Het beest is moslim gewordenquote:Op zondag 24 juli 2005 15:39 schreef ook_gek het volgende:
nu roept het elke keer. roegeit geit geit roegeit geit geit
Als je een koe wilt kan ik er wel een voor je regelen hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 15:39 schreef ook_gek het volgende:
dat beest zoekt een koe denk ik. Hij elke keer van, roekoe koe koe. Roekoe koe koe, roekoe koe koe.
En echt gewoon de hele fucking dag. Heb nog gezegt van. Jo jij zit hier van af half 5 maar ik woon hier al 25 jaar. En ik heb nog nooit een koe gezien. DUS NOKUH MET ROEPEN OM EEN KOE
nu roept het elke keer. roegeit geit geit roegeit geit geit
hij roept toch geen schaap of welquote:
Je hebt ook dwergkoeien.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:55 schreef ook_gek het volgende:
een koe op mijn dak zal niet top zijn denk ik
't zijn toch geitenneukers en schaapetersquote:
Ze eten beide. Maar het is onrein een dier te eten waar je mee geneukt hebt.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
't zijn toch geitenneukers en schaapeters
helpquote:Op zondag 24 juli 2005 18:59 schreef ook_gek het volgende:
Oke wie heeft er een Ipod en kan mij helpen.
Ik heb een tijd geleden mijn pc geformateerd. Nu sluit ik mijn ipod voor de eerste keer aan op mijn pc. Nu is het zo dat ik er 2 nummers van af wil hebben. Maar dat lukt mij niet met itunes. HOE ga ik dit voor elkaar krijgen?
Iemand een idee?
Net ladder49 zitten kijken.quote:
is toch geen jank film.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Net ladder49 zitten kijken.
Als je je vriendin wil laten janken moet je die film kijken![]()
Nee ik heb niet zitten janken![]()
![]()
het dramagehalte in ladder49 is best hoog hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 00:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is toch geen jank film.
Ik heb bij the green mile met een goeie vriendin van mij zitten janken.
En met haar heb ik ook een traantje weg gepinkt bij jhon Q
En ik ben mans genoeg om dat hier op het forum te zeggen. Ik schaam me er niet voor![]()
Die hele film was gewoon kut omdat die gast aan het eind dood gaatquote:Op maandag 25 juli 2005 00:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
het dramagehalte in ladder49 is best hoog hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |