abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 augustus 2005 @ 20:59:17 #51
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_29336543
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 14:39 schreef Anahka2309 het volgende:

[..]

Dat is nogal een understatement. Ik moest ff 2 keer kijken voordat ik het kon geloven.
Hier nog een
Maar goed, leuke serie wel...
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:23:39 #52
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_29340272
Ik was laats aan het zappen en opeens dacht ik: wtf? Hoelaat is het? Zo vroeg al erotische shit op de tv?

Maar het bleek The L Word te zijn.. Eerst dacht ik nog: wow, geile vrouwen! Snel kijken! Verhaal is niet belangrijk..

Uiteindelijk heb ik de aflevering afgekeken en zo slecht was het ook niet
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_29342543
Die pyjama van Dana
pi_29343451
Lara
pi_29343899
Bliss!

Het concept van de serie is eigenlijk al voldoende om 'r te bekijken, maar de vrouwen die er in spelen en de uitwerking ervan maken het tot een waar genot. (Wellicht overdrijf ik of...?)
Ik vind het in ieder geval interessant hoe ze de totaal verschillende vormen van L-relaties naar voren brengen. Zelfs de muziek is goed uitgekozen! "Did you love me forever those 3 days" ofzoiets dan...
What's it going to be then, eh?
pi_29353153
de dvd box is al vanaf 20 juni in Nederland te koop!!

Ik heb hem al een paar weken in huis.

Xandra
pi_29371429
Damn! Superaflevering, echt waar
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:34:18 #58
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_29517065
SJJJJIIITTTTT weer gemist! Damn!
Waar kan je die box kopen? (Heb 'm wel bij de fnac gezien online)..... Ik ga wel even op online-zoek!

Verder: Hè hè, eindelijk dit deeltje 2 gevonden! Heeft even geduurd.
:: my weblog ::
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:46:09 #59
15777 la.femme.nikita
pi_29517271
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:09 schreef Nonneke het volgende:
Had de url al eens in het topic gezet maargoed, komtie nog een keer; DVDbox van The L Word
Had um al gezien op Roze Zaterdag in Nijmegen bij diverse standjes...
* la.femme.nikita schijft iets op haar verjaardags-verlang-lijstje
pi_29536464
Ik vind de gastrollen ook vermakelijk, met Snoop Dogg en Patricia Arquette.
Ook is Kelly Lynch als Ivan echt ongelooflijk!
Verder vind ik de acteerprestaties buitengewoon.....vooral de liefdesscenes worden ZO overtuigend neergezet, dat ik er moeite mee heb om te geloven dat de meeste dames hetero zijn (Tina en Bette bijvoorbeeld in de laatste aflevering van seizoen 1).
pi_29554909
Tina is biseksueel..

Kan iemand mij ff een korte samenvatting geven van de aflevering van afgelopen maandag.. ?
Ik heb hem gemist
  donderdag 11 augustus 2005 @ 10:20:03 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29555179
In Frankrijk is de box van seizoen 1 al te koop met Nederlandse ondertiteling Maar ik heb alle afleveringen al gezien en ik vond de serie niet leuk genoeg om te kopen op dvd toen ik in Parijs was
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 10:21:30 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29555204
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:05 schreef Rhanna het volgende:
Tina is biseksueel..

Niet meer actief op Fok!
pi_29563162
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:05 schreef Rhanna het volgende:

Kan iemand mij ff een korte samenvatting geven van de aflevering van afgelopen maandag.. ?
Ik heb hem gemist
Samenvatting L-word 8 augustus.
Veel heb je iig niet gemist.
Jenny woont in de schuur bij Tim en heeft een oude schoolvriendin op bezoek, die krijgt het hele verhaal te horen en ze besluiten om uit te gaan zoeken wie de vriendin van Marina is, om de concurentie te zien. Maar nu blijkt dat ze haar al eerder hadden ontmoet bij een autoongeluk (niet spectaculair) ze zijn alleen nog niet aan elkaar voorgesteld en dat gebeurt uiteindelijk op een avond in 'de doos' als ze elkaar weer tegenkomen en dan komt Marina er dus achter dat Jenny haar vriendin kent en nodigt die vriendin Jenny uit om een keer te komen eten omdat ze al veel over Jenny had gehoord van Marina.
En dan was er nog de verhaallijn over Dana (trouwens.. echt jammer dat Lara weg is ) Dana heeft een advertentie in een tijdschrift staan waar ze uitkomt voor haar geaardheid. Alleen nu blijkt dat die ouders het nog niet weten en het is natuurlijk wel zo netjes dat die dat ook te horen krijgen van Dana zelf. Dus gaat Dana met Alice naar de uitreiking van vrouw van het jaar, die prijs is natuurlijk voor de moeder van Dana... En uiteindelijk na een hoop gedoe krijgen die ouders het dan toch te horen en rijden ze boos weg en laten Dana achter. Dat verliep allemaal dus heel vervelend.
En de laatste verhaallijn: Tina en Bette doen mee aan een praatgroep, alleen heeft Bette een heel passieve houding. Totdat er uiteindelijk een discussie komt over haar 'zwart' zijn en het er niet voor uitkomen, een negerin daar ergert zich daaraan en beweerd dat Bette zich schaamt voor haar afkomst maar er ondertussen wel heel open voor uitkomt dat ze lesbisch is en dat allemaal niet klopt. Terwijl die negerin ook lesbisch blijkt te zijn en daar weer niet open over is in de groep. En verder maakt Bette zich zorgen of ze wel voor het kind kan zorgen financieel en of ze er allemaal wel aan toe is, en heeft Tina ondertussen niet veel in de gaten.
NIet echt de meest spannende aflevering. Je hebt niet veel gemist
You thought that I'd be sad without you
I laugh harder
pi_29566467
Dana en Lara moeten weer bij elkaar!
What's it going to be then, eh?
pi_29568854
Persoonlijk vond ik dat echt het leukste en meest spontane stel...
Maar het is niet meer
You thought that I'd be sad without you
I laugh harder
pi_29577849
Dank je wel Rode Linda.. Het klinkt idd niet zo heel spannend
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:29:51 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_29577930
Ik vind de verhaallijnen nergens op slaan trouwens . Maar ik keek dan ook vooral voor de mooie seksscènes hè
Niet meer actief op Fok!
pi_29578145
De ideeën en vragen die ik heb over lesbo's worden in deze serie behandeld.
En dat vind ik wel cool en kijk ik trouw elke aflevering.
De intieme scenes zijn voor mij bonuspunten. Meer reden om te blijven kijken
pi_29756863
Interessante aflvering.
Benieuwd wat Jenny gaat doen.
Ik was verbaasd dat Shane niet terughoudend/afstandelijk was, toen die vrouw haar 'benaderde' ( ).
En toen ze (weer) van Harry te horen kreeg dat ze een nieuwe opdracht heeft, dacht ik 'ze wordt gewoon gepimpt door Harry'.
Na die 'ene' scene is dat beeld alleen maar bevestigd.
pi_29757807
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:39 schreef SlimShady het volgende:
Interessante aflvering.
Benieuwd wat Jenny gaat doen.
Ik was verbaasd dat Shane niet terughoudend/afstandelijk was, toen die vrouw haar 'benaderde' ( ).
En toen ze (weer) van Harry te horen kreeg dat ze een nieuwe opdracht heeft, dacht ik 'ze wordt gewoon gepimpt door Harry'.
Na die 'ene' scene is dat beeld alleen maar bevestigd.
Shane is gewoon een slet Maar ik deel je mening wel helemaal ja.. Ze vind het wel fijn dat Harry dit allemaal voor haar regelt, ik denk alleen wel dat hij nog iets terug gaat vragen aan haar.
pi_29871556
Leuke aflevering weer vanavond
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29871697
Ik zie zo af en toe tieten, goede serie dus
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces"
pi_29872405
Ik moest huilen op het eind
pi_29872504
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 23:44 schreef Rhanna het volgende:
Ik moest huilen op het eind
Dan ben je zelf vast ook homo/lesbisch of niet
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 07:24:57 #76
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29877696
Djeeeeez dat stukje tussen Dana en Jenny ging ook nergens over zeg Heb me dood gelachen, dat gestuntel
En ja huilende Bette werd me ook teveel wat een heks zeg die Fae, kwas dr wrs aangevlogen als ze zoiets tegen mij zou zeggen
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_29878418
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 23:46 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dan ben je zelf vast ook homo/lesbisch of niet
Weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar ben bi. Val alleen veel meer op vrouwen dan op mannen.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:13:55 #78
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_29878563
Goede aflevering! Haha, die Jenny en Dana! Dat was echt te nep.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_29878614
Hoe Jenny ook de borsten van Dana vasthield
  woensdag 24 augustus 2005 @ 12:43:00 #80
15777 la.femme.nikita
pi_29916871
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 07:24 schreef Nonneke het volgende:
Djeeeeez dat stukje tussen Dana en Jenny ging ook nergens over zeg Heb me dood gelachen, dat gestuntel
En ja huilende Bette werd me ook teveel wat een heks zeg die Fae, kwas dr wrs aangevlogen als ze zoiets tegen mij zou zeggen
Ja, LOL, belabberd was t!
Ja.. arme Bette.. Fae= ..te erg gewoon wat ze allemaal zei! Op je 'ziel trappen' is een understatement!
Maarrrr... denk dat Bette 'binnenkort' nog wel eens over de schreef gaat... (bijv. met die vriendin van haar ex...).. maar: liever niet dat ze dat doet!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 12:56:34 #81
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_29917272
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:43 schreef la.femme.nikita het volgende:

[..]

Ja, LOL, belabberd was t!
Ja.. arme Bette.. Fae= ..te erg gewoon wat ze allemaal zei! Op je 'ziel trappen' is een understatement!
Maarrrr... denk dat Bette 'binnenkort' nog wel eens over de schreef gaat... (bijv. met die vriendin van haar ex...).. maar: liever niet dat ze dat doet!
idd, de heks, ik had echt niet zo kunnen blijven zitten hoor, had dr in stukjes gescheurd Mjah zo'n idee had ik ook, dr gaat iets gebeuren, maar zou zielig zijn voor Tina
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_29917931
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:17 schreef Rhanna het volgende:
Ja idd! Zo van "oh ja, hier he?"
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:33:34 #83
15777 la.femme.nikita
pi_29918394
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:56 schreef Nonneke het volgende:

[..]

idd, de heks, ik had echt niet zo kunnen blijven zitten hoor, had dr in stukjes gescheurd Mjah zo'n idee had ik ook, dr gaat iets gebeuren, maar zou zielig zijn voor Tina
mmja ...mag niet....
pi_30080233
Hallo! het is bijna tien over half elf! Wanneer begint het nou!
pi_30080286
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:40 schreef MissMenita het volgende:
Hallo! het is bijna tien over half elf! Wanneer begint het nou!
jeetje. ik zit al 20 min te wachten
pi_30080296
ja slaat nergens op :/
pi_30080403
En ook zo erg: zitten we te kijken naar een voetbal-praatprogramma! Argh.
Heb de hele website en teletekst al uitgeplozen,
maar het..
AH: einde!
pi_30080434
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:17 schreef Rhanna het volgende:
vastgreep eerder
pi_30080469
eeerst 10 minuten reclame
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 00:05:01 #90
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_30083445
En dan denk je dat de reclame lang is, dus ga je ff koffie halen, kom je terug, is niet alleen de reclame al afgelopen maar ook het gehele programma.

Dammit!
Wat is er gebeurd na het laatste reclameblok?
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 09:29:53 #91
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_30088101
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 00:05 schreef Witchfynder het volgende:
En dan denk je dat de reclame lang is, dus ga je ff koffie halen, kom je terug, is niet alleen de reclame al afgelopen maar ook het gehele programma.

Dammit!
Wat is er gebeurd na het laatste reclameblok?
Uhm,misschien was het ook nog voor het reclameblok maar dit ongeveer:
* de gastvrouw van Dana heeft dus sex gehad met Dana en ze neemt haar mee naar huis, in de auto met iedereen! Ze is heel overdreven en de rest vindt haar dus echt niks. Zeker Alice wil er iets aan doen.
* Bette heeft dus gezoend met Candace en de volgende ochtend komt Candace even melden dat ze aan het werk gaat. Tina heeft ook gebeld en gezegd dat ze voorlopig nog niet thuis komt.
BEtte staat in het kantoor als ze twee (witte) armen om haar heen voelt, B. verwacht dus dat het Candace is en zegt: Ik kan het niet.
Het is dus tina en die vraagt: wat kan je niet> B hangt dan een verhaal op de expositie.
VOlgens mij was het dat.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:57:17 #92
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_30090070
Ah. Bedankt!
pi_30090100
Ik baal echt, heb al zeker drie afleveringen gemist! Ga de serie maar op dvd kopen als ie uitkomt denk ik. Vooral die vriend van Jenny, mmm wat een lekkere gozer.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:41:33 #94
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_30091306
Kun je het niet neerladen? Dat heb ik 2 weken geleden gedaan toen ik er een gemist had.
pi_30091430
Weet je toevallig waar/ hoe? Of gewoon via zo'n ding als torrentreactor?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:20:29 #96
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_30095713
Dat mogen we niet bespreken hier.

Maar idd dat soort bronnen. Zoek voor het gemak de titel en vooral het nummer van de ep op, dat zoekt makkelijker.
pi_30095807
Oeps, ik zeg niets

Haha maar toch bedankt
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:12:56 #98
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_30102960
Bette niet liev van dr maar het blijft een lekker wijf

En dat mens bij Dana teeeeeeeering wat een lichtpuntje zeg
Die verhalen in de auto waren wel grappig, Alice dr moeder Jenny vindk ondertussen beetje vervelend worden eigenlijk, hebben meer mensen hier last van ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_30103004
Ik kan het er nog steeds op.
pi_30103063
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:14 schreef Rhanna het volgende:
Ik kan het er nog steeds op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: