Oeh ik zat vorig seizoen bij de Knickerbockers 6 ingedeeld volgens mij.quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik speel in Knickerbockers 8. Val niet uit de toon zie ik.
Dat spijt me. Ook nog verloren zeker?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oeh ik zat vorig seizoen bij de Knickerbockers 6 ingedeeld volgens mij.En als ik me t goed herinner was t ook die wedstrijd dat zon homo mij 3 maand uit de roulatie schopte.
![]()
Nee, 5-3 gewonnen volgens mijquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat spijt me. Ook nog verloren zeker?
dat is altijd mooiquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:14 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dit is onze competitie indeling voor het komend seizoen. Er staan weer een paar echte derbies voor de deur
Arjen Jorritsma. KNVB docent en voormalig speler en trainer van jawel... Forward!quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:51 schreef MaxPower het volgende:
Wie zit er nu bij TKB dan?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Arjen Jorritsma. KNVB docent en voormalig speler en trainer van jawel... Forward!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Genemuiden SC 8 14:30 DESZ 4 14:30 VENO 2 15:00 Staphorst 6 14:30 Noordscheschut 5 14:30 Meppel FC 7 12:30 SVN'69 3 14:30 Olympia'28 6 14:30 Vitesse'63 3 15:00 Rouveen SC 5 15:00 VHK 4 14:30 Olde Veste'54 d 5 14:30 |
dus jullie zitten ook niet bij dat tuig inquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:06 schreef JPM01 het volgende:
ook wij hebben de indeling gekregen en tis nogal wat veranderd![]()
ten opzichte van vorig seizoen zijn alle ploegen nieuw voor ons.![]()
[ code verwijderd ]
Zitten een heleboel bekenden van me in, is echt een vriendenploeg met zowel goede als minder goede voetballers. Leuke indeling verder Dos!quote:
Het is wel een goede hoor. Ik volg dit najaar ook een trainerscursus bij hem, TC Jeugd III. Hij heeft F****** maar een paar maanden getraind, zo wil de overlevering en is toen in het Midden-Oosten tot bezinning gekomen. Bestuur was al lang blij dat het een trainer wist te strikken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:20 schreef MaxPower het volgende:
[..]!!
Hoe heeft die zich binnengeluld? En hoe heeft het bestuur dat aan de leden weten te verkopen?
Deto 8quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zitten een heleboel bekenden van me in, is echt een vriendenploeg met zowel goede als minder goede voetballers. Leuke indeling verder Dos!
Wij moeten wat verder weg, jammer.
DES 5
DETO 8
Daarle SP 3
Daarlerveen
Den Ham 6
Excelsior '31 11
Hulzense Boys 5
Lemele 4
MVV '69 3
SVVN 6
Voorwaarts V. 3
Ja vorig seizoen zijn ze zowat zonder verliespunten kampioen geworden. Zelfs het veteranen team van Dos dat elk jaar zowat kampioen werd kon er niet van winnen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Een berucht team Dos?
Bedankt!quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Op knvb.nl kun je de indelingen vinden.
4e klasse. Vorig jaar zijn we als tweede geëindigd, nu gaan we uiteraard voor het hoogste.quote:Indeling seizoen 2005/2006:
-De Fivel 2 (Eenum)
-GEO 2 (Garmerwolde)
-Godlinze 2
-HS '88 3 (Hoogezand)
-Middelstum 3
-Omlandia 3 (Ten Boer)
-Poolster 2 (Spijk)
-SC Loppersum 2
-Sc Scheemda 2
-The Knickerbockers 8
-VVS 2 (Oostwold Scheemda)
-Westerlee 3
nee dat tuig is er ook uit, dat was FC meppel8 en dit is 7 gelukkig maar.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dus jullie zitten ook niet bij dat tuig in
Moet me sterk vergissen als jij niet tegen Noca moet spelen, speelt in Scheemda 2 volgens mij.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Bedankt!
[..]
4e klasse. Vorig jaar zijn we als tweede geëindigd, nu gaan we uiteraard voor het hoogste.
Kunnen we dat ergens checken? Scheemda heb ik al eens gespeeld met het 15e en vond het hele leuke mensen. Beetje wereldvreemd, maar heel aardig.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:08 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Moet me sterk vergissen als jij niet tegen Noca moet spelen, speelt in Scheemda 2 volgens mij.
Heb zelf ook tegen een aantal van deze teams gespeeld, o.a. Middelstum 3 (niet vloeken daar! Krijg je geel voor in dat dorp)
Dat is nog eens scherpe en snelle informatievoorziening.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[HOOLS] Het VBL-cafe #845: Alleen met euro's betalen!
Waarschijnlijk doet ie niet mee.
Hij zit in Amsterdam op dit moment. Geen idee eigenlijk oftie elk weekend terug komt, lijkt me toch niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zwiers komt daar inderdaad vandaan ja, daar begonnen ze toen ook over en nog iemand. Zwiers speelde dit seizoen in LSD 12 en ik heb geen reden om aan te nemen dat hij stopt.
Een korenblauw hart doet gekke dingen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:20 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hij zit in Amsterdam op dit moment. Geen idee eigenlijk oftie elk weekend terug komt, lijkt me toch niet.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Kunnen we dat ergens checken? Scheemda heb ik al eens gespeeld met het 15e en vond het hele leuke mensen. Beetje wereldvreemd, maar heel aardig.
Haha mooiquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, er speelde een grote stevige kale spits mee en we dachten: of hij is heel goed of hij is heel agressief. Maar hij was een zachtaardige lobbes. Het bier vloeide nog tot laat die middag. (We moesten natuurlijk wel een keer terug naar de stad).
We kwamen het sportpark oplopen en werden begroet met: zitten jullie in dat pand op de Grote Markt? Er bestaan een hoop misverstanden blijkbaar.
quote:zaterdag 20 augustus 2005 - Oud-leden toernooi
Op zaterdag 20 augustus wordt het jaarlijkse oud-ledentoernooi gespeeld. Opgave geschiedt via Feike Kramer (secretaris@knickerbockers.nl).
Na de wedstrijd bij TKB in de kantine was ook altijd leukquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:50 schreef MaxPower het volgende:
Op dit soort momenten baal je dat je ex-TKB-er bent...
Ik heb vorig jaar inderdaad het oudledentoernooi gespeeld. Gaat hem dit jaar helaas niet worden, we krijgen geen team op de been, en ik kan zelf ook niet...quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dan kan ik nog wel een paar momenten noemen. Zit je niet bij de oud leden? Die spelen 20 augustus een toernooi.
[..]
Nee vorig jaar Emmen C3 (C1 van de amateurs dus eigenlijk).quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:50 schreef Jelminho het volgende:
Pekel.. Emmen B1 ? Vorig jaar ook al ? Wij moesten vorig jaar met Drachtster Boys B1 tegen vv Emmen B1 in de competitie namelijk.
Weet je ook in welk elftal rooie Kelvin speelt?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Na de wedstrijd bij TKB in de kantine was ook altijd leuk
Goedkoop bier en daarna de stad in
Die speelt op de zondag, ik geloof in het eerste.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Weet je ook in welk elftal rooie Kelvin speelt?
Dit lees ik nu pas, lijkt me fantastisch!quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:00 schreef raptorix het volgende:
Ik speel in WVHEDW 13 te Amsterdam
Volgende week gaan we 5 dagen met het hele team naar Istanboel om daar te spelen
moet je ff aa een mod vragenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:16 schreef raptorix het volgende:
Kan iemand me aan het lijstje toevoegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |