irritant is dat altijdquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm.. er is iets mee, maar ik kom er niet op.
maakt me niet veel uit.. iets meer voor ajaxquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hey ben jij nou morgen voor Ajax offuh..??
Hm.. je bent goed op de hoogte! Voor m'n gevoel is Winsum niet zo ver van de stad. Viboa ben ik al twee keer geweest. Goede club.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat hoop ik ook zeker, de club daar heet trouwens ook gewoon Warffum. Al speelt de goede jeugd daar in Winsum. Warffum is nog wel even in het nieuws geweest door een brand ik een olieraffinaderij.
Goed zo. Ze mogen van mij altijd verliezen, maar niet als heel Europa mee kijkt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:41 schreef 9christensen het volgende:
[..]
maakt me niet veel uit.. iets meer voor ajax
Ik kom er niet voor het eerst.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hm.. je bent goed op de hoogte! Voor m'n gevoel is Winsum niet zo ver van de stad. Viboa ben ik al twee keer geweest. Goede club.
ja zo is het bij mij ookquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Goed zo. Ze mogen van mij altijd verliezen, maar niet als heel Europa mee kijkt.
Nee, dat niet. M'n pa is er niet ver vandaan geboren.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh ok.Waarom veronderstelde ik dat nou? Hebben je pa en ma een caravan of zo daar?
Is het ook nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel is Winsum niet zo ver van de stad.
Salland dacht ik. Ligt dichtbij Zwolle.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is Dalfsen ook Twente, weet jij dat? Of is het nog Salland?
In VI noemden ze Eijkelkamp een Tukker. Dat is dus iets te kort door de bocht.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:56 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Salland dacht ik. Ligt dichtbij Zwolle.
Jij kent de film/serie All Stars niet...?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Raptorix WVHEDW 13 Amsterdam
Zal wel niet dus.
Persoonlijk maakt het me niet zo veel uit. Heb meestal wel een hoop assists uit corners en vrije trappen. Een paar goaltjes zou leuk zijn. Het is zaak dat we aan het eind van het seizoen op de bar mogen staan om ons kampioensbier over ons heen gegooid te krijgen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Wat zijn de persoonlijke doelstellingen van al onze voetballende VBL-ers voor 05/06?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |