quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Sta ik weer niet bij de slowchatters...
stelletje hufters
quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sorry txt van de OP vergeten aan te passen
![]()
veranderd dus de volgende keer sta je er standaard tussenquote:
wat een geil jong is het toch ook hequote:Op donderdag 21 juli 2005 13:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
veranderd dus de volgende keer sta je er standaard tussen![]()
EN JIJ MOET NOG PICS POSTEN VAN JE NIEUWEquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:18 schreef Tjabbo het volgende:
trouwens tomy kutliksky moet ik naar die gtsi kijken voor je? wil ik wel mits je eerst belt en werkelijk interesse hebt.
Mijn corolla is verkocht aan mijn zusje dat wist je toch wel?
GOFTEDOMME!!!!1111111!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
EN JIJ MOET NOG PICS POSTEN VAN JE NIEUWE!!!!1!!111!!!
nou dan......opschietenquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
GOFTEDOMME!!!!1111111!!!
je hebt gelijk
vanaaf als ik tijd heb.quote:
aah ik zag het......quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vanaaf als ik tijd heb.
Moet vanavond boodschappen doen, en ws. vast gehaktballen en kip braden. Zaterdag verjaardag
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aah ik zag het......
je wordt/bent al een ouwe lul![]()
ja tochquote:
Peugeot gaan rijdenquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:39 schreef Steve-O het volgende:
Iemand een idee hoe je zoiets voor elkaar krijgt?
[[url=http://images.dumpanimage.com/up/t2/20050721/PJNpf2ZUxK.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:34 schreef ook_gek het volgende:
http://amfilms.hash.com/search/Entry.php?entry=1060&act=launch&Friend=0&ts=1121753710
kijk dit filmpje dan![]()
Boot disk failure tot 4x toequote:Op donderdag 21 juli 2005 17:48 schreef BazzoS het volgende:
hahaha wat moest er gebeuren dan, dat je er 5x over gedaan hebt?
volgensmij is zo'n stuk plastic niet goed voor jequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:42 schreef ook_gek het volgende:
ja help mij mensen. Ik wil een creditcard nemen
http://www.postbank.nl/in(...),1859_180696,00.html
Nu is mijn vraag. Alle info staat op de site op het betalen na. Ik wil 1X in de maand betalen wat gaat mij dit extra kosten. En kan je ten alle tijden het saldo opvragen van je kaart en zo ja hoe doe je dit?
Ah dank je wel. Ik wil hem gewoon hebben om kleding mee te kopen op internet. Dat is het belangrijkste voor mij. Wat kosten de invoerkosten in nederland eigelijk en die BTW zooi als je het uit de US laat komen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:07 schreef Youp het volgende:
mijn stiefpa heeft een paar van die krengen, erg enthousiast is hij er niet over.. schijnen idd aardig wat kosten bij te komen en nog wat andere nadelen aan te hangen.. hoe/wie/wat/waarom/etc. kan ik je niet vertellen
is verschillend geloof ik... je moet je spulllen als gift laten verzendenquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah dank je wel. Ik wil hem gewoon hebben om kleding mee te kopen op internet. Dat is het belangrijkste voor mij. Wat kosten de invoerkosten in nederland eigelijk en die BTW zooi als je het uit de US laat komen?
bij praktisch allemaal kun je online je saldo bekijken!quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:42 schreef ook_gek het volgende:
ja help mij mensen. Ik wil een creditcard nemen
http://www.postbank.nl/in(...),1859_180696,00.html
Nu is mijn vraag. Alle info staat op de site op het betalen na. Ik wil 1X in de maand betalen wat gaat mij dit extra kosten. En kan je ten alle tijden het saldo opvragen van je kaart en zo ja hoe doe je dit?
Dus aan het eind van de maand betaal je gewoon het bedrag zonder extra kosten?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bij praktisch allemaal kun je online je saldo bekijken!
1x per maand betalen is geen probleem (heb zelf blue en hoef niet extra's ervoor te betalen)
en als je er dan langer over wil doen moet je natuurlijk wel rente gaan betalen.....quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus aan het eind van de maand betaal je gewoon het bedrag zonder extra kosten?
Dat is dan wel interesant![]()
dan zul je denk ik vrijwel niets moeten betalen, tenminste ik heb nog nooit iets betaald behalve jaarlijkse kaartkosten prut.....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:33 schreef ook_gek het volgende:
nee ik wil gewoon elke keer aan het eind van de maand betalen en in 1X
en jij hebt hem ook van de postbank of niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dan zul je denk ik vrijwel niets moeten betalen, tenminste ik heb nog nooit iets betaald behalve jaarlijkse kaartkosten prut.....
amerikan expressquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en jij hebt hem ook van de postbank of niet?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:47 schreef BaraCuda het volgende:
Hele godverse dag computer formatterenTot ik denk 5x toe voordat het werkte
Kutwindows
vrij kansloos enzo...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe zou zo'n FRL-stickertje staan op een Enzo?
[afbeelding]
staat in de schuur he.. momenteel geen tijd/zin om verder te gaan.. en vooral geen zin omdat het zo veel geld kostquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:19 schreef Fugie het volgende:
hoest met de 02 jaap?
Als je te lang wacht, kan er een boom dwars door de bodemplaat heen gaan groeienquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:20 schreef Youp het volgende:
[..]
staat in de schuur he.. momenteel geen tijd/zin om verder te gaan.. en vooral geen zin omdat het zo veel geld kostik moet nu eerst even van de motor genieten
dat kanquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je te lang wacht, kan er een boom dwars door de bodemplaat heen gaan groeien
hmmmz een 20jaren project dusquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:20 schreef Youp het volgende:
[..]
staat in de schuur he.. momenteel geen tijd/zin om verder te gaan.. en vooral geen zin omdat het zo veel geld kostik moet nu eerst even van de motor genieten
nou dat is ook wel weer overdrevenquote:
www.ib-groep.nl ! !quote:
ojawel, maar daar kom ik niet voor in aanmerkingquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nog nooit van studiefinnaciering gehoord?
Wie woont er dan ook bij zijn (rijke) ouders?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:41 schreef Youp het volgende:
[..]
ojawel, maar daar kom ik niet voor in aanmerkingja.. 50 euri per maand ofzo.. waarvan er 40 naar mn ziektekosten gaan
ff checke... voor onder de Starlet van mijn oomquote:
Tja... tis meer gewoon als geintjequote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom altijd een Starlet als je een pimp-parodie wilt maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |