hahaquote:Op zondag 17 juli 2005 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, die stinkt niet meerZe zijn er verdorie drie maanden mee bezig geweest om dat huis weer bewoonbaar te maken na de vorige bewoonster in een tehuis was geplaatst, voor we er in konden.
Ik had dan ook niet anders verwachtquote:Op zondag 17 juli 2005 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben er blij om hoorHuis was in nieuwstaat teon we er in kwamen
En het heeft ons geen cent gekost
Meen je dit nou echtquote:Op zondag 17 juli 2005 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen veel mensen tegelijk bij elkaar. Meeting met een man of 20 is me dus wat te groot
Bij een huurhuis is de woningbouwcorporatie daar verantwoordelijk voorquote:Op zondag 17 juli 2005 19:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had dan ook niet anders verwacht
No shit sherlock.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij een huurhuis is de woningbouwcorporatie daar verantwoordelijk voor
Ja. Kleine meeting is leuk, maar ik kan gewoon niet tegen teveel mensen.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:49 schreef hermandeperman het volgende:
Ik wil het meet-topic niet verneuken dus:
[..]
Meen je dit nou echt
Ga je dan zwetenquote:Op zondag 17 juli 2005 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Kleine meeting is leuk, maar ik kan gewoon niet tegen teveel mensen.
wat "gebeurt" er dan met je?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Kleine meeting is leuk, maar ik kan gewoon niet tegen teveel mensen.
En ik dus wel?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij bent nog niet harde kern PTA mens![]()
ja dat zeg ikquote:Op maandag 18 juli 2005 06:16 schreef JaWi het volgende:
Jezus.
Hoog Sensitief Persoonquote:
Automaterialen zaakquote:Op maandag 18 juli 2005 08:48 schreef BaraCuda het volgende:
Weet iemand waar je van die witte kenteken platen kan kopen voor op de aanhanger?
Morgen moet namelijk de kart mee maar heb nog geen kentekenplaat
APS kan die meteen maken of kun je dan weer 6 jaar wachten?quote:
ja ik heb ook 10 platen hier, je kan ze meteen meenemenquote:Op maandag 18 juli 2005 08:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
APS kan die meteen maken of kun je dan weer 6 jaar wachten?
Ik weet dat mijn maat hem meteen kon meenemen maar dat was bij een vrij grote zaak.
Top dan rij ik zo ff lanfgs de apsquote:Op maandag 18 juli 2005 08:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja ik heb ook 10 platen hier, je kan ze meteen meenemen
ze persen de letters erin en er gaat een likje verf overheen, zo klaar
dure voorvork dan...quote:Op maandag 18 juli 2005 09:52 schreef Hugster het volgende:
M'n pa's crosser wordt deze week weer helemaal opgebouwd
Dat is echt gewoon een fucking WK machine, alleen de voorvoork is al ¤12.000
het ontbrak hem alleen aan talent
Deze fiets is naar amerika gevlogen en is daar gewoon helemaal opgebouwd als met exact dezelfde onderdelen als de WK fiets van dat team (naam vergetenquote:Op maandag 18 juli 2005 09:59 schreef Youp het volgende:
[..]
dure voorvork dan...
ik vond WP SXS factory forks van 2000 euro (zonder kroonplaten enzo) al duur...
mjah leukquote:Op maandag 18 juli 2005 10:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Deze fiets is naar amerika gevlogen en is daar gewoon helemaal opgebouwd als met exact dezelfde onderdelen als de WK fiets van dat team (naam vergeten)
Ook het blok is de draaibank opgegaan voor tuning enz (ziekelijke kopstarts) en gewoon alles wat maar geupgrade kon worden is geupgrade. Ook custom parts enz.
er is vorige week nog ¤4000 geboden door iemand bij de zaak waar hij nu wordt opgebouwd, voor deze vork, nu 2e handsquote:Op maandag 18 juli 2005 09:59 schreef Youp het volgende:
[..]
dure voorvork dan...
ik vond WP SXS factory forks van 2000 euro (zonder kroonplaten enzo) al duur...
Ik zal wel een keer een foto schietenquote:Op maandag 18 juli 2005 10:09 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah leukwat is het voor fiets eigenlijk? foto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |