Kan je dat niet (laten) repareren?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:07 schreef BaraCuda het volgende:
maandag nieuwe rotax max uitlaat kopen a 230 euro
Er zit scheurtje op lasnaad.
Het is ook altijd was het met karten
Kweetni, dat staal van die uitlaat is ERG dun dus denk niet dat daar vrij makkelijk aan te lassen is.quote:
Het klinkt anders omdat hij daar open is gescheurd denk ik, en uiteraard kan dit gelas worden. Breng hem gewoon naar een motorcrosszaak of een kartzaak bij jou in de buurt. Als ze kunnen TIG lassen dan kunnen ze hem gewoon voor je fixxen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kweetni, dat staal van die uitlaat is ERG dun dus denk niet dat daar vrij makkelijk aan te lassen is.
Verder als ik er op klop klinkt het staal daar dunner dan ergens anders.
Dus misschien dat er aan de binnenkant iets kaduuk is.
Dat vernikkelen ziet er wel bruut uit
Maar extra shit op je uitlaat kost me gewicht![]()
Hij begint aan z'n nieuwe jeugd jonge oma's versierenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:38 schreef Hugster het volgende:
Mijn 68 jarige buurman rijd als sinds hij uit is een Volvo 960, oudste model. Komt hij net aangereden in een nieuwe A6 3.7 Quattro, de 960 ingeruild![]()
![]()
Wat een overgang, en op zo'n leeftijd nog
2 moertjes scheelt me 0.0002 seconden dus dat is wel degelijk belangrijkquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het klinkt anders omdat hij daar open is gescheurd denk ik, en uiteraard kan dit gelas worden. Breng hem gewoon naar een motorcrosszaak of een kartzaak bij jou in de buurt. Als ze kunnen TIG lassen dan kunnen ze hem gewoon voor je fixxen.
extra gewichtEr zit zooooo'n fucking dun laagje op dat dat echt het gewicht van 2 extra moertjes is man
dus als je een week geen zaad lozing gehad hebt en dus een zware zak hebt ben je ook langzamer dan wanneer je net je zak geleegt heb?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
2 moertjes scheelt me 0.0002 seconden dus dat is wel degelijk belangrijk![]()
Precies, me piel door de garnalenpeller halen, of hem even lekker in de palmoliven zetten helpt wel degelijk qua tijd. Een flinke bruine heer eruit werken werkt dus ook wel degelijkquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dus als je een week geen zaad lozing gehad hebt en dus een zware zak hebt ben je ook langzamer dan wanneer je net je zak geleegt heb?
Hmmm zou schumi dan al maanden geen zaadlozing meer hebben![]()
Wie weet heeft hij idd wel genoeg van z'n huidige ouwe tang na 40 jaar huwelijk ofzoquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij begint aan z'n nieuwe jeugd jonge oma's versieren![]()
Dus jij was die idioot die eerst dwars op de weg stond, en toen dr een auto aankwam toch maar even normaal "parkeerde" om vervolgens je deur open te gooien vlak voor de auto waar ik in zatquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
1 of andere vent heeft de deur aan puin gereden van mijn voiture
arme rolla
nee, ik reed mijn inrit des huizes in en werd ineens geramt door een knechtknaap die mij niet gezien hadquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:00 schreef MewBie het volgende:
[..]
Dus jij was die idioot die eerst dwars op de weg stond, en toen dr een auto aankwam toch maar even normaal "parkeerde" om vervolgens je deur open te gooien vlak voor de auto waar ik in zat![]()
man drink dan pure alcohol... daar zit helemaal geen smaak meer aan... meer zoeits van : "ik wil dronken zijn in 5 minuten" *slaat fles half achterover*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |