quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben bij je kleuterschooltijd - blz. 1145
nee nog niet lidquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dos, ben je al lid bij MrBookmaker of moet je nog lid worden?
donequote:
Ja, mij kost het niets, ze bellen mij elke keer, tja ik vind prima hoorquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het praten wel een beetje goed verdeeld?
Hier net ook..quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
![]()
Pfff de regen komt hier nu met bakken uit de hemel
1 millimeterquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hier net ook..
in 30 min .. 1 milimeter gevallen.. de tuin stond blank...
Eigenlijk wel. Het is nu echt Herfstweerquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:48 schreef clauwheee het volgende:
Pff het moet nu toch terras-zit-weer zijn
Euh ja eigenlijk wel.. maar als ik zo het weer zie word/ blijft het slecht.. zondag 19 gradenquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:48 schreef clauwheee het volgende:
Pff het moet nu toch terras-zit-weer zijn
Das wel erg grappig, inderdaad. 5-0quote:
5-0 verloren in voorronde CL van volkomen onbekende club uit Bratislava.quote:
Dat is wel zijn team, maar Noca kan waarschijnlijk dit seizoen nog niet meedoen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Clau, speelt Noca volgend seizoen in Scheemda 2? (als dat zo is moet Stanley_Climbfall tegen hem voetballen volgend seizoen)
Nee..hij baalt er ook best van, maar het is niet verstandig om wél te beginnen dit seizoen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Fysiek nog niet helemaal toppie joppie?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:18 schreef MaxPower het volgende:
Oei, geblesseerd?
[afbeelding]
kende je die foto al, clauwhee?
en nee die komt niet uit mijn privecollectie!
Jammer! We spreken meteen over het hele seizoen of mikt hij op de terugwedstrijd op TKBello in de lente?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee..hij baalt er ook best van, maar het is niet verstandig om wél te beginnen dit seizoen.
Zoals het er nu uitziet is dit hele seizoen nog wat te vroeg. Maar hij is natuurlijk wel bij elke wedstrijdquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Jammer! We spreken meteen over het hele seizoen of mikt hij op de terugwedstrijd op TKBello in de lente?
Dat is mooi. Als de tijd rijp is, zullen we de wedstrijd misschien voor- en nabespreken hier. Ligt aan het resultaat.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet is dit hele seizoen nog wat te vroeg. Maar hij is natuurlijk wel bij elke wedstrijd
Als de lijn van vorig seizoen zich doorzet binnen het elftal zal dat weinig problemen voor jullie opleverenquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat is mooi. Als de tijd rijp is, zullen we de wedstrijd misschien voor- en nabespreken hier. Ligt aan het resultaat.
Ik hoop dat je gelijk hebt. Als jij je opeens fit voelt, wordt het al een heel ander verhaal natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:32 schreef Noca het volgende:
[..]
Als de lijn van vorig seizoen zich doorzet binnen het elftal zal dat weinig problemen voor jullie opleveren
excuus. was even een bevlieging die ik kreeg van clau's avatar.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:25 schreef JaWi het volgende:
Begin jij nu ook al met blote mannen posten.
Ik vind het anders helemaal niet erg, die bevliegingen van jouquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:34 schreef MaxPower het volgende:
[..]
excuus. was even een bevlieging die ik kreeg van clau's avatar.![]()
Klopt, dan wordt het een stuk moeilijker voor julliequote:Op woensdag 27 juli 2005 22:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt. Als jij je opeens fit voelt, wordt het al een heel ander verhaal natuurlijk.
Volgens mij alleen indeling..quote:Het speelschema is nog niet bekend toch, alleen de indeling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |