Die van mij gaat ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
onderdelen van nieuwe pc stromen nu binnen, nog een paar dingen en ik kan hem v/d week in elkaar zetten, wat een bak wordt het dan
Nu alleen nog zorgen dat je de trein niet mist om op Utrecht Centraal te komenquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:
Tong wordt zondag op weg naar het Amsterdam Tournament opgewacht in Utrecht door Kamagurka, hij begeleid me naar Amsterdam, laat me in de juiste treinen stappen, houdt m'n hand vast in Amsterdam, en zorgt dat ik Golfer en Doc te zien krijg op het juiste afgesproken moment.
specs willen wequote:Op woensdag 27 juli 2005 20:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Die van mij gaat ookworden maar jah even een buffer opbouwen he
Als dat maar goed gaatquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Spannend Tong.
Moet je wel helemaal zelf naar Utrecht?
Ja ben ik 20 minuten op mezelf aangewezen. Als ik nu maar niet uitstap in Geldermalsen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Spannend Tong.
Moet je wel helemaal zelf naar Utrecht?
Dat zeg jij terwijl je niet eens op de hoogte bent van het avontuur van vorig jaar. Mijn image heb je al snel in de gaten gekregenquote:
benieuwd vertel, vertel!! de korte versiequote:Op woensdag 27 juli 2005 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeg jij terwijl je niet eens op de hoogte bent van het avontuur van vorig jaar. Mijn image heb je al snel in de gaten gekregen
Trein missen, terwijl ie voor m'n neus staat, met m'n maten erin. Gebruik maken van een GSM van een mede reiziger. Die later naar me toekomt, in de trein : 'Meneer er is telefoon voor u.'quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
benieuwd vertel, vertel!! de korte versie
Ja ik neem je nummer meequote:Op woensdag 27 juli 2005 20:43 schreef SCH het volgende:
Oh God, het jaarlijkse avontuur - houd dit keer mijn mobiel achter de hand - dan kan ik je eventueel nog nabrengen
Ongelooflijk eigenlijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trein missen, terwijl ie voor m'n neus staat, met m'n maten erin. Gebruik maken van een GSM van een mede reiziger. Die later naar me toekomt, in de trein : 'Meneer er is telefoon voor u.'
Maten die op een ander perron staan te wachten op me, terwijl ik allang bij het stadion sta.
Terugweg moeten pissen in de trein van Amsterdam naar Veenendaal terwijl ik naar Zaltbomel moest.
In het kort.
Dit is wel heel ergquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trein missen, terwijl ie voor m'n neus staat, met m'n maten erin. Gebruik maken van een GSM van een mede reiziger. Die later naar me toekomt, in de trein : 'Meneer er is telefoon voor u.'
Schiet m'n biografie een beetje op ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is nog maar 1 hoofdstukje uit The Amazing Stories of Tong80
quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:55 schreef pascalheister het volgende:
http://mirrored.flabber.nl/new.twin.towers/newtwintowers.swf
Je wilt weer een gratis tientje zeker.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dos, ben je al lid bij MrBookmaker of moet je nog lid worden?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je wilt weer een gratis tientje zeker.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |