Heel in het kort:
* Dana, Tina, Shane, Jenny en Alice gaan in de auto een weekendje naar palm springs. ze vertellen onderweg over hun eerste liefdes. ook de moeder van alice die meerijdt vertelt.... (die gaat naar huis en niet mee naar het weekendje)
* Alice is niet zwanger!
* Bette huurt een timmervrouw in voor de expositie. Ze kust met haar,maar wijst haar daarna af.
* de meiden hebnen in palm springs veel lol, jenny vertelt haar verhaal aan vreemden, shane belt met cherie, tina geniet weer van alcohol en dana wordt in de watten gelegd door een celebritygeile tonya, die gastvrouw is en alice is gewoon aanwezig.
* Dana gaat met tonya naar bed en neemt haar ook mee naar huis, tot grote ergernis van de rest omdat ze echt dom is. 'ik haaaat katten!' Dana zegt: ik heb een kat. "o maar katten kunnen ook leuk zijn etc!
* de volgende ochtend gaat bette aan het werk en treft de timmervrouw, candace. ze gaan gewoon aan het werk. ineens voelt bette twee armen om haar heen en verwacht dat het candacee is en zegt sorry ik kan het niet, maar het is tina en die reageert dus verbaasd.
volgens mij was het dit welzo een beetje
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....