij die club.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:14 schreef Noca het volgende:
Onze competitie indeling, dezelfde als Stanley dus...
[..]
Westerlee 3 zijn allemaal oude mannetjes, vroeger goede voetballers maar moeten het niet meer van de conditie hebben...zijn dus te pakken. Loppersum is een redelijk boerenschop ploegje, blijf voetballen en je pakt ze. VVS 2, zien ons als hun grote rivaal en weten ook wel wat een schop uitdelen is, maar dat weten wij in deze Derby ook wel![]()
The Knickerbockers, met deze ploeg weet je het nooit. Meestal een ploeg die wil voetballen en dat was voor ons in het verleden een voordeel.
De Fivel 2 was altijd een wat ouder team, maar zitten nu ook wat jongere jongens, zijn redelijk.
Voor de rest is het mij een raadsel, ik gok voor Scheemda een plek bij de eerste 4.
Edit: en ik ga proberen om goed in conditie te komen om tegen Stanley_Climbfall te kunnen voetballen, mits knietjes meewerken.
Ow maar dat is vrij standaard, dat ik 1 wedstrijd meedoe en dan weer een jaar aan de kant kan zittenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Noca, we spelen in november eerst thuis tegen jullie. Dat geeft je nog even tijd. Na een wedstrijd op dat vervelende kunstgras kun je dan waarschijnlijk meteen weer de lappenmand in. Een tragedie is het.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zou cool zijn! November is een gok, kan ook eind oktober of begin december zijn. Ik heb het schema nog niet gezien, maar we spelen op 'de achtste speeldag' die thuiswedstrijd tegen Scheemda 2. Ik houd verder alle geheime informatie voor me. We nemen het serieus (hoop ik tegen beter weten in).
Ik zal zorgen dat er een extra mannetje op je staatquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, ik ga goed spelen denk ik. Serieus.
Lijkt me verstandig. Haha, nee hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat er een extra mannetje op je staat
Kloptquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is dat nou allemaal binnen Friesland of kijk ik niet goed?
Leuk toch. Heb je wel eens bij een eilandclub in de competitie gezeten? Dat lijkt me ook mooi.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:06 schreef MasterMido het volgende:
[..]
Kloptwe reizen alleen maar naar het noorden.
Soms hadden we nog wel eens team uit overijsel of drente er in. Maar dit jaar niet.
De 9e klasse is opgeheven in West 1, dus het blijft nog steeds de laagste klassequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Gister kreeg ik onze nieuwe indeling voor komend seizoen onder ogen. We zijn van de 9e klasse doorgeschoven naar de 8e klasse.
en wij blijven gelukkig in de regio, scheelt namelijk fors in tijd met de 3e helftquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:06 schreef MasterMido het volgende:
[..]
Kloptwe reizen alleen maar naar het noorden.
Soms hadden we nog wel eens team uit overijsel of drente er in. Maar dit jaar niet.
Haha, dat zal dan heel toevallig zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zul je net zien dat de wedstrijd tussen Noca en mijzelf op 22 oktober valt en dat dan ook de meet is. Kun je lachen.
Nee dat hebben we nooit gehad. De standaard teams hebben wel eens een tournooi op een eiland.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Leuk toch. Heb je wel eens bij een eilandclub in de competitie gezeten? Dat lijkt me ook mooi.
Beetje late reactie nu van mijn kant, maar ik ben net terug van een festival in duitsland.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Lachen man, heeft dat met je speelstijl te maken?
Daarvan komen er 3 nooit opdagen, raken er 2 geblesseerd, en zeggen er wekelijks 4 af.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heeft er iemand een grotere selectie dan wij? Wij hebben 23 spelers.
irritant is dat altijdquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm.. er is iets mee, maar ik kom er niet op.
maakt me niet veel uit.. iets meer voor ajaxquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hey ben jij nou morgen voor Ajax offuh..??
Hm.. je bent goed op de hoogte! Voor m'n gevoel is Winsum niet zo ver van de stad. Viboa ben ik al twee keer geweest. Goede club.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat hoop ik ook zeker, de club daar heet trouwens ook gewoon Warffum. Al speelt de goede jeugd daar in Winsum. Warffum is nog wel even in het nieuws geweest door een brand ik een olieraffinaderij.
Goed zo. Ze mogen van mij altijd verliezen, maar niet als heel Europa mee kijkt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:41 schreef 9christensen het volgende:
[..]
maakt me niet veel uit.. iets meer voor ajax
Ik kom er niet voor het eerst.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hm.. je bent goed op de hoogte! Voor m'n gevoel is Winsum niet zo ver van de stad. Viboa ben ik al twee keer geweest. Goede club.
ja zo is het bij mij ookquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Goed zo. Ze mogen van mij altijd verliezen, maar niet als heel Europa mee kijkt.
Nee, dat niet. M'n pa is er niet ver vandaan geboren.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh ok.Waarom veronderstelde ik dat nou? Hebben je pa en ma een caravan of zo daar?
Is het ook nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel is Winsum niet zo ver van de stad.
Salland dacht ik. Ligt dichtbij Zwolle.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is Dalfsen ook Twente, weet jij dat? Of is het nog Salland?
In VI noemden ze Eijkelkamp een Tukker. Dat is dus iets te kort door de bocht.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:56 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Salland dacht ik. Ligt dichtbij Zwolle.
Jij kent de film/serie All Stars niet...?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Raptorix WVHEDW 13 Amsterdam
Zal wel niet dus.
Persoonlijk maakt het me niet zo veel uit. Heb meestal wel een hoop assists uit corners en vrije trappen. Een paar goaltjes zou leuk zijn. Het is zaak dat we aan het eind van het seizoen op de bar mogen staan om ons kampioensbier over ons heen gegooid te krijgen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Wat zijn de persoonlijke doelstellingen van al onze voetballende VBL-ers voor 05/06?
Veel bierdrinkenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Wat zijn de persoonlijke doelstellingen van al onze voetballende VBL-ers voor 05/06?
Persoonlijk als keeper proberen minder als 30 tegendoelpunten krijgen, als team bij eerste 3 eindigen en halve finale springercup. Springercup is zeg maar de clubkampioenschappen wat bij ons hoger staat aangeschreven als de competitie. Springercup doen ongeveer 30 teams aan mee en elk team zou graag het kampioenschap inruilen voor een springercup. Ongelovelijk hoe fel het er dan aan toe gaat. Zelf heb ik verleden jaar 1 van de meest memorabele wedstrijden mogen meespelen, wij als 5e klasser 3-2 winnen in een zinderend duel tegen een 2e klasser.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Persoonlijk maakt het me niet zo veel uit. Heb meestal wel een hoop assists uit corners en vrije trappen. Een paar goaltjes zou leuk zijn. Het is zaak dat we aan het eind van het seizoen op de bar mogen staan om ons kampioensbier over ons heen gegooid te krijgen.
Wij hebben 20 teams op zaterdag en 13 op zondagquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
30 teams!!
in de kantine wat meen iequote:
quote:
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jongens, niet om te ouwehoeren, maar morgenavond rond 18.00u heb ik misschien een uitermate goed verhaal.
Het komt er op neer dat ik vanmiddag scheidsrechter was in een wedstrijd waarin Sersjee grensrechter was. Dat is toch grappig??quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jongens, niet om te ouwehoeren, maar morgenavond rond 18.00u heb ik misschien een uitermate goed verhaal.
Sieraden mag ook wel op amateurniveau, als ze maar geen gevaar opleveren voor de tegenstander.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Um.. Sersjee zou daar morgenavond mee komen. Trouwens wel sieraden en een pingel!
welke plaats??quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:29 schreef child_of_the_matrix het volgende:
ik zit na 8 jaar afwezigheid op de grasmat ook weer op voetbal![]()
machtig mooi werk.. Des 8![]()
Ik ben zelf ook benieuwd. Weet het niet zeker ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Okee, dan wachten we dat af!
Shit, ja, dat had ik gezegd ja... Probleem is alleen een beetje dat ik na een met veel bier drinken gevulde middag, avond en nacht niet meer zo goed weet wat er allemaal loos was. Ruststand was 4-0, eindstand 5-1 (prachtige goal van Knickerbockers). Score had hoger op moeten lopen, maar eigen geklungel en vele buitenspelgevallen zorgen ervoor dat de dubbele cijfers niet gehaald werden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Um.. Sersjee zou daar morgenavond mee komen. Trouwens wel sieraden en een pingel!
wij heten Door Eendracht Sterk Zwartsluisquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:20 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
Nijverdal DES (door eendracht sterk)![]()
Floot die Stan wel goed? Een pingel...quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Shit, ja, dat had ik gezegd ja... Probleem is alleen een beetje dat ik na een met veel bier drinken gevulde middag, avond en nacht niet meer zo goed weet wat er allemaal loos was. Ruststand was 4-0, eindstand 5-1 (prachtige goal van Knickerbockers). Score had hoger op moeten lopen, maar eigen geklungel en vele buitenspelgevallen zorgen ervoor dat de dubbele cijfers niet gehaald werden.
Enige negatieve was dat onze rechtsbuiten(die nr. 7) vlak voor tijd 2 middenvoetsbeentjes heeft gebroken door een niet al te handige sliding van een onzer, verder uiterst sympathieke, tegenstanders.
Ja hoor. De pingel was terecht, onze linksbuiten (heul snel) werd zo´n beetje om de 3 minuten onderuit gehaald, waarvan 1x binnen de 16. Verder heeft ie de kaarten op zak gehouden of misschien had ie ze niet mee genomen, zou ook zomaar kunnen!quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Floot die Stan wel goed? Een pingel...
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat na een jaar niet gevoetbald te hebben eindelijk weer voetballen
AAP9, het negende elftal van Antibarbari
Hehe ok. Ik heb vorig jaar een keer meegedaan bij een toernooi en de laatste twee trainingen van het seizoen meegedaan.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:58 schreef Erasmusch het volgende:
idd bij de apies. Kunnen wel wat nieuwe spelers gebruiken. 5 spelers denken dat ze een kans maken bij de selectie![]()
Hmm ben benieuwd. Toernooi was ik er niet bij, traingen bijna altijd wel. Maar waar sta je normaal gesproken?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hehe ok. Ik heb vorig jaar een keer meegedaan bij een toernooi en de laatste twee trainingen van het seizoen meegedaan.
Hmm. Ben ooit begonnen in de spits, daarna een tijd lang centraal op het middenveld gespeeld. Vanaf de B en in de A of verdedigende middenvelder of voorstopper of laatste man.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hmm ben benieuwd. Toernooi was ik er niet bij, traingen bijna altijd wel. Maar waar sta je normaal gesproken?
Gister in een vrij overmoedige (alcohol) bui een weddenschap om een kratje bier gemaakt dat er niet meer dan 20 in zouden gaan dit jaar bij me..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Persoonlijk als keeper proberen minder als 30 tegendoelpunten krijgen,
oef 20 biertjes, gaan er makkelijk inquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:36 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Gister in een vrij overmoedige (alcohol) bui een weddenschap om een kratje bier gemaakt dat er niet meer dan 20 in zouden gaan dit jaar bij me..
Donderdag eerste training, zaterdag 'trainingskamp' en zondag de eerste bekerwedstrijd tegen Full Speed, vorig jaar 3-1 verloren van ze, kijken of het dit jaar beter gaat.
De Fivel 2 present... Als ik me niet vergis al vrij snel tegen Scheemda en TKB.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:14 schreef Noca het volgende:
Onze competitie indeling, dezelfde als Stanley dus...
[..]
De Fivel 2 was altijd een wat ouder team, maar zitten nu ook wat jongere jongens, zijn redelijk.
Voor de rest is het mij een raadsel, ik gok voor Scheemda een plek bij de eerste 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |