Weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar ben bi. Val alleen veel meer op vrouwen dan op mannen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan ben je zelf vast ook homo/lesbisch of niet
Ja, LOL, belabberd was t!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 07:24 schreef Nonneke het volgende:
Djeeeeez dat stukje tussen Dana en Jenny ging ook nergens over zegHeb me dood gelachen, dat gestuntel
![]()
En ja huilende Bette werd me ook teveelwat een heks zeg die Fae, kwas dr wrs aangevlogen als ze zoiets tegen mij zou zeggen
![]()
idd, de heks, ik had echt niet zo kunnen blijven zitten hoor, had dr in stukjes gescheurdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:43 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
Ja, LOL, belabberd was t!
Ja.. arme Bette.. Fae=..te erg gewoon wat ze allemaal zei! Op je 'ziel trappen' is een understatement!
Maarrrr... denk dat Bette 'binnenkort' nog wel eens over de schreef gaat... (bijv. met die vriendin van haar ex...).. maar: liever niet dat ze dat doet!
Ja idd!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:17 schreef Rhanna het volgende:
Hoe Jenny ook de borsten van Dana vasthield
mmjaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
idd, de heks, ik had echt niet zo kunnen blijven zitten hoor, had dr in stukjes gescheurdMjah zo'n idee had ik ook, dr gaat iets gebeuren, maar zou zielig zijn voor Tina
![]()
jeetje. ik zit al 20 min te wachtenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:40 schreef MissMenita het volgende:
Hallo! het is bijna tien over half elf! Wanneer begint het nou!
vastgreep eerderquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:17 schreef Rhanna het volgende:
Hoe Jenny ook de borsten van Dana vasthield
Uhm,misschien was het ook nog voor het reclameblok maar dit ongeveer:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:05 schreef Witchfynder het volgende:
En dan denk je dat de reclame lang is, dus ga je ff koffie halen, kom je terug, is niet alleen de reclame al afgelopen maar ook het gehele programma.
Dammit!
Wat is er gebeurd na het laatste reclameblok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |