quote:PiperMaru schreef:
Edit: heb het ff opgezocht maar Kate is hetero![]()
bron: http://www.katemoennig.net/wbchat.html
Heb mn post alsnog toegevoegdquote:Op maandag 18 juli 2005 22:06 schreef PiperMaru het volgende:
Haha sorry Nonneke!!
Had je nog spannende websites/plaatjes toe te voegen? Dan zet ik ze in de OP!
Don't be.. ze is biseksueel, net als de actrices die marina, jenny en tina spelen..quote:
Heb je ook een bron?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:28 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
Don't be.. ze is biseksueel, net als de actrices die marina, jenny en tina spelen..
De actrice die voor Alice doorgaat schijnt lesbisch te zijn.
Geen idee hoe die lui heten, maar hiermee snappen we 't wel..
http://www.curvemag.com/Detailed/536.htmlquote:The work plods into the night. Leisha Hailey, the only “out” lesbian in the cast, is off-limits because she’s agreed to an exclusive interview with another publication. But she’s friendly, cheerful — and maybe a little flirtatious? She plays a bisexual reporter and is wearing a pair of pointy beige boots with 4-inch heels, so I have to ask, “Are they yours, or do they belong to wardrobe?”
Ja pijnlijk...vooral Dana en Laraquote:Op maandag 18 juli 2005 23:45 schreef SlimShady het volgende:
Er zat wel wat humor in, vond ik wel leuk![]()
En een paar pijnlijke scenes.
Tim overdrijft dat hij het ziet als vreemdgaan. ik zie het eerder als experimenteren.
maar toch.. het lijkt wel alsof Jenny verliefd is op Marina en dan ga je wel twijfelen.
Maar Tim wist/weet dat niet.
niet eerlijk? pha! ze maakte hem zelfs wijs dat dit de eerste keer was.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:49 schreef PiperMaru het volgende:
Hmmja ik vind niet dat Tim overdrijft. Ik denk dat het hem eerder ging om het niet vertellen en niet eerlijk zijn. Wat dat betreft vind ik Jenny ook een enorme muts
Ja dat kan, en ja dat is verschrikkelijk moeilijkquote:Op maandag 18 juli 2005 23:58 schreef SlimShady het volgende:
zou je in real life echt op 2 mensen verliefd kunnen zijn?
en van beide geslachten?
kan ik me heel moeilijk voorstellen.
je houdt van één persoon toch meer dan de ander?
Dat kan ja.. heb precies hetzelfde gehad.. Alleen bleek later dat mijn liefde voor het meisje in kwesite vele malen sterker was..quote:Op maandag 18 juli 2005 23:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
niet eerlijk? pha! ze maakte hem zelfs wijs dat dit de eerste keer was.
Jenny wil gewoon van 2 walletjes blijven eten. maar dat accepteert Tim niet.
Pijnlijk voor Marina, moeilijk voor Jenny.
zou je in real life echt op 2 mensen verliefd kunnen zijn?
en van beide geslachten?
kan ik me heel moeilijk voorstellen.
je houdt van één persoon toch meer dan de ander?
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:41 schreef PiperMaru het volgende:
Hmmz okee... Dus ik maak nog een kans bij Shane.. ehh Kate?
Nee Faithz ik heb geen Expreszo-abo. Kocht em "vroegah" wel af en toe los maar eigenlijk is het maar een flutblaadje
Dat Shane met de moeder van Alice kust (Leonore Pieszecki) is ook niet echt laten zienquote:Op maandag 18 juli 2005 23:50 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Shane met de moeder van Alice, dat had ik helemaal gemist vorige week, of is dat niet uitgezonden ? ik heb afentoe het gevoel dat ze lopen te knippen in die serie
![]()
Is het al volgende week maandag ??
![]()
Dat is nogal een understatement. Ik moest ff 2 keer kijken voordat ik het kon geloven.quote:Al is ze wel wat kilootjes zwaarder dan vroeger.
Ohja? Das dan zeker de import versie.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:00 schreef Nonneke het volgende:
dvdbox (met NL ondertiteling) is al een tijd tekoop hoor....
das waarquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:14 schreef PiperMaru het volgende:
Hmm maar het is wel de moeite waard om te wachten tot de non-import versie uitkomt: 34,95 bij bol.com, das bijna de helft goedkoper!!
Hier nog eenquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:39 schreef Anahka2309 het volgende:
[..]
Dat is nogal een understatement. Ik moest ff 2 keer kijken voordat ik het kon geloven.
* la.femme.nikita schijft iets op haar verjaardags-verlang-lijstjequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:09 schreef Nonneke het volgende:
Had de url al eens in het topic gezet maargoed, komtie nog een keer; DVDbox van The L Word
Had um al gezien op Roze Zaterdag in Nijmegen bij diverse standjes...
Samenvatting L-word 8 augustus.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:05 schreef Rhanna het volgende:
Kan iemand mij ff een korte samenvatting geven van de aflevering van afgelopen maandag.. ?
Ik heb hem gemist
Shane is gewoon een sletquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:39 schreef SlimShady het volgende:
Interessante aflvering.
Benieuwd wat Jenny gaat doen.
Ik was verbaasd dat Shane niet terughoudend/afstandelijk was, toen die vrouw haar 'benaderde' ().
En toen ze (weer) van Harry te horen kreeg dat ze een nieuwe opdracht heeft, dacht ik 'ze wordt gewoon gepimpt door Harry'.
Na die 'ene' scene is dat beeld alleen maar bevestigd.
Dan ben je zelf vast ook homo/lesbisch of nietquote:
Weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar ben bi. Val alleen veel meer op vrouwen dan op mannen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan ben je zelf vast ook homo/lesbisch of niet
Ja, LOL, belabberd was t!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 07:24 schreef Nonneke het volgende:
Djeeeeez dat stukje tussen Dana en Jenny ging ook nergens over zegHeb me dood gelachen, dat gestuntel
![]()
En ja huilende Bette werd me ook teveelwat een heks zeg die Fae, kwas dr wrs aangevlogen als ze zoiets tegen mij zou zeggen
![]()
idd, de heks, ik had echt niet zo kunnen blijven zitten hoor, had dr in stukjes gescheurdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:43 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
Ja, LOL, belabberd was t!
Ja.. arme Bette.. Fae=..te erg gewoon wat ze allemaal zei! Op je 'ziel trappen' is een understatement!
Maarrrr... denk dat Bette 'binnenkort' nog wel eens over de schreef gaat... (bijv. met die vriendin van haar ex...).. maar: liever niet dat ze dat doet!
Ja idd!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:17 schreef Rhanna het volgende:
Hoe Jenny ook de borsten van Dana vasthield
mmjaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
idd, de heks, ik had echt niet zo kunnen blijven zitten hoor, had dr in stukjes gescheurdMjah zo'n idee had ik ook, dr gaat iets gebeuren, maar zou zielig zijn voor Tina
![]()
jeetje. ik zit al 20 min te wachtenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:40 schreef MissMenita het volgende:
Hallo! het is bijna tien over half elf! Wanneer begint het nou!
vastgreep eerderquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:17 schreef Rhanna het volgende:
Hoe Jenny ook de borsten van Dana vasthield
Uhm,misschien was het ook nog voor het reclameblok maar dit ongeveer:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:05 schreef Witchfynder het volgende:
En dan denk je dat de reclame lang is, dus ga je ff koffie halen, kom je terug, is niet alleen de reclame al afgelopen maar ook het gehele programma.
Dammit!
Wat is er gebeurd na het laatste reclameblok?
ja, beetje te wereldvreemd en stoned komt ze overquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:12 schreef Nonneke het volgende:
Jenny vindk ondertussen beetje vervelend worden eigenlijk, hebben meer mensen hier last van ?
in welk seizoen dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:38 schreef Sweetheart1984 het volgende:
Ik vind dat zogenaamde onschuldige van Jenny een beetje irritant worden eigenlijk... Maar in 24 had ze wel een (korte) coole rol, beetje terroristje spelen!
je bent wel openminded?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:48 schreef Sweetheart1984 het volgende:
Ik val zelf niet op vrouwen, maar als ik ooit al met een vrouw de nacht zou doorbrengen dan zou ik uit de serie Marina kiezen.
uhuh,of bettequote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:57 schreef Sweetheart1984 het volgende:
Ja, Shane.. ik weet niet. Aan de ene kant vind ik haar heel afstotend en aan de andere kant heel sexy. Ik zou toch echt voor Marina gaan.
mwah, nee. vinknie.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:21 schreef Witchfynder het volgende:
Apart dat niemand voor Dana gaat. Ik vind haar het leukst in het geheel. Maar ja, misschien spreek ik gewoon als man.
Dat beweerde ik ook niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:22 schreef Sweetheart1984 het volgende:
Je bent niet de enige man.
Bettequote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:48 schreef Sweetheart1984 het volgende:
Ff nieuwsgierig hoor... Als jullie konden kiezen, met welke vrouw uit de serie zouden jullie wel een nachtje (of een leven?) willen doorbrengen?
Ik val zelf niet op vrouwen, maar als ik ooit al met een vrouw de nacht zou doorbrengen dan zou ik uit de serie Marina kiezen.
zelf gemaakt? moooi!!!quote:
komt het zo laat? ff video veranderen!!quote:
Jenny mag inderdaad wegblijven.. je vergeet Tinaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:57 schreef Nonneke het volgende:
[..]
BetteOf Lara
of Shane
![]()
Maja Dana is ook vet lekkerAlice heeft giga mooie ogen
En sja zo kan ik nog wel een uurtje doorgaan, doe mij ze allemaal maar, behalve Jenny![]()
ik kwam anders niet bijquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:20 schreef SlimShady het volgende:
het was wel een intense scene.
ik werd er wel warm van moet ik zeggen![]()
![]()
Ik vond de scene ook enorm hot.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:20 schreef SlimShady het volgende:
het was wel een intense scene.
ik werd er wel warm van moet ik zeggen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat van Alice vond ik best wel voorspelbaarquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:11 schreef Nonneke het volgende:
ik moest huilen
![]()
Dat stukje van Tina en Bette snapte ik ook niet helemaal, maargoed was toch druk met![]()
![]()
Alice wat doe je![]()
vet stukje was dat, en lief lekker stelletje zijn ze eigenlijk wel
![]()
helaas seizoen 1 afgelopen, weet iemand of ze seizoen 2 ook gaan uitzenden ?? de DVD van seizoen 1 ga ik donderdag bestellen bij Vrolijk.nu dan begint de actie, scheelt like 20 euro![]()
![]()
ik had um even niet zien aankomen, die Alicequote:Op dinsdag 13 september 2005 18:14 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Dat van Alice vond ik best wel voorspelbaar
de amerikaanse dvd denk ik?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:11 schreef Nonneke het volgende:
ik moest huilen
![]()
Dat stukje van Tina en Bette snapte ik ook niet helemaal, maargoed was toch druk met![]()
![]()
Alice wat doe je![]()
vet stukje was dat, en lief lekker stelletje zijn ze eigenlijk wel
![]()
helaas seizoen 1 afgelopen, weet iemand of ze seizoen 2 ook gaan uitzenden ?? de DVD van seizoen 1 ga ik donderdag bestellen bij Vrolijk.nu dan begint de actie, scheelt like 20 euro![]()
![]()
Nederlands ondertiteld ?? die is er allangquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:59 schreef PM-girl het volgende:
[..]
de amerikaanse dvd denk ik?
of is de nederlandse ook al uit?
bij FRS voor 29.99? is dat dan niet nog goedkoper?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nederlands ondertiteld ?? die is er allangheb um voor ut eerst gezien op de Roze Zaterdag in Nijmegen
![]()
*KLIK* voor de DVD (die 'september'- actie gaat dus donderdag a.s in !)
ik hoop volgende week, maar verwacht volgend jaar.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:52 schreef PM-girl het volgende:
al iemand een idee wanneer S2 begint?
Nou niet hier bij de FRS (free records shop neem ik aan ??)quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:45 schreef PM-girl het volgende:
[..]
bij FRS voor 29.99? is dat dan niet nog goedkoper?
ik weet niet of die al beschikbaar is maar dit zag ik op de site:quote:Op maandag 19 september 2005 18:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nou niet hier bij de FRS (free records shop neem ik aan ??)ben zelfs nog wezen kijken na je berichtje, maar ze hadden um hier niet eens
de losers
Maargoed de DVD is besteld, en komt (als het goed is) deze week ergens binnen
![]()
Pfffffff wat een saaie maandagavond wordt dit![]()
Ik wil the l word![]()
![]()
![]()
vaagquote:Op maandag 19 september 2005 20:18 schreef PM-girl het volgende:
[..]
ik weet niet of die al beschikbaar is maar dit zag ik op de site:
dvd
huhquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:13 schreef haagse_elfje het volgende:
je kan de dvd ook kopen bij de frs dan is hij 29,95
seizoen 3 gaat in feb van start in the states
seizoen 2 staat gepland voor 24-10 voor de dvd release dan ook voor R2
hij is nog niet uit. Ik heb alle afleveringen van seizoen 1 én 2 op dvd gefiktquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:09 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Wij hadden seizoen 2 ook al op de computerMaar dat is er af gegooid
Oh, jij wel hoor!quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hij is nog niet uit. Ik heb alle afleveringen van seizoen 1 én 2 op dvd gefikt
zielugquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:05 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Oh, jij wel hoor!
Wij zijn alles kwijt omdat de harde schijf geen zin meer had
Zeg, zo kan ie wel weer he!quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zielug![]()
ik heb er ook nog subs bij dus nu helemaal geen reden meer om te wachten. Heb beide seizoenen al gezien (seizoen 1 drie keer en seizoen 2 twee keer en bepaalde scčnes nog vaker
)
teringquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zielug![]()
ik heb er ook nog subs bij dus nu helemaal geen reden meer om te wachten. Heb beide seizoenen al gezien (seizoen 1 drie keer en seizoen 2 twee keer en bepaalde scčnes nog vaker
)
ja die scčne zag ik gisteren nog voorbij komen toen ik mijn afleveringen aan het 'archiveren' wasquote:Op dinsdag 13 september 2005 08:50 schreef MiZzJaDe het volgende:
ja moet zeggen dat ik die laatste scene tussen bette en tina wel een beetje misplaatst vind![]()
zou niet echt zin hebben in seks als ik er net achter kwam dat mijn vriendin vreemd is gegaan
en ze me zowat half aan het verkrachten is![]()
maarja that's me![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:23 schreef SlimShady het volgende:
[..]
tering![]()
![]()
en ik vind jouw fobo foto schattig en liefenzo
Heb jij dat nooit dan?quote:Op woensdag 30 november 2005 13:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja die scčne zag ik gisteren nog voorbij komen toen ik mijn afleveringen aan het 'archiveren' was
Idd een beetje een vreemde scčne. Ik denk dat dat hun manier was om hun woede en verdriet op elkaar af te reageren. Valt me wel op dat ze snel klaarkomen daar zo. Even handje in de broek en direct ontsnapt er een luide kreun
mijn seksleven doet hier niet ter zakequote:
lolquote:Op woensdag 30 november 2005 21:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mijn seksleven doet hier niet ter zake
maar het laat me niet onberoerd als een mooie vrouw zelfs alleen maar op mijn schoot plaatsneemt![]()
begin je dan spontaan te druppelenquote:Op woensdag 30 november 2005 21:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar het laat me niet onberoerd als een mooie vrouw zelfs alleen maar op mijn schoot plaatsneemt![]()
Gezien gisteren... Maar ohhhneee.. dat meen je niet, dat wist ik nog niet... Laatste shoot was dat ze terugkwam op 'hun' hotelkamer, en dat ze daar blijkbaar net met die vent (manager) had gehupst.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Voor de geinteresseerden:
Vanaf morgen bij de AVRO: Tipping the Velvet
Op Ned 2 straks om 23:20 een (kostuum)dramaserie over 2 vrouwen in het 19de eeuwse Engeland die verliefd op elkaar zijn:
Engeland 1890. Het jonge oestermeisje Nan Astley wordt hartstochtelijk verliefd op de populaire music-hall artieste Kitty. Ze trekken naar Londen waar ze samen gaan optreden. Hun act is een enorm succes maar hun geluk wordt verstoord door jaloezie. Hoewel Kitty ook van Nan houdt, verbergt ze toch haar ware gevoelens. Als Nan na een kort bezoek aan huis terugkomt, is Kitty getrouwd. Nan's wereld stort in elkaar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
nee niet in NL. In NL moeten ze zelfs nog met seizoen 2 beginnen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:35 schreef janimie het volgende:
in nederland ? welke zender dan ? hoelaat
dunno maar ach...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:19 schreef Viking84 het volgende:
Ja bij HBO en ik denk dat de afleveringen wel weer op Isohunt zullen staan (als ik dat mag zeggen ?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
zal wel weer voorjaar/zomer worden, net als vorig jaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:32 schreef PM-girl het volgende:
Wanneer komt seizoen 2 op tv hier?
Ik kan het niet afspelenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:49 schreef Ladida het volgende:
op dit moment komt episode 2, seizoen 3 binnen...nog maar 16 uurtjes...schiet lekker op
Gisteren afl 1 gezien. Nog geen enkele aflevering gezien met zoveel humor! Geweldig!
Zelfs Helena is grappig! dat zegt toch wel iets of niet?!
seizoen 2 komt in februari op rtl5/yorin...nog een paar weekjes.... (volgens thelwordonline dan)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zal wel weer voorjaar/zomer worden, net als vorig jaar.
wat is het voor file dan? Als het .avi is: zoek ff VLC mediaplayer....dat speelt alles af!quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:38 schreef haagse_elfje het volgende:
Mega Bump!
Seizoen 3 is vorige week begonnen. Ik heb de eerste aflv al gezien. Het was beter dan het begin van seizoen 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaaa hij doet hetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:16 schreef Ladida het volgende:
[..]
wat is het voor file dan? Als het .avi is: zoek ff VLC mediaplayer....dat speelt alles af!
Afl 2 is inmiddels binnen![]()
![]()
zometeen ff kijken!!!
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:20 schreef Ladida het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:06 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]er kan veel gebeuren in 6 maanden.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jenny is die met die mooie ogen toch? Die altijd een beetje fel kijkt. Ik vind haar wel leuk, maar goed, ik heb het nieuwe seizoen nog niet gezien.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:37 schreef Ladida het volgende:
fok....net afl 2 gezien, seizoen 3......Jenny moet echt een andere hobby gaan zoeken, in ieder geval niet bij the L word. God... she's BORING!
Seizoen 1 vond ik haar storyline wel hot...maar dan alleen samen met Marina. Zonder Marina; she's nothing.
Net5 is not guilty!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:00 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Jenny is die met die mooie ogen toch? Die altijd een beetje fel kijkt. Ik vind haar wel leuk, maar goed, ik heb het nieuwe seizoen nog niet gezien.
In de VS is seizoen 3 dus nog maar net begonnen? Dan duurt het dus nog wel ff voordat het op Net5 komt. Of zit Net 5 nog middenin seizoen 2? Weet het niet meer. Maar Net5 programmeert bij Lost ook zo vaag, daar eindigt het ook steeds midden in een seizoen, hier was dat volgens mij ook zo.
Heb je seizoen 2 nog niet gezien dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:52 schreef Bagheera het volgende:
Je hebt gelijk, het was op RTL5. A ha, we zitten nog maar aan het begin van seizoen 2, ik dacht dat we al verder waren.... maar dan hebben we dus we hebben nog veel moois te gaan.....![]()
![]()
Jawel, ik heb alles gezien wat is uitgezonden. Nu herinner ik me weer dat het in twee delen is uitgezonden, dus idd seizoen 1 & 2, ik twijfelde even.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:05 schreef Ladida het volgende:
[..]
Heb je seizoen 2 nog niet gezien dan?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:15 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Jawel, ik heb alles gezien wat is uitgezonden. Nu herinner ik me weer dat het in twee delen is uitgezonden, dus idd seizoen 1 & 2, ik twijfelde even.
Nu weet ik het weer: seizoen twee maakte echt veel indruk op me. 1 was al gaaf, 2 was helemaal gaaf: ontroerend én sensueel, heel mooi gedaan. Ik ben een hetero-vrouw, maar het deed me toch wel wat.... Ik wilde het graag met mijn vriend kijken, maar hij is juist een van de weinige hetero-mannen die niets heeft met lesbo's, helaas.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb net aflv 2 van seizoen 3 gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:51 schreef Bagheera het volgende:
Klopt. Maar goed, ik zit alles lekker door elkaar te halen.....![]()
![]()
![]()
![]()
Toch kan ik mij herinneren dat het in 2 delen is uitgezonden. Maar goed, dat was dan dus toch 1 seizoen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:45 schreef haagse_elfje het volgende:
jenny die mag echt oprottenin seizoen 1 vond ik haar al vervelend.....hou op over seizoen 2 toen begon ze me nog meer op mijn zenuwen te werken.... nu seizoen 3 weer.....
mja blijft wel cool the l word, seizoen 3 is zo veel grappiger dan seizoen 2
maar goed seizoen 2 had ook vele leuke dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb net aflv 2 van seizoen 3 gezienzat net ff op andere forums te kijken....dat moet je dus NIET doen!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
er staat ons nog heel wat te wachten, wat betreft rare wendingen in de verhaallijnen! Er wordt ook nogal gespeculeerd over hoe seizoen 3 zal eindigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zondag wordt aflevering 3 uitgezonden in US...dus zal waarscijnlijk maandag wel .......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:15 schreef PM-girl het volgende:
Heb net even een stukje ep. 1 uit seizoen 2 gekeken, maar:volgens mij wel ja, ziet er echt uit in ieder geval!!! kan bijna niet anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Serie 2 moet nog beginnen hier in NL.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:02 schreef Ladida het volgende:
is het misschien een idee om een nieuw topic aan te maken: The L Word Deel 3?![]()
![]()
de speculaties over seizoen 3 zijn heel bizar, dat het geen happy end zal zijn dat is zekerdon't give me that fucking bullshit![]()
jup agree with uquote:Op zondag 22 januari 2006 00:18 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Serie 2 moet nog beginnen hier in NL.
don't give me that fucking bullshit![]()
Maaruh, wat ik nog steeds wil weten over Tina:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Laat maar: PMS-girl it is.....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit![]()
voor seizoen 2 en 3 The L Word seizoen 2 & 3 US aflv !!!! SPOILERS!!!!!don't give me that fucking bullshit![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 10:51 schreef haagse_elfje het volgende:Dan hebben ze het verhaal met toeval zo kunnen schrijven, of hebben we gewacht met opnemen tot het zo was?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
het was allemaal puur toeval, het verhaal was al in seizoen 1 begonnen toen was ze het nog niet.....het kwam allemaal mooi uit.don't give me that fucking bullshit![]()
edit
[ Bericht 98% gewijzigd door scanman01 op 16-03-2006 00:46:39 ]My soul is painted like the wings of butterflies![]()
seizoen 2 is in Amerika wel al op dvd, alleen zal het nog wel even duren voor hij hier in NL te krijgen is.
Wat is afl. 10 KUT zeg. Echt gaat er iets nog wel eens gewoon goed in seizoen 3? Alles en iedereen cheat, gaat uitelkaar of erger..![]()
![]()
![]()
als het goed is word seizoen 2 vanaf juli/augustus weer uitgezonden...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:18 schreef janimie het volgende:
wanneer komt het weer op de buis, nl - buis ?
en idd seizoen 3 is alleen maar janken
don't give me that fucking bullshit![]()
via amazon.com te bestellen. heb hem al een maand of 4-5 thuis liggenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:15 schreef la.femme.nikita het volgende:
weet iemand of je anders ook seizoen 2 al ergens op dvd(s) kan krijgen??![]()
Ja dat vraag ik me ook weleens af, seizoen 3 bevat erg weinig positiefsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:00 schreef Mellone het volgende:
-kinp-
Wat is afl. 10 KUT zeg. Echt gaat er iets nog wel eens gewoon goed in seizoen 3? Alles en iedereen cheat, gaat uitelkaar of erger..![]()
![]()
You are something, untill you're not...![]()
Da's goed nieuws!!![]()
Hey little pussy you sure look sweet
Knocking me off of my 4 feet
Sure do wish dogs could climb (I wish, I wish)
Then we could have a funky good time![]()
Zijn Tina en Bette eigenlijk nog wel bij elkaar? Ik volg het niet meer sinds ik zag datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 17:21 schreef Viking84 het volgende:
Zijn Tina en Bette eigenlijk nog wel bij elkaar? Ik volg het niet meer sinds ik zag datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 17:34 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!![]()
Goed nieuws, beetje late tijdstip alleen, en welke rtl ? 123456 of 7 ? want volgens mij is RTL zelf duits, hebben we nix aan.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Op zondag 4 juni om 22.30 begint seizoen 2 op RTL!![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 17:34 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]Hoe weet jij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ijs_beer fan!![]()
woaah dit is een vette serie. ja bette en tina vond ik 't leukste stel. en ook al ben ik gewoon hetero, shane is hot!![]()
Ehm... kan iemand vertellen wat er gebeurd is (en dat bij voorkeur per aflevering) aangezien ik het moet doen met BVN..
In wiens ogen kijk jij voordat je sterft?![]()
http://www.tv.com/the-l-word/show/18662/episode_listings.html Daar staat bij elke ep een korte beschrijving.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:03 schreef Here2Stay het volgende:
Ehm... kan iemand vertellen wat er gebeurd is (en dat bij voorkeur per aflevering) aangezien ik het moet doen met BVN..
ijs_beer fan!![]()
Vond het juist gaaf!!!quote:![]()
Heerlijjke serie.. Misschien is de vraag al eerder gesteld maar zijn er al dvd's van te krijgen?Hey little pussy you sure look sweet
Knocking me off of my 4 feet
Sure do wish dogs could climb (I wish, I wish)
Then we could have a funky good time![]()
Seizoen 1 en 2 wel. in NL is tot nu alleen seizoen 1 uitgekomen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:12 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Vond het juist gaaf!!!![]()
Heerlijjke serie.. Misschien is de vraag al eerder gesteld maar zijn er al dvd's van te krijgen?
Binnenkort zal seizoen 3 wel uitkomen op dvd.ijs_beer fan!![]()
Anyone?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:27 schreef Tup het volgende:
Weet iemand wie de muziek maakt bij de trailer van de serie? (Veel violen enzo)Wasserwunderland![]()
Ik heb wel even totaal gemist waarom die vader (slechte bijrol van Derek de Lint) van Marina zo bot deed tegen Bette. Wat had Bette ook alweer gezegd tegen Marina dan?![]()
Dat was haar vader niet maar haar echtgenoot. Als we het over dezelfde persoon hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:51 schreef Aventura het volgende:
Ik heb wel even totaal gemist waarom die vader (slechte bijrol van Derek de Lint) van Marina zo bot deed tegen Bette. Wat had Bette ook alweer gezegd tegen Marina dan?
Je bedoelt als Marina die zelfmoord poging heeft gedaan toch?ijs_beer fan!![]()
Oops, ja het was haar man. Hij viel boos uit tegen Bette, omdat zij Marina 'veroordeeld' zou hebben, maar ik kan me dat niet meer herinneren.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat was haar vader niet maar haar echtgenoot. Als we het over dezelfde persoon hebben.
Je bedoelt als Marina die zelfmoord poging heeft gedaan toch?![]()
Tis lang gelee dat ik het gezien heb hoor,maar Bette had toch een kunst gallerij?Bette is een tof wijf 14.gif
![]()
1e aflevering seizoen 2 teruggekeken, morgen nummer 2!
Gave serie weer!...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Vond de aflevering van gister een beetje tegenvallen, maar het voorstukje van volgende week zag er goed uit![]()
![]()
euhhh... WAAR dan?! Of was er tóch een herhaling??quote:Op maandag 12 juni 2006 08:53 schreef PM-girl het volgende:
1e aflevering seizoen 2 teruggekeken, morgen nummer 2!
Gave serie weer!:: my weblog ::![]()
Nee, video!! Ben op vakantie geweest!!quote:Op maandag 12 juni 2006 12:46 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
euhhh... WAAR dan?! Of was er tóch een herhaling??...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Mijn vriendin en ik hebben een mailtje gestuurd naar RTL, omdat we willen dat The L Word een uur eerder wordt uitgezonden.
We kregen vandaag al mail terug, ze gaan het even bekijken of het kan!![]()
![]()
Hoop voor je dat je 'm gekregen hebt, want iedereen die op 16 september jarig is verdient leuke cadeautjes! (including me!quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:00 schreef PiperMaru het volgende:
Mjammie
Nog een nieuwtje: 15 september komt de box van seizoen 1 uit
En 16 september ben ik jarig![]()
Weer iets voor op m'n verlanglijstjehihi!).
(En hij IS leuk allright!)
*Think outside the box*![]()
Het lijkt of je zegt dat je wel heel seizoen 1 hebt gezien, maar niet weet wie Jenny precies is... HUHquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:00 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Jenny is die met die mooie ogen toch? Die altijd een beetje fel kijkt. Ik vind haar wel leuk, maar goed, ik heb het nieuwe seizoen nog niet gezien.?!
*Think outside the box*![]()
In seizoen 3 vond ik Jenny een stuk minder vervelend. Maar hoe verder dat seizoen loopt hoe vreemder ze ook weer wordtquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:13 schreef Aventura het volgende:
Ik haat Jenny. Hoe ze ook steeds 'fuck' zegt. Brr, stom kind.
ijs_beer fan!![]()
Ze is altijd al heel vreemdquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
In seizoen 3 vond ik Jenny een stuk minder vervelend. Maar hoe verder dat seizoen loopt hoe vreemder ze ook weer wordt.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: