once upon a time in the westquote:
Exact wat op ons lijstje stond voor vanavond.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:36 schreef SCH het volgende:
Italian for beginners op ned3 maar vooral dit
Docu - My flesh and blood - Verplicht kijken
Ma gebeld dat ze moet kijken, maar ze had het al met een dik kruis in de gids aangekruistquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:40 schreef SCH het volgende:
Die documentaire is echt onvoorstelbaar, ik heb er een week mee rondgelopen - zelden zoiets gezien. Een vrouw waar Bluezz ongeveer 5x in past die hele zieke pleegkinderen heeft en met zoveel liefde en humor voor hen zorgt.
Dat doen wij ook altijd zo, kruisjes in de gids.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:44 schreef tong80 het volgende:
Ma gebeld dat ze moet kijken, maar ze had het al met een dik kruis in de gids aangekruist
Zal ik bij jullie intrekken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Exact wat op ons lijstje stond voor vanavond.
We willen geen kattenmeppers bij ons in huis.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:49 schreef SCH het volgende:
Zal ik bij jullie intrekken.
* SCH is alleen vanavond![]()
Oooooooooooooooooooooohquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:50 schreef golfer het volgende:
[..]
We willen geen kattenmeppers bij ons in huis.
quote:
onderdelen van nieuwe pc stromen nu binnen, nog een paar dingen en ik kan hem v/d week in elkaar zetten, wat een bak wordt het danquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon nog even wacht met nieuwe pc.
Het geen wat ik wil is toch iets duurder dan ik dacht.
En heb geen zin om een netwerk te bouwen hiero voorlopig.
Je bent een feaderquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:44 schreef golfer het volgende:
Avondmaaltje dat ik gemaakt had is weer heerlijk opgepeuzeld.![]()
Wat een vervelend probleemquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:55 schreef FrankyMcG het volgende:
GVD!
Fatsoenlijke (betaalbare) accomodatie vinden in St. Petersburg is nog niet zo 1,2,3 geregeld!
beide ontlopen elkaar niet veel, toppers die nog jaren meegaanquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
toch niet van het niveau van the good the bad and the ugly.
Kan je auto er weer tegen de komende tijd...quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Ha die dndiek!
Die van mij gaat ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
onderdelen van nieuwe pc stromen nu binnen, nog een paar dingen en ik kan hem v/d week in elkaar zetten, wat een bak wordt het dan
Nu alleen nog zorgen dat je de trein niet mist om op Utrecht Centraal te komenquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:
Tong wordt zondag op weg naar het Amsterdam Tournament opgewacht in Utrecht door Kamagurka, hij begeleid me naar Amsterdam, laat me in de juiste treinen stappen, houdt m'n hand vast in Amsterdam, en zorgt dat ik Golfer en Doc te zien krijg op het juiste afgesproken moment.
specs willen wequote:Op woensdag 27 juli 2005 20:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Die van mij gaat ookworden maar jah even een buffer opbouwen he
Als dat maar goed gaatquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Spannend Tong.
Moet je wel helemaal zelf naar Utrecht?
Ja ben ik 20 minuten op mezelf aangewezen. Als ik nu maar niet uitstap in Geldermalsen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Spannend Tong.
Moet je wel helemaal zelf naar Utrecht?
Dat zeg jij terwijl je niet eens op de hoogte bent van het avontuur van vorig jaar. Mijn image heb je al snel in de gaten gekregenquote:
benieuwd vertel, vertel!! de korte versiequote:Op woensdag 27 juli 2005 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeg jij terwijl je niet eens op de hoogte bent van het avontuur van vorig jaar. Mijn image heb je al snel in de gaten gekregen
Trein missen, terwijl ie voor m'n neus staat, met m'n maten erin. Gebruik maken van een GSM van een mede reiziger. Die later naar me toekomt, in de trein : 'Meneer er is telefoon voor u.'quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
benieuwd vertel, vertel!! de korte versie
Ja ik neem je nummer meequote:Op woensdag 27 juli 2005 20:43 schreef SCH het volgende:
Oh God, het jaarlijkse avontuur - houd dit keer mijn mobiel achter de hand - dan kan ik je eventueel nog nabrengen
Ongelooflijk eigenlijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trein missen, terwijl ie voor m'n neus staat, met m'n maten erin. Gebruik maken van een GSM van een mede reiziger. Die later naar me toekomt, in de trein : 'Meneer er is telefoon voor u.'
Maten die op een ander perron staan te wachten op me, terwijl ik allang bij het stadion sta.
Terugweg moeten pissen in de trein van Amsterdam naar Veenendaal terwijl ik naar Zaltbomel moest.
In het kort.
Dit is wel heel ergquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trein missen, terwijl ie voor m'n neus staat, met m'n maten erin. Gebruik maken van een GSM van een mede reiziger. Die later naar me toekomt, in de trein : 'Meneer er is telefoon voor u.'
Schiet m'n biografie een beetje op ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is nog maar 1 hoofdstukje uit The Amazing Stories of Tong80
quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:55 schreef pascalheister het volgende:
http://mirrored.flabber.nl/new.twin.towers/newtwintowers.swf
Je wilt weer een gratis tientje zeker.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dos, ben je al lid bij MrBookmaker of moet je nog lid worden?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je wilt weer een gratis tientje zeker.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |