Sterkte met alles gozerquote:Op maandag 18 juli 2005 23:22 schreef Tjabbo het volgende:
hoi
waarom is tjabbo er niet?
tjabbo is zieken ma ligt in het ziekenhuis.
niet ernstig
tot over een paar dagen
helemaal mee eensquote:Op maandag 18 juli 2005 23:29 schreef DeltaHF het volgende:
Wat een hondslelijke schrotbak
Daar zou ik nog niet dood in gevonden willen worden![]()
![]()
![]()
Of stoot ik nu heel veel mensen tegen een zeer been?![]()
Dat komt met de tijd welquote:Op maandag 18 juli 2005 @ 14:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja elke keer kleine dingen dat we dan net even niet kunnen vervangen
We nemen namelijk niet net als kartteams een complete bus onderdelen mee
de livesets ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:17 schreef ook_gek het volgende:
hoi
zo die sensation black cd is wel erg lekker
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarin?
Oh en het is bewolkt en kans op regenRegenbanden maar weer mee dan
![]()
Werkenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarin?
Oh en het is bewolkt en kans op regenRegenbanden maar weer mee dan
![]()
Hey jij!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:50 schreef Metalfreak het volgende:
Hoiiiiiiiiii
Did you miss me???![]()
Extrema Outdoor was echt zooooooo vet!![]()
Jazeker! Maar welke bedoel je nu? die van vorige week? Die van vorig jaar was namelijk nog georganiseerd door Roy alleen, maar de naam Hondamatics stond er wel al in. Vorig jaar stond mijn auto volgens mij zelfs nog naast die van Tim...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hey jij!
Wat ik me elke keer afvraag hè. Was jij ook op de eerste Asten meeting georganiseerd door Hondamatics?
Wtf?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jazeker! Maar welke bedoel je nu? die van vorige week? Die van vorig jaar was namelijk nog georganiseerd door Roy alleen, maar de naam Hondamatics stond er wel al in. Vorig jaar stond mijn auto volgens mij zelfs nog naast die van Tim...
*zucht* mijn oude grijze Honda CRX.... Die is niet meerquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wtf?
*gaat even de foto's tjekken*
[afbeelding]
Ow ja!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
*zucht* mijn oude grijze Honda CRX.... Die is niet meer![]()
Maar er is een rode voor in de plaats gekomen![]()
Hoiquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:50 schreef Metalfreak het volgende:
Hoiiiiiiiiii
Did you miss me???![]()
Extrema Outdoor was echt zooooooo vet!![]()
shirt doet me denken aan shirts van vroeger met van die rare poppetjesquote:
Zo dan dat is wel strak in elkaar gezet gekquote:
mis wat bass op lage volumes, met een grote kist zou dat moeten verminderenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:25 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wat is er mis met de huidige? of is ie niet mooi genoeg?
ja hallo ik lul hier tegen je ik geef je aandacht. Vuile aandacht slet. Dus maak er gebruik van of tieft opquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja hallo ik lul hier tegen je ik geef je aandacht. Vuile aandacht slet. Dus maak er gebruik van of tieft op![]()
wat is daar jammer aan en van waar zeg je jammer dat ik hier vroeger graag kwam. Kom je hier niet meer met plezier dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:52 schreef Steve-O het volgende:
Ik ken me nog de eerste SC voor de geest halen
deel 560 zitten jullie nu al op
Elke keer dat ik met me ogen knipper is er weer een nieuwe SC
Jammer eigenlijk terwijl ik hier vroeger graag kwam
shit ik word oud
Jawel hoor fok blijft altijd een uitlaatklep van mequote:Op woensdag 20 juli 2005 20:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat is daar jammer aan en van waar zeg je jammer dat ik hier vroeger graag kwam. Kom je hier niet meer met plezier dan?
Hoi BHFHquote:
Me myself and Iquote:
krijg je d'r van als een te dure auto koopt. dan is d'r maar 1x in de week wat geld voor benzine.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
krijg je d'r van als een te dure auto koopt. dan is d'r maar 1x in de week wat geld voor benzine.
playlistquote:Artist: 2 Many DJs
Title: As Heard On Radio (Soulwax Part 8)
Lekker cdtje ditquote:1 - Sigue Sigue - Sputnik Intro
2 - Anne Clark - The Power Game
3 - Jungle Brothers - What U Waitin For
4 - Eazy-e - Eazy Chapter 8 Verse 10
5 - La Club - Front Page News
6 - Fatboy Slim - Drop The Hate (santos & Laid Remix)
7 - Pop Da Funk - R.o.dance
8 - Sylverster - Do You Wanna Funk
9 - Air - How Does It Make You Feel (adrian Sherwood Remix)
10 - Dave And Ansell Collins - Double Barrel
11 - Die Doraus & Die Marinas - Fred From Jupiter
12 - Atomizer - Hooked On Radiation (pet Shop Orange Alert Mix)
13 - The Rapture - The Killing
14 - David Dundas - My Jeans Bumpin N Humpin
15 - Beats International - Dub Be Good To Me
16 - Francois Penne - J'aime Cette Musique
17 - Crazy Brazilians - Panned Off
18 - Twin Amp - Music Makes You Lose Control
19 - Funky Four Plus One More - Thats The Joint
20 - In Deep - Last Night A Dj Saved My Life (funked Up Mix)
21 - Foxy Brown Ft Jay Zee - Aint No Nigger
22 - Rah Band - Clouds Across The Moon
23 - Rubic Basher - Rewind
24 - Michael Penn - No Myth
25 - Star Wars Interlude -
26 - Thomas Bangalter Feat Prince - Sheila's Spinal Scratch
27 - Kraftwork - The Model
28 - Quick And Brite - Taking Care Of Business (bastian Remix)
29 - Trans X - Living On Video
30 - Timbaland And Magoo - Intro
31 - Basement Jaxx - Head-a-pella
32 - Jungle Brothers - I'll House You
33 - Flash And The Pan - Waiting For A Train
34 - Steve Yanko - Fever
35 - The Hacker - Nothing Lasts
36 - The Shamen - Move Any Mountain
37 - Roxy Music - Love Is The Drug
38 - Fc Kahuna - Hayling
39 - Robbie Williams - Well Did You Evah
Ook alles goedquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Met Stommy is alles wel goed ja
en metijsmeis
Aangeplastquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Sta ik weer niet bij de slowchatters...
stelletje hufters
quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Sta ik weer niet bij de slowchatters...
stelletje hufters
quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sorry txt van de OP vergeten aan te passen
![]()
veranderd dus de volgende keer sta je er standaard tussenquote:
wat een geil jong is het toch ook hequote:Op donderdag 21 juli 2005 13:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
veranderd dus de volgende keer sta je er standaard tussen![]()
EN JIJ MOET NOG PICS POSTEN VAN JE NIEUWEquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:18 schreef Tjabbo het volgende:
trouwens tomy kutliksky moet ik naar die gtsi kijken voor je? wil ik wel mits je eerst belt en werkelijk interesse hebt.
Mijn corolla is verkocht aan mijn zusje dat wist je toch wel?
GOFTEDOMME!!!!1111111!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
EN JIJ MOET NOG PICS POSTEN VAN JE NIEUWE!!!!1!!111!!!
nou dan......opschietenquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
GOFTEDOMME!!!!1111111!!!
je hebt gelijk
vanaaf als ik tijd heb.quote:
aah ik zag het......quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vanaaf als ik tijd heb.
Moet vanavond boodschappen doen, en ws. vast gehaktballen en kip braden. Zaterdag verjaardag
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aah ik zag het......
je wordt/bent al een ouwe lul![]()
ja tochquote:
Peugeot gaan rijdenquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:39 schreef Steve-O het volgende:
Iemand een idee hoe je zoiets voor elkaar krijgt?
[[url=http://images.dumpanimage.com/up/t2/20050721/PJNpf2ZUxK.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:34 schreef ook_gek het volgende:
http://amfilms.hash.com/search/Entry.php?entry=1060&act=launch&Friend=0&ts=1121753710
kijk dit filmpje dan![]()
Boot disk failure tot 4x toequote:Op donderdag 21 juli 2005 17:48 schreef BazzoS het volgende:
hahaha wat moest er gebeuren dan, dat je er 5x over gedaan hebt?
volgensmij is zo'n stuk plastic niet goed voor jequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:42 schreef ook_gek het volgende:
ja help mij mensen. Ik wil een creditcard nemen
http://www.postbank.nl/in(...),1859_180696,00.html
Nu is mijn vraag. Alle info staat op de site op het betalen na. Ik wil 1X in de maand betalen wat gaat mij dit extra kosten. En kan je ten alle tijden het saldo opvragen van je kaart en zo ja hoe doe je dit?
Ah dank je wel. Ik wil hem gewoon hebben om kleding mee te kopen op internet. Dat is het belangrijkste voor mij. Wat kosten de invoerkosten in nederland eigelijk en die BTW zooi als je het uit de US laat komen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:07 schreef Youp het volgende:
mijn stiefpa heeft een paar van die krengen, erg enthousiast is hij er niet over.. schijnen idd aardig wat kosten bij te komen en nog wat andere nadelen aan te hangen.. hoe/wie/wat/waarom/etc. kan ik je niet vertellen
is verschillend geloof ik... je moet je spulllen als gift laten verzendenquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah dank je wel. Ik wil hem gewoon hebben om kleding mee te kopen op internet. Dat is het belangrijkste voor mij. Wat kosten de invoerkosten in nederland eigelijk en die BTW zooi als je het uit de US laat komen?
bij praktisch allemaal kun je online je saldo bekijken!quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:42 schreef ook_gek het volgende:
ja help mij mensen. Ik wil een creditcard nemen
http://www.postbank.nl/in(...),1859_180696,00.html
Nu is mijn vraag. Alle info staat op de site op het betalen na. Ik wil 1X in de maand betalen wat gaat mij dit extra kosten. En kan je ten alle tijden het saldo opvragen van je kaart en zo ja hoe doe je dit?
Dus aan het eind van de maand betaal je gewoon het bedrag zonder extra kosten?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bij praktisch allemaal kun je online je saldo bekijken!
1x per maand betalen is geen probleem (heb zelf blue en hoef niet extra's ervoor te betalen)
en als je er dan langer over wil doen moet je natuurlijk wel rente gaan betalen.....quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus aan het eind van de maand betaal je gewoon het bedrag zonder extra kosten?
Dat is dan wel interesant![]()
dan zul je denk ik vrijwel niets moeten betalen, tenminste ik heb nog nooit iets betaald behalve jaarlijkse kaartkosten prut.....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:33 schreef ook_gek het volgende:
nee ik wil gewoon elke keer aan het eind van de maand betalen en in 1X
en jij hebt hem ook van de postbank of niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dan zul je denk ik vrijwel niets moeten betalen, tenminste ik heb nog nooit iets betaald behalve jaarlijkse kaartkosten prut.....
amerikan expressquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en jij hebt hem ook van de postbank of niet?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:47 schreef BaraCuda het volgende:
Hele godverse dag computer formatterenTot ik denk 5x toe voordat het werkte
Kutwindows
vrij kansloos enzo...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe zou zo'n FRL-stickertje staan op een Enzo?
[afbeelding]
staat in de schuur he.. momenteel geen tijd/zin om verder te gaan.. en vooral geen zin omdat het zo veel geld kostquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:19 schreef Fugie het volgende:
hoest met de 02 jaap?
Als je te lang wacht, kan er een boom dwars door de bodemplaat heen gaan groeienquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:20 schreef Youp het volgende:
[..]
staat in de schuur he.. momenteel geen tijd/zin om verder te gaan.. en vooral geen zin omdat het zo veel geld kostik moet nu eerst even van de motor genieten
dat kanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je te lang wacht, kan er een boom dwars door de bodemplaat heen gaan groeien
hmmmz een 20jaren project dusquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:20 schreef Youp het volgende:
[..]
staat in de schuur he.. momenteel geen tijd/zin om verder te gaan.. en vooral geen zin omdat het zo veel geld kostik moet nu eerst even van de motor genieten
nou dat is ook wel weer overdrevenquote:
www.ib-groep.nl ! !quote:
ojawel, maar daar kom ik niet voor in aanmerkingquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nog nooit van studiefinnaciering gehoord?
Wie woont er dan ook bij zijn (rijke) ouders?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:41 schreef Youp het volgende:
[..]
ojawel, maar daar kom ik niet voor in aanmerkingja.. 50 euri per maand ofzo.. waarvan er 40 naar mn ziektekosten gaan
ff checke... voor onder de Starlet van mijn oomquote:
Tja... tis meer gewoon als geintjequote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom altijd een Starlet als je een pimp-parodie wilt maken
Denk het welquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:17 schreef Tjabbo het volgende:
ijsmeis is ook in geen velden of wegen te bekennen...
heeft toch niets te maken met die mooie foto's op vk.com zou het?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:17 schreef Tjabbo het volgende:
ijsmeis is ook in geen velden of wegen te bekennen...
heeft toch niets te maken met die mooie foto's op vk.com zou het?
ROFL, ik mis weer alles natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:01 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zijn er meer dan 7![]()
erg lulig voor haar, maar digitale foto's zijn nou éénmaal erg makkelijk te verspreiden![]()
Beetje stom van haar kant idd, maar beetje lullig dat er zolang over doorgezeken word.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:01 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zijn er meer dan 7![]()
erg lulig voor haar, maar digitale foto's zijn nou éénmaal erg makkelijk te verspreiden![]()
Hoezo is het stom van mijn kant?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Beetje stom van haar kant idd, maar beetje lullig dat er zolang over doorgezeken word.
Laat ik het zo zeggen...quote:
En wat als de 2e keer totaal niet mijn schuld is?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:47 schreef MewBie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen...
Het is niet de eerste keer dat dit soort dingen bij mensen gebeuren.
Of je ze zelf hebt gegeven aan iemand of niet, er is misbruik gemaakt van je vertrouwen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En wat als de 2e keer totaal niet mijn schuld is?
Maar dat is het juistquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Of je ze zelf hebt gegeven aan iemand of niet, er is misbruik gemaakt van je vertrouwen.
erg jammer, en ik vind het echt kut voor je.
Mag ik nog wel zeggen dat je er gewoon erg goed uit ziet?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:57 schreef Tjabbo het volgende:
Mag ik nog wel zeggen dat je er gewoon erg goed uit ziet?
Stonden ze op je pc of nog op je telefoon?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar dat is het juistIk heb ze never nooit aan iemand gegeven.
Maar thanks!
Ja misschien oordeel ik te vroeg idd, maa rhet blijkt dat je zelf niet eens weet hoe ze zijn verspreid.quote:
Nee, dat had Tim nietquote:Op zaterdag 23 juli 2005 04:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Stonden ze op je pc of nog op je telefoon?
En Tim had deze toch heus wel op z'n pc
Opels zijn altijd stuk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:44 schreef Fugie het volgende:
oja mijn uitlaat maakt een licht tikkend geluid. Net of er iets los zit, is dat zo of is de opel stuk
also also also, zeg dat dan gewoon goedquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:57 schreef ook_gek het volgende:
ben geen kabouter suf gerukte half tamme afgekeurde triangel jostie.
Ik ben en hobbit
Kan je dat niet (laten) repareren?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:07 schreef BaraCuda het volgende:
maandag nieuwe rotax max uitlaat kopen a 230 euro
Er zit scheurtje op lasnaad.
Het is ook altijd was het met karten
Kweetni, dat staal van die uitlaat is ERG dun dus denk niet dat daar vrij makkelijk aan te lassen is.quote:
Het klinkt anders omdat hij daar open is gescheurd denk ik, en uiteraard kan dit gelas worden. Breng hem gewoon naar een motorcrosszaak of een kartzaak bij jou in de buurt. Als ze kunnen TIG lassen dan kunnen ze hem gewoon voor je fixxen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kweetni, dat staal van die uitlaat is ERG dun dus denk niet dat daar vrij makkelijk aan te lassen is.
Verder als ik er op klop klinkt het staal daar dunner dan ergens anders.
Dus misschien dat er aan de binnenkant iets kaduuk is.
Dat vernikkelen ziet er wel bruut uit
Maar extra shit op je uitlaat kost me gewicht![]()
Hij begint aan z'n nieuwe jeugd jonge oma's versierenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:38 schreef Hugster het volgende:
Mijn 68 jarige buurman rijd als sinds hij uit is een Volvo 960, oudste model. Komt hij net aangereden in een nieuwe A6 3.7 Quattro, de 960 ingeruild![]()
![]()
Wat een overgang, en op zo'n leeftijd nog
2 moertjes scheelt me 0.0002 seconden dus dat is wel degelijk belangrijkquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het klinkt anders omdat hij daar open is gescheurd denk ik, en uiteraard kan dit gelas worden. Breng hem gewoon naar een motorcrosszaak of een kartzaak bij jou in de buurt. Als ze kunnen TIG lassen dan kunnen ze hem gewoon voor je fixxen.
extra gewichtEr zit zooooo'n fucking dun laagje op dat dat echt het gewicht van 2 extra moertjes is man
dus als je een week geen zaad lozing gehad hebt en dus een zware zak hebt ben je ook langzamer dan wanneer je net je zak geleegt heb?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
2 moertjes scheelt me 0.0002 seconden dus dat is wel degelijk belangrijk![]()
Precies, me piel door de garnalenpeller halen, of hem even lekker in de palmoliven zetten helpt wel degelijk qua tijd. Een flinke bruine heer eruit werken werkt dus ook wel degelijkquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dus als je een week geen zaad lozing gehad hebt en dus een zware zak hebt ben je ook langzamer dan wanneer je net je zak geleegt heb?
Hmmm zou schumi dan al maanden geen zaadlozing meer hebben![]()
Wie weet heeft hij idd wel genoeg van z'n huidige ouwe tang na 40 jaar huwelijk ofzoquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij begint aan z'n nieuwe jeugd jonge oma's versieren![]()
Dus jij was die idioot die eerst dwars op de weg stond, en toen dr een auto aankwam toch maar even normaal "parkeerde" om vervolgens je deur open te gooien vlak voor de auto waar ik in zatquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
1 of andere vent heeft de deur aan puin gereden van mijn voiture
arme rolla
nee, ik reed mijn inrit des huizes in en werd ineens geramt door een knechtknaap die mij niet gezien hadquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:00 schreef MewBie het volgende:
[..]
Dus jij was die idioot die eerst dwars op de weg stond, en toen dr een auto aankwam toch maar even normaal "parkeerde" om vervolgens je deur open te gooien vlak voor de auto waar ik in zat![]()
man drink dan pure alcohol... daar zit helemaal geen smaak meer aan... meer zoeits van : "ik wil dronken zijn in 5 minuten" *slaat fles half achterover*quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 13:08 schreef MewBie het volgende:
* MewBie heeft een nieuwe mijlpaal bereikt in zijn leven
900 FreeCell games gewonnen
Een beurt?quote:
Alsof jij daar niet aan dachtquote:
heb je geen windbuks?quote:Op zondag 24 juli 2005 15:26 schreef ook_gek het volgende:
van af vannacht half 5 zit er een duif hier op mijn dak en die zit er nu nog. En die zit aan 1 stuk door duif geluiden te maken. IK WORD PARA van dat beest!
Ik zou pas gek worden als ie kanarie geluiden gaat makenquote:Op zondag 24 juli 2005 15:26 schreef ook_gek het volgende:
van af vannacht half 5 zit er een duif hier op mijn dak en die zit er nu nog. En die zit aan 1 stuk door duif geluiden te maken. IK WORD PARA van dat beest!
Geef m een beurtquote:Op zondag 24 juli 2005 15:26 schreef ook_gek het volgende:
Pak een paar stenen en smijt naar dat beest toe.... eitjequote:Op zondag 24 juli 2005 15:39 schreef ook_gek het volgende:
dat beest zoekt een koe denk ik. Hij elke keer van, roekoe koe koe. Roekoe koe koe, roekoe koe koe.
En echt gewoon de hele fucking dag. Heb nog gezegt van. Jo jij zit hier van af half 5 maar ik woon hier al 25 jaar. En ik heb nog nooit een koe gezien. DUS NOKUH MET ROEPEN OM EEN KOE
nu roept het elke keer. roegeit geit geit roegeit geit geit
Het beest is moslim gewordenquote:Op zondag 24 juli 2005 15:39 schreef ook_gek het volgende:
Als je een koe wilt kan ik er wel een voor je regelen hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 15:39 schreef ook_gek het volgende:
dat beest zoekt een koe denk ik. Hij elke keer van, roekoe koe koe. Roekoe koe koe, roekoe koe koe.
En echt gewoon de hele fucking dag. Heb nog gezegt van. Jo jij zit hier van af half 5 maar ik woon hier al 25 jaar. En ik heb nog nooit een koe gezien. DUS NOKUH MET ROEPEN OM EEN KOE
hij roept toch geen schaap of welquote:
Je hebt ook dwergkoeien.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:55 schreef ook_gek het volgende:
een koe op mijn dak zal niet top zijn denk ik
't zijn toch geitenneukers en schaapetersquote:
Ze eten beide. Maar het is onrein een dier te eten waar je mee geneukt hebt.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
't zijn toch geitenneukers en schaapeters
helpquote:Op zondag 24 juli 2005 18:59 schreef ook_gek het volgende:
Oke wie heeft er een Ipod en kan mij helpen.
Ik heb een tijd geleden mijn pc geformateerd. Nu sluit ik mijn ipod voor de eerste keer aan op mijn pc. Nu is het zo dat ik er 2 nummers van af wil hebben. Maar dat lukt mij niet met itunes. HOE ga ik dit voor elkaar krijgen?
Iemand een idee?
Net ladder49 zitten kijken.quote:
is toch geen jank film.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Net ladder49 zitten kijken.
Als je je vriendin wil laten janken moet je die film kijken![]()
Nee ik heb niet zitten janken![]()
![]()
het dramagehalte in ladder49 is best hoog hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 00:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is toch geen jank film.
Ik heb bij the green mile met een goeie vriendin van mij zitten janken.
En met haar heb ik ook een traantje weg gepinkt bij jhon Q
En ik ben mans genoeg om dat hier op het forum te zeggen. Ik schaam me er niet voor![]()
Die hele film was gewoon kut omdat die gast aan het eind dood gaatquote:Op maandag 25 juli 2005 00:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
het dramagehalte in ladder49 is best hoog hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |