volgens mij is hij uit 1994 of 95quote:Op maandag 18 juli 2005 10:15 schreef Youp het volgende:
zeker doen
en van welk bouwjaar is hij?
btw mn ktm staat vrolijk op de oprit te staan....... en ik erger me kapot, t zou nog de hele dag gaan duren waarschijnlijk (net nog eens gebeld)
-edit-
jammer van die 500.. ik wil ook ooit weer eens een 500 2takt
ja ik ben al vanaf dinsdag aant wachtenquote:Op maandag 18 juli 2005 10:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
volgens mij is hij uit 1994 of 95
ja lekker frustrerend die storing![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 10:15 schreef Youp het volgende:
zeker doen
en van welk bouwjaar is hij?
btw mn ktm staat vrolijk op de oprit te staan....... en ik erger me kapot, t zou nog de hele dag gaan duren waarschijnlijk (net nog eens gebeld)
-edit-
jammer van die 500.. ik wil ook ooit weer eens een 500 2takt
Wel lekkere apen enzoquote:Op maandag 18 juli 2005 10:24 schreef Hugster het volgende:
ja
alleen waren er in Artis gewoon geen mooie meisjes
ik wil een titanium akrapovic... zucht... 650 euro voor de voorbochten en 450 euro voor de demper...quote:Op maandag 18 juli 2005 10:37 schreef Hugster het volgende:
vorige week trouwens bij een vriend van me op een nieuwe Honda 450 crosser gereden, en dat ding heeft een titanium uitlaat
Als je dus 3000rpm ofzo stationair draait (weinig flow) wordt die pijp zo in 1x roodgloeienden het was toen ook al donker buiten
![]()
![]()
dat was het merk ja, dit is de pijp die erop zitquote:Op maandag 18 juli 2005 10:39 schreef Youp het volgende:
[..]
ik wil een titanium akrapovic... zucht... 650 euro voor de voorbochten en 450 euro voor de demper...
dat is DE shit op het gebied van uitlatenquote:Op maandag 18 juli 2005 10:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat was het merk ja, dit is de pijp die erop zat
uiteraardquote:Op maandag 18 juli 2005 11:05 schreef Youp het volgende:
[..]
ook dat is van levensbelang wanneer je de master pimp wilt zijn
don't spoil itquote:Op maandag 18 juli 2005 11:11 schreef Youp het volgende:
en eigenlijk ook van die zo'n flitsende bougikabels
Nog erger, in een Gogo achtige paupersloepquote:Op maandag 18 juli 2005 11:32 schreef Hugster het volgende:
en Herm, je gaat toch niet in z'n Peter Langhout-achtige paupersloep richting Spanje eh![]()
lekker om de 4 uur (!!) een peukie roken bij een benzinestation (quote:Op maandag 18 juli 2005 11:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nog erger, in een Gogo achtige paupersloep
Een uurtje of 20
We gaan met z'n 6en en daarvan hadden er 3 echt GEEN knaken over om met het vliegtuig te gaan dus moest ik me wel opofferen
Maar het komt ongetwijfeld goed
jaquote:Op maandag 18 juli 2005 11:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb een kutleven ik weet het
Ik ben niet verslaafdquote:Op maandag 18 juli 2005 11:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
lekker om de 4 uur (!!) een peukie roken bij een benzinestation (![]()
), een stelletje zuilense boeren een rij voor je met een jankend kut kind
Dat komt helemaal voor elkaarquote:Op maandag 18 juli 2005 11:38 schreef Hugster het volgende:
nah je moet het gewoon zelf maar ff leuk gaan maken dan eh
Wie gaat er nou naar een grote zandbak om daar geld te verdienen?? Ben je wel helemaal lekker??quote:Op maandag 18 juli 2005 11:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Wie gaat er nou met de bus op vacance?? ben je wel helemaal lekker?!
quote:Op maandag 18 juli 2005 11:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wie gaat er nou naar een grote zandbak om daar geld te verdienen?? Ben je wel helemaal lekker??!
Laat die 3 sukkels met dus bus gaan, dan lig jij met je ballen op het strand als die sukkels met een hernia uit die bus komenquote:Op maandag 18 juli 2005 11:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Wie gaat er nou met de bus op vacance?? ben je wel helemaal lekker?!
Heb je het tegen mij?quote:Op maandag 18 juli 2005 11:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Laat die 3 sukkels met dus bus gaan, dan lig jij met je ballen op het strand als die sukkels met een hernia uit die bus komen
Wat rij je stuk dan steeds?quote:Op maandag 18 juli 2005 12:15 schreef BaraCuda het volgende:
Morgen karten, zo even carb schoon maken (oude benzine is bah)
En dan maar hopen dat alles een keer een hele dag heel blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |