quote:zaterdag 20 augustus 2005 - Oud-leden toernooi
Op zaterdag 20 augustus wordt het jaarlijkse oud-ledentoernooi gespeeld. Opgave geschiedt via Feike Kramer (secretaris@knickerbockers.nl).
Na de wedstrijd bij TKB in de kantine was ook altijd leukquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:50 schreef MaxPower het volgende:
Op dit soort momenten baal je dat je ex-TKB-er bent...
Ik heb vorig jaar inderdaad het oudledentoernooi gespeeld. Gaat hem dit jaar helaas niet worden, we krijgen geen team op de been, en ik kan zelf ook niet...quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dan kan ik nog wel een paar momenten noemen. Zit je niet bij de oud leden? Die spelen 20 augustus een toernooi.
[..]
Nee vorig jaar Emmen C3 (C1 van de amateurs dus eigenlijk).quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:50 schreef Jelminho het volgende:
Pekel.. Emmen B1 ? Vorig jaar ook al ? Wij moesten vorig jaar met Drachtster Boys B1 tegen vv Emmen B1 in de competitie namelijk.
Weet je ook in welk elftal rooie Kelvin speelt?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Na de wedstrijd bij TKB in de kantine was ook altijd leuk
Goedkoop bier en daarna de stad in
Die speelt op de zondag, ik geloof in het eerste.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Weet je ook in welk elftal rooie Kelvin speelt?
Dit lees ik nu pas, lijkt me fantastisch!quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:00 schreef raptorix het volgende:
Ik speel in WVHEDW 13 te Amsterdam
Volgende week gaan we 5 dagen met het hele team naar Istanboel om daar te spelen
moet je ff aa een mod vragenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:16 schreef raptorix het volgende:
Kan iemand me aan het lijstje toevoegen
Vorig jaar niet, zoals die Brabo al zei.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:50 schreef Jelminho het volgende:
Pekel.. Emmen B1 ? Vorig jaar ook al ? Wij moesten vorig jaar met Drachtster Boys B1 tegen vv Emmen B1 in de competitie namelijk.
Update: de dikgedrukte hebben ze in onze competitie erbij geplaatst en Virtus hebben ze eruit gehaald (waardoor de dorpsderby Seolto - Virtus dus geschrapt isquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:14 schreef Zjakkie het volgende:
[6e klasse 067
Seolto 6
Chrislandia 3
DHV 2
Dinteloord 4
FSV 5
Internos 18
Irene'58 5
Klundert 4
Kogelvangers 4
Terheijden 7
Unitas'30 12
VOV 1
VVC'68 6]
Dit is onze competitie indeling voor het komend seizoen. Er staan weer een paar echte derbies voor de deur
ja bij ons ook al niet meer tegen deto ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is jammer, voor ons ook al geen derby's meer tegen SC Rijssen en leuke duels tegen Enter Vooruit.
Klopt, mooie club met leuk complex.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
St Michielsgestel, daar heeft m'n vader nog gespeeld. Geel/zwart toch?
op trainingskamp?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:47 schreef raptorix het volgende:
Nog 4 daagjes en dan op naar turkije met het team
Wtf?!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:56 schreef pekel het volgende:
Dichtste bij is Assen..en dat is al 40 kilometer ofzo..
Het dichtste bij is bij ons 45 kilometer. Het verste weg 124 kilometer.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wtf?!Wij spelen bijna letterlijk álles in een omtrek van 10 km rond Den Bosch
.
Onze eerste bekerwedstrijd is 500 meter verderop.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:59 schreef JPM01 het volgende:
bij ons is het dichtste bij iets van 2 km ofzoen verste is iets bij hoogeveen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |