Veel bierdrinkenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Wat zijn de persoonlijke doelstellingen van al onze voetballende VBL-ers voor 05/06?
Persoonlijk als keeper proberen minder als 30 tegendoelpunten krijgen, als team bij eerste 3 eindigen en halve finale springercup. Springercup is zeg maar de clubkampioenschappen wat bij ons hoger staat aangeschreven als de competitie. Springercup doen ongeveer 30 teams aan mee en elk team zou graag het kampioenschap inruilen voor een springercup. Ongelovelijk hoe fel het er dan aan toe gaat. Zelf heb ik verleden jaar 1 van de meest memorabele wedstrijden mogen meespelen, wij als 5e klasser 3-2 winnen in een zinderend duel tegen een 2e klasser.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Persoonlijk maakt het me niet zo veel uit. Heb meestal wel een hoop assists uit corners en vrije trappen. Een paar goaltjes zou leuk zijn. Het is zaak dat we aan het eind van het seizoen op de bar mogen staan om ons kampioensbier over ons heen gegooid te krijgen.
Wij hebben 20 teams op zaterdag en 13 op zondagquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
30 teams!!
in de kantine wat meen iequote:
quote:
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jongens, niet om te ouwehoeren, maar morgenavond rond 18.00u heb ik misschien een uitermate goed verhaal.
Het komt er op neer dat ik vanmiddag scheidsrechter was in een wedstrijd waarin Sersjee grensrechter was. Dat is toch grappig??quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jongens, niet om te ouwehoeren, maar morgenavond rond 18.00u heb ik misschien een uitermate goed verhaal.
Sieraden mag ook wel op amateurniveau, als ze maar geen gevaar opleveren voor de tegenstander.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Um.. Sersjee zou daar morgenavond mee komen. Trouwens wel sieraden en een pingel!
welke plaats??quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:29 schreef child_of_the_matrix het volgende:
ik zit na 8 jaar afwezigheid op de grasmat ook weer op voetbal![]()
machtig mooi werk.. Des 8![]()
Ik ben zelf ook benieuwd. Weet het niet zeker ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Okee, dan wachten we dat af!
Shit, ja, dat had ik gezegd ja... Probleem is alleen een beetje dat ik na een met veel bier drinken gevulde middag, avond en nacht niet meer zo goed weet wat er allemaal loos was. Ruststand was 4-0, eindstand 5-1 (prachtige goal van Knickerbockers). Score had hoger op moeten lopen, maar eigen geklungel en vele buitenspelgevallen zorgen ervoor dat de dubbele cijfers niet gehaald werden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Um.. Sersjee zou daar morgenavond mee komen. Trouwens wel sieraden en een pingel!
wij heten Door Eendracht Sterk Zwartsluisquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:20 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
Nijverdal DES (door eendracht sterk)![]()
Floot die Stan wel goed? Een pingel...quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Shit, ja, dat had ik gezegd ja... Probleem is alleen een beetje dat ik na een met veel bier drinken gevulde middag, avond en nacht niet meer zo goed weet wat er allemaal loos was. Ruststand was 4-0, eindstand 5-1 (prachtige goal van Knickerbockers). Score had hoger op moeten lopen, maar eigen geklungel en vele buitenspelgevallen zorgen ervoor dat de dubbele cijfers niet gehaald werden.
Enige negatieve was dat onze rechtsbuiten(die nr. 7) vlak voor tijd 2 middenvoetsbeentjes heeft gebroken door een niet al te handige sliding van een onzer, verder uiterst sympathieke, tegenstanders.
Ja hoor. De pingel was terecht, onze linksbuiten (heul snel) werd zo´n beetje om de 3 minuten onderuit gehaald, waarvan 1x binnen de 16. Verder heeft ie de kaarten op zak gehouden of misschien had ie ze niet mee genomen, zou ook zomaar kunnen!quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Floot die Stan wel goed? Een pingel...
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat na een jaar niet gevoetbald te hebben eindelijk weer voetballen
AAP9, het negende elftal van Antibarbari
Hehe ok. Ik heb vorig jaar een keer meegedaan bij een toernooi en de laatste twee trainingen van het seizoen meegedaan.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:58 schreef Erasmusch het volgende:
idd bij de apies. Kunnen wel wat nieuwe spelers gebruiken. 5 spelers denken dat ze een kans maken bij de selectie![]()
Hmm ben benieuwd. Toernooi was ik er niet bij, traingen bijna altijd wel. Maar waar sta je normaal gesproken?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hehe ok. Ik heb vorig jaar een keer meegedaan bij een toernooi en de laatste twee trainingen van het seizoen meegedaan.
Hmm. Ben ooit begonnen in de spits, daarna een tijd lang centraal op het middenveld gespeeld. Vanaf de B en in de A of verdedigende middenvelder of voorstopper of laatste man.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hmm ben benieuwd. Toernooi was ik er niet bij, traingen bijna altijd wel. Maar waar sta je normaal gesproken?
Gister in een vrij overmoedige (alcohol) bui een weddenschap om een kratje bier gemaakt dat er niet meer dan 20 in zouden gaan dit jaar bij me..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Persoonlijk als keeper proberen minder als 30 tegendoelpunten krijgen,
oef 20 biertjes, gaan er makkelijk inquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:36 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Gister in een vrij overmoedige (alcohol) bui een weddenschap om een kratje bier gemaakt dat er niet meer dan 20 in zouden gaan dit jaar bij me..
Donderdag eerste training, zaterdag 'trainingskamp' en zondag de eerste bekerwedstrijd tegen Full Speed, vorig jaar 3-1 verloren van ze, kijken of het dit jaar beter gaat.
De Fivel 2 present... Als ik me niet vergis al vrij snel tegen Scheemda en TKB.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:14 schreef Noca het volgende:
Onze competitie indeling, dezelfde als Stanley dus...
[..]
De Fivel 2 was altijd een wat ouder team, maar zitten nu ook wat jongere jongens, zijn redelijk.
Voor de rest is het mij een raadsel, ik gok voor Scheemda een plek bij de eerste 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |