SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat van Alice vond ik best wel voorspelbaarquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:11 schreef Nonneke het volgende:
ik moest huilen
![]()
Dat stukje van Tina en Bette snapte ik ook niet helemaal, maargoed was toch druk met![]()
![]()
Alice wat doe je![]()
vet stukje was dat, en lief lekker stelletje zijn ze eigenlijk wel
![]()
helaas seizoen 1 afgelopen, weet iemand of ze seizoen 2 ook gaan uitzenden ?? de DVD van seizoen 1 ga ik donderdag bestellen bij Vrolijk.nu dan begint de actie, scheelt like 20 euro![]()
![]()
ik had um even niet zien aankomen, die Alicequote:Op dinsdag 13 september 2005 18:14 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Dat van Alice vond ik best wel voorspelbaar
de amerikaanse dvd denk ik?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:11 schreef Nonneke het volgende:
ik moest huilen
![]()
Dat stukje van Tina en Bette snapte ik ook niet helemaal, maargoed was toch druk met![]()
![]()
Alice wat doe je![]()
vet stukje was dat, en lief lekker stelletje zijn ze eigenlijk wel
![]()
helaas seizoen 1 afgelopen, weet iemand of ze seizoen 2 ook gaan uitzenden ?? de DVD van seizoen 1 ga ik donderdag bestellen bij Vrolijk.nu dan begint de actie, scheelt like 20 euro![]()
![]()
Nederlands ondertiteld ?? die is er allangquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:59 schreef PM-girl het volgende:
[..]
de amerikaanse dvd denk ik?
of is de nederlandse ook al uit?
bij FRS voor 29.99? is dat dan niet nog goedkoper?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nederlands ondertiteld ?? die is er allangheb um voor ut eerst gezien op de Roze Zaterdag in Nijmegen
![]()
*KLIK* voor de DVD (die 'september'- actie gaat dus donderdag a.s in !)
ik hoop volgende week, maar verwacht volgend jaar.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:52 schreef PM-girl het volgende:
al iemand een idee wanneer S2 begint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |