quote:PiperMaru schreef:
Edit: heb het ff opgezocht maar Kate is hetero![]()
bron: http://www.katemoennig.net/wbchat.html
Heb mn post alsnog toegevoegdquote:Op maandag 18 juli 2005 22:06 schreef PiperMaru het volgende:
Haha sorry Nonneke!!
Had je nog spannende websites/plaatjes toe te voegen? Dan zet ik ze in de OP!
Don't be.. ze is biseksueel, net als de actrices die marina, jenny en tina spelen..quote:
Heb je ook een bron?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:28 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
Don't be.. ze is biseksueel, net als de actrices die marina, jenny en tina spelen..
De actrice die voor Alice doorgaat schijnt lesbisch te zijn.
Geen idee hoe die lui heten, maar hiermee snappen we 't wel..
http://www.curvemag.com/Detailed/536.htmlquote:The work plods into the night. Leisha Hailey, the only “out” lesbian in the cast, is off-limits because she’s agreed to an exclusive interview with another publication. But she’s friendly, cheerful — and maybe a little flirtatious? She plays a bisexual reporter and is wearing a pair of pointy beige boots with 4-inch heels, so I have to ask, “Are they yours, or do they belong to wardrobe?”
Ja pijnlijk...vooral Dana en Laraquote:Op maandag 18 juli 2005 23:45 schreef SlimShady het volgende:
Er zat wel wat humor in, vond ik wel leuk![]()
En een paar pijnlijke scenes.
Tim overdrijft dat hij het ziet als vreemdgaan. ik zie het eerder als experimenteren.
maar toch.. het lijkt wel alsof Jenny verliefd is op Marina en dan ga je wel twijfelen.
Maar Tim wist/weet dat niet.
niet eerlijk? pha! ze maakte hem zelfs wijs dat dit de eerste keer was.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:49 schreef PiperMaru het volgende:
Hmmja ik vind niet dat Tim overdrijft. Ik denk dat het hem eerder ging om het niet vertellen en niet eerlijk zijn. Wat dat betreft vind ik Jenny ook een enorme muts
Ja dat kan, en ja dat is verschrikkelijk moeilijkquote:Op maandag 18 juli 2005 23:58 schreef SlimShady het volgende:
zou je in real life echt op 2 mensen verliefd kunnen zijn?
en van beide geslachten?
kan ik me heel moeilijk voorstellen.
je houdt van één persoon toch meer dan de ander?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |