Ja, ik ben Piraatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat staat er achter op jouw shirt, een bijnaam?
Succes met je revalidatie/herstel/training en bedankt voor de informatie. Veel tweede elftallen. Dat is wel lastig vind ik met gretige jonge gasten die tegen het eerste aan zitten en het is sowieso gewoon een selectie elftal bij die club.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:14 schreef Noca het volgende:
Onze competitie indeling, dezelfde als Stanley dus...
[..]
Westerlee 3 zijn allemaal oude mannetjes, vroeger goede voetballers maar moeten het niet meer van de conditie hebben...zijn dus te pakken. Loppersum is een redelijk boerenschop ploegje, blijf voetballen en je pakt ze. VVS 2, zien ons als hun grote rivaal en weten ook wel wat een schop uitdelen is, maar dat weten wij in deze Derby ook wel![]()
The Knickerbockers, met deze ploeg weet je het nooit. Meestal een ploeg die wil voetballen en dat was voor ons in het verleden een voordeel.
De Fivel 2 was altijd een wat ouder team, maar zitten nu ook wat jongere jongens, zijn redelijk.
Voor de rest is het mij een raadsel, ik gok voor Scheemda een plek bij de eerste 4.
Edit: en ik ga proberen om goed in conditie te komen om tegen Stanley_Climbfall te kunnen voetballen, mits knietjes meewerken.
Ow maar dat is vrij standaard, dat ik 1 wedstrijd meedoe en dan weer een jaar aan de kant kan zittenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Noca, we spelen in november eerst thuis tegen jullie. Dat geeft je nog even tijd. Na een wedstrijd op dat vervelende kunstgras kun je dan waarschijnlijk meteen weer de lappenmand in. Een tragedie is het.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zou cool zijn! November is een gok, kan ook eind oktober of begin december zijn. Ik heb het schema nog niet gezien, maar we spelen op 'de achtste speeldag' die thuiswedstrijd tegen Scheemda 2. Ik houd verder alle geheime informatie voor me. We nemen het serieus (hoop ik tegen beter weten in).
Ik zal zorgen dat er een extra mannetje op je staatquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, ik ga goed spelen denk ik. Serieus.
Lijkt me verstandig. Haha, nee hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat er een extra mannetje op je staat
Kloptquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is dat nou allemaal binnen Friesland of kijk ik niet goed?
Leuk toch. Heb je wel eens bij een eilandclub in de competitie gezeten? Dat lijkt me ook mooi.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:06 schreef MasterMido het volgende:
[..]
Kloptwe reizen alleen maar naar het noorden.
Soms hadden we nog wel eens team uit overijsel of drente er in. Maar dit jaar niet.
De 9e klasse is opgeheven in West 1, dus het blijft nog steeds de laagste klassequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Gister kreeg ik onze nieuwe indeling voor komend seizoen onder ogen. We zijn van de 9e klasse doorgeschoven naar de 8e klasse.
en wij blijven gelukkig in de regio, scheelt namelijk fors in tijd met de 3e helftquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:06 schreef MasterMido het volgende:
[..]
Kloptwe reizen alleen maar naar het noorden.
Soms hadden we nog wel eens team uit overijsel of drente er in. Maar dit jaar niet.
Haha, dat zal dan heel toevallig zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zul je net zien dat de wedstrijd tussen Noca en mijzelf op 22 oktober valt en dat dan ook de meet is. Kun je lachen.
Nee dat hebben we nooit gehad. De standaard teams hebben wel eens een tournooi op een eiland.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Leuk toch. Heb je wel eens bij een eilandclub in de competitie gezeten? Dat lijkt me ook mooi.
Beetje late reactie nu van mijn kant, maar ik ben net terug van een festival in duitsland.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Lachen man, heeft dat met je speelstijl te maken?
Daarvan komen er 3 nooit opdagen, raken er 2 geblesseerd, en zeggen er wekelijks 4 af.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heeft er iemand een grotere selectie dan wij? Wij hebben 23 spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |