Die is wel goed ja! Dat is wat gepaster voor de pubers inplaatsvan: Hoi, nueqenquote:Op maandag 18 juli 2005 19:31 schreef taart het volgende:
Hoi, verkering?
Dan heb ik heel veel vriendinnetjesquote:Op maandag 18 juli 2005 19:32 schreef Dead-Doll het volgende:
*pakt desbetreffende persoon op de bek.
...
Dus, ehm.. Hebben we nu iets?.
Werkt altijd..
*Vakantie heeft...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Het Op het schoolbord schrijven
Het op het schoolplein krijten
Laten vragen door de meneer of juffrouw
Omroepen via het speakersysteem
Owja, vakantie..quote:
Gewoon zo van..quote:Op maandag 18 juli 2005 19:35 schreef BObNL het volgende:
weet iemand een tactishe manier eigenlijk. zodat je niet echt een blauwtje kan lopen ?
Werkt uit ervaringquote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef TimMer1981 het volgende:
Over d'r schoenen heen pissen als teken van bezitneming, zo'n kop als die zeemeeuw van Finding Nemo trekken en dan heel sullig aan d'r vragen: "Mine?"
En dan per ongeluk het verkeerde nummer doorgeven zodat ie bij de erotische pagina van rijpe negerinnen komt..quote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Owja, vakantie..
Deze dan maar:
Vragen via teletekst (je kunt een persoonlijk bericht op een pagina laten plaatsen)![]()
Gewoon een stuk of 10 meiden / jongens vragen... Zit er altijd wel 1 bij die wil. En als je geluk heb zijn het er meer... Kun je nog kiezen ookquote:Op maandag 18 juli 2005 19:35 schreef BObNL het volgende:
weet iemand een tactishe manier eigenlijk. zodat je niet echt een blauwtje kan lopen ?
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:45 schreef Blokhut het volgende:
"Denk je wel eens na over vriendschappen?"
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:45 schreef Blokhut het volgende:
Is ook van een vrouw afkomstig, ik snapte er eerst ook geen reet vanquote:
Dat verklaart allesquote:Op maandag 18 juli 2005 20:28 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Is ook van een vrouw afkomstig, ik snapte er eerst ook geen reet van
Ja, of het tegen haar hoofd schieten met een rietje!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:34 schreef Dleg het volgende:
een briefje doorgeven in de klas natuurlijk!
Das lulligquote:Op maandag 18 juli 2005 20:32 schreef Snqqpy het volgende:
Ik vroeg het laatst zo aan de telefoon:
Ik: Hey.
Zij: Hey.
Ik: Wil je verkering?
Zij: Nee.
Echt gebeurd.
Telefoon is dan ook een not-donequote:Op maandag 18 juli 2005 20:32 schreef Snqqpy het volgende:
Echt gebeurd.
Doe niet zo romantisch, je lijkt wel een wijfquote:Op maandag 18 juli 2005 20:38 schreef S-Two het volgende:
Of een hartje poepen en die aan haar laten zien
Ik denk niet dat dat gewaardeerd wordtquote:Op maandag 18 juli 2005 20:42 schreef Blokhut het volgende:
's Nachts een baksteen met een briefje eraan door zijn/haar raam heen flikkeren.
Ook heel subtiel, maar die eerste is beterquote:Op maandag 18 juli 2005 20:42 schreef Blokhut het volgende:
's Nachts een baksteen met een briefje eraan door zijn/haar raam heen flikkeren.
Weet je wel zeker dat je briefje met url aan komtquote:Op maandag 18 juli 2005 20:43 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gewaardeerd wordt![]()
Ik moest giechelen toen ik dit lasquote:Op maandag 18 juli 2005 22:21 schreef infra-roodborstje het volgende:
Zet aan de andere kant van het schoolplein een vriend van je neer, die een hele tactvolle smoel kan opzetten terwijl jij het volgende doet:
Loop naar de andere kant van het plein waar de desbetreffende vrouwpersoon nietsvermoedend staat te mutsen met haar vriendinnen, val midden in de conversatie en spreek de onvergetelijke woorden:
"Hey, zie je hem daar?" (wijs die vriend van je aan)
"Hij wil weten, of jij verkering met mij wil."
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:40 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Een topic maken op FOK! en de url naar hem/haar sturen met de post.
dan moet je wel je naam vertellen lulquote:Op maandag 18 juli 2005 20:32 schreef Snqqpy het volgende:
Echt gebeurd.
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:21 schreef infra-roodborstje het volgende:
Zet aan de andere kant van het schoolplein een vriend van je neer, die een hele tactvolle smoel kan opzetten terwijl jij het volgende doet:
Loop naar de andere kant van het plein waar de desbetreffende vrouwpersoon nietsvermoedend staat te mutsen met haar vriendinnen, val midden in de conversatie en spreek de onvergetelijke woorden:
![]()
Dit is wel een goeie!quote:Op maandag 18 juli 2005 22:21 schreef infra-roodborstje het volgende:
![]()
Dat is wel sneu.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:32 schreef Snqqpy het volgende:
Echt gebeurd.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:28 schreef Gabry het volgende:
Ik heb nog nooit verkering gevraagd..
Mijn laatste vriendin vroeg na een week:
Duss hebben we nu met elkaar?
Hoewel het op de basisschool gebruikelijk kan zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:04 schreef Suzannjieh het volgende:
waarom is vragen of je verkering hebben zo fout? Of kinderlijk? of wat?
waarom eigenlijk?
Als weinig tieners engelse poezië schrijven, is dat dan ook fout?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:34 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hoewel het op de basisschool gebruikelijk kan zijn.
komt het weinig voor dat tieners verkering vragen.
Dus is het fout.![]()
Bagger, slotje!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:40 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Een topic maken op FOK! en de url naar hem/haar sturen met de post.
Het is juist goed dat weinig tieners engelse poezië schrijven.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:59 schreef Suzannjieh het volgende:
[..]
Als weinig tieners engelse poezië schrijven, is dat dan ook fout?
sorry, maar dit is toch echt gekraam in de ruimte.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:16 schreef Gabry het volgende:
[..]
Het is juist goed dat weinig tieners engelse poezië schrijven.![]()
de vraaag: wil jij verkering met mij is fout.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:04 schreef Suzannjieh het volgende:
waarom is vragen of je verkering hebben zo fout? Of kinderlijk? of wat?
waarom eigenlijk?
toch wel, glijdt die pik ineens in haar spleet, hem verleiden, et cetera. Dat soort dingen heb je wel degelijk zelf in de hand, hoe je 't ook wendt of keert.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:27 schreef blackbully het volgende:
[..]
de vraaag: wil jij verkering met mij is fout.
een relatie besluit je niet maar die heb je of heb je niet.
tuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:28 schreef Suzannjieh het volgende:
[..]
toch wel, glijdt die pik ineens in haar spleet, hem verleiden, et cetera. Dat soort dingen heb je wel degelijk zelf in de hand, hoe je 't ook wendt of keert.
waarover zit je te lullen? Het ging mij namelijk om je passage:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:32 schreef blackbully het volgende:
[..]
tuurlijk
maar dat vraag je toch ook niet?
als je al samen naakt op bed of op de keuken tafel ligt en je hebt het voorspel al gehad.
vraag je dan: ehhh neuken?
nee toch
Die besluit je dus wel, want die heb je immers zelf in de handquote:een relatie besluit je niet maar die heb je of heb je niet.
tuurlijk maar het is een gevoels kwestiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:34 schreef Suzannjieh het volgende:
[..]
waarover zit je te lullen? Het ging mij namelijk om je passage:
[..]
Die besluit je dus wel, want die heb je immers zelf in de hand
Ook al heb ik regelmatig het gevoel om een bepaald persoon te vermoorden, toch heb je jezelf nog steeds in de hand.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:37 schreef blackbully het volgende:
[..]
tuurlijk maar het is een gevoels kwestie
dat is niet onderhandel baar.
hoe vaak heb jij wel niet een relatie gehad?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:41 schreef Suzannjieh het volgende:
[..]
Ook al heb ik regelmatig het gevoel om een bepaald persoon te vermoorden, toch heb je jezelf nog steeds in de hand.
hoe vaak moet ik dat nog uitleggen?
Het komt allemaal in grote lijnen op het volgende neer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:41 schreef Suzannjieh het volgende:
[..]
Ook al heb ik regelmatig het gevoel om een bepaald persoon te vermoorden, toch heb je jezelf nog steeds in de hand.
hoe vaak moet ik dat nog uitleggen?
Die is heel efectief heb ik gehoordquote:Op zondag 8 januari 2006 00:20 schreef Croupouque het volgende:
"Als je verkering met me neemt, dan publiceer ik die foto's niet."
Of is dat een kick in eigenbelang?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dit is wel een goeie!
En tevens een kick omdat er vast een hoop mensen zijn die wat hebben aan dit topic.
Tja ik vind het maar rete- lastig.quote:Op zondag 8 januari 2006 09:09 schreef Ewaldus het volgende:
Verkering![]()
dat gebeurt op mijn leeftijd niet meer, dan overkomt het j, je schuift erin na een tijd met elkaar te gaan e.d.
Ach man, je bent gewoon jaloers dat jij hem niet bedacht hebtquote:
Ik vind het juist een mooi topicquote:Op maandag 9 januari 2006 11:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ach man, je bent gewoon jaloers dat jij hem niet bedacht hebt
En trouwens: PUB moest uit meer dan de slowchat bestaan
Dan klink je een beetje wanhopigquote:Op maandag 9 januari 2006 11:11 schreef tamir het volgende:
ehm,
gezzelig naar de stad gaan wat drinken bios ect.
dan haar naar huis brengen en dan op je knieën vallen en vragen wil je mijn meisje zijn....
Komt der vader naar buiten: hey, doen jullie het wel veilig? Anders heb ik er nog wel 1... of 2quote:Op maandag 9 januari 2006 11:11 schreef tamir het volgende:
ehm,
gezzelig naar de stad gaan wat drinken bios ect.
dan haar naar huis brengen en dan op je knieën vallen en vragen wil je mijn meisje zijn....
ik ben het wel met je eens, de een is een grotere slet dan de andere.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:29 schreef paparia het volgende:
[..]
Tja ik vind het maar rete- lastig.
Vroeger was het gewoon duidelijk, voordat je je eerste zoentje uitdeelde was het eerst beleefd verkering vragen/ gevraagd worden.
Nu heb je het er niet over en zoen/slet je er maar op los. Maarja wanneer heb je dan verkering?
En nog moeilijker, vanaf wanneer? (eerste zoen, afspraakje, 3e afspraakje, sex, 3e keer sex, eerste keer uit eten?) En tja wanneer was dat ook al weer![]()
Een eerder vriendinnetje vroeg het op een gegeven moment aan mij, maarja die deed pabo en daar vragen de kinderen het aan elkaar.
* paparia neemt zich voor om aan zijn vriendin toch ook maar eens romantisch verkering te vragen![]()
Ik vind het woord verkering zo kinderachtig.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:06 schreef paparia het volgende:
Maarja das niet erg origineel.
Lijkt me ook wel weer eens grappig om iets leuks te doen. Ben bij haar niet meer bang voor een blauwtjeMaar toch, omdat we het er niet over hebben gehad nog kan ik nog wel een stunt uithalen denk ik.
Niet door blauwe knieen te halen, misschien iets met een bloemetje? Met daarin een kaartje met " ........ wil je verkering met me?"
Dames is dat leuk? (oja, we hebben voor mijn gevoel nu ongeveer een maand iets (denk ik))
Uhm, doe maar nietquote:Op maandag 9 januari 2006 14:14 schreef paparia het volgende:
Dankje, ziet er inderdaad wat leuker uit.
Of ik kan natuurlijk iets met een stunt doen om het wat leuker te maken. Door inderdaad aan een willekeurig peroon te vragen of die voor mij verkering wil vragen.
Willekeurig persoon op straat die dan op mijn vriendin afstapt en zegt:
"Ik moest van die jongen daar vragen of je verkering met hem wil"
Lijkt me ook eigenlijk legendarisch
werkt, heb er ervaring meequote:Op maandag 18 juli 2005 22:06 schreef Taproot het volgende:
Gewoon een leuk liefdesgedicht schrijven. Je leert het vanbuiten, kijkt een beetje naar de persoon en begint zogezegd spontaan te schrijven en je rondt af met 'zin in een afspraakje op die plaats om
matig..quote:Op maandag 9 januari 2006 14:14 schreef paparia het volgende:
Dankje, ziet er inderdaad wat leuker uit.
Of ik kan natuurlijk iets met een stunt doen om het wat leuker te maken. Door inderdaad aan een willekeurig peroon te vragen of die voor mij verkering wil vragen.
Zie al voor me dat die persoon willekeurig van straat geplukt die dan op mijn vriendin afstapt en zegt:
"Ik moest van die jongen daar vragen of je verkering met hem wil"
Lijkt me ook eigenlijk legendarisch
Sorry niet als zodanig gezien, dacht dat die eerlijk bedoeld was.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:23 schreef infra-roodborstje het volgende:
matig..
nee dan mijn manierOriginele manier om iemand verkering te vragen
speelplaatsquote:Op maandag 9 januari 2006 14:28 schreef paparia het volgende:
[..]
Sorry niet als zodanig gezien, dacht dat die eerlijk bedoeld was.
Btw, de schoolplein periode ligt voor ons al een ruim aantal jaren achter ons![]()
De laatste keer dat ik op het schoolplein (basisschool) stond in groep 8 was ongeveer 12,5 jaar geleden![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:21 schreef infra-roodborstje het volgende:
![]()
amateurquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en als ze dan "ja" zegt, met een stalen gezicht zeggen "ok, ik zal het doorgeven" en terug lopen
fietsenhok!!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:13 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
amateur![]()
gewoon vol op dr griffeltje en hup, mee naar het congiërge hok![]()
dat wel natuurlijk, maar dat kan ook even later!quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:13 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
amateur![]()
gewoon vol op dr griffeltje en hup, mee naar het congiërge hok![]()
Daar sluit ik me helemaal bij aanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:59 schreef Brechtje het volgende:
'Verkering vragen'Dat doe ik nóóit..
Als je een jongen leuk vind, dan doe ik er alleen wat mee als ik merk dat die mij ook leuk vind.
Ik of hij vraagt dan of we een keer willen afspreken, en dan gewoon knus zijn, etc. Dan komt het vanzelf.. gewoon bij hém thuis met zijn 2en een film kijken, en misschien wel zoenen etc als het klikt.. En dan gaat het zo vanzelf.. Misschien vraagt iemand wel van 'hebben we nu wat?' Achja..
Zo doe ik het meestal, nooit van 'Wil je verkering met me?' dat vind ik zo.. kinderachtig klinken..![]()
![]()
Bij ons op school hangen daar camera's.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:17 schreef saaw het volgende:
[..]
fietsenhok!!!
jij snapt er ook niks van
Sexen voor de camera'squote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:53 schreef Eix het volgende:
[..]
Bij ons op school hangen daar camera's.![]()
Dus?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:53 schreef Eix het volgende:
[..]
Is je moeder in het echt ook zo'n bitch dat je bij 'hém' moet gaan kijken?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:59 schreef Brechtje het volgende:
'gewoon bij hém thuis met zijn 2en een film kijken, en misschien wel zoenen etc als het klikt..
Hmm, tis niet bepaald tof om alle concierges in het conciergehok na de tv te zien kijken.quote:
Op mijn school ook.. en die beelden zijn bij ons te zien in de hal.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:53 schreef Eix het volgende:
[..]
daar kan ik me ook best in vindenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:17 schreef Gripper het volgende:
Neerslaan met je knuppel, aan d'r haar naar je grot slepen, en je hebt iets. Simpel.
[afbeelding]
(In dit scenario zijn het altijd de mannen die verkering nemen, vrouwen hoeven alleen maar af te wachten tot er een man langskomt)
prima geregeld dusquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
Op mijn school ook.. en die beelden zijn bij ons te zien in de hal.![]()
omdat het soms niet helemaal duidelijk is omdat de een verlegen is bijvoorbeeld, als je vraagt: wil je verkering, is eindelijk het "lief doen" tegen elkaar doorbroken en kun je beginnen aan het serieuze.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:47 schreef Skazminko het volgende:
Ik heb nooit verkering gevraagd.
Zij vroeg eens een keer: Dus we wij zijn nu vriendje en vriendinnetje?
Ik: Ja.
Zij:![]()
Waarom zou iemand eigenlijk beslist verkering moeten vragen, als je iets met elkaar hebt, dan weet je dat ook wel zonder dat je 'officieel' verkering hebt gevraagd aan hem/haar.
* paparia is een mietje, maar gaat dan het toch maar morgen vragenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:29 schreef paparia het volgende:
* paparia neemt zich voor om aan zijn vriendin toch ook maar eens romantisch verkering te vragen![]()
Jij bent echt wel superverliefd dat je er een week mee kan wachtenquote:Op maandag 16 januari 2006 10:06 schreef paparia het volgende:
[..]
* paparia is een mietje, maar gaat dan het toch maar morgen vragen![]()
Sterker nog, het schijnt helemaal retro te zijn. Iedereen doet het al.....quote:Op maandag 16 januari 2006 14:13 schreef B_BOY het volgende:
verkering vragen is zo basisschool.
ik vinnum tofvquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:49 schreef Fok_you het volgende:
[..]
ik vinnum tofv![]()
een keer zo'n ventje van 16 die ging bellen toen ze vriendin van 20 hem had geloosd ofzo ....
zij echt heel droog "pfff wat doe je zielig op de radio" dat ventje " kvin je liefv![]()
![]()
![]()
" zij "ja hallo het is toch zo, krijg een leven ofzo" hij weer "ja maar ik hou nog zo van je
![]()
![]()
![]()
"
zo iets
Egoist, als je dat een probleem vindtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:53 schreef Eix het volgende:
[..]
haha, das wel een goeie!quote:Op maandag 18 juli 2005 22:21 schreef infra-roodborstje het volgende:
![]()
Omdat ie goed wasquote:Op donderdag 12 april 2007 18:07 schreef stame het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier ooit op jouw post gereageerd
Harstikke goeie kick.quote:
Ja nee.. 't Was geen nee en ook geen ja! Ik wist gewoon niet wat ik moest zeggenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:31 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ben je lekker mee dan
Maar zeg je dan niet gewoon nee?
HAHAHAHA dat is echt zo kansloos. Net zoals die aflevering van beugelbekkie.quote:Op zondag 15 april 2007 16:06 schreef MadMarco het volgende:
Liedje schrijven waarin je het zegt dat je iets met haar wilt.
Nooit vragen, dan zou ze weleens nee kunnen zeggen.
Van je eigen "grappen" een screen maken en in je FoBo zetten niet?quote:Op zondag 15 april 2007 16:21 schreef Agorias het volgende:
[..]
HAHAHAHA dat is echt zo kansloos. Net zoals die aflevering van beugelbekkie.
//strum strum// "ooooooooh [naam] ik vind je zoooooo leeeeeeeuuuukkk...lalalalala....... k willl me je trouweennnnnnn"//strum strum//quote:Op zondag 15 april 2007 16:21 schreef Agorias het volgende:
[..]
HAHAHAHA dat is echt zo kansloos. Net zoals die aflevering van beugelbekkie.
Een liedje schrijvenquote:Op zondag 15 april 2007 16:06 schreef MadMarco het volgende:
Liedje schrijven waarin je het zegt dat je iets met haar wilt.
Nooit vragen, dan zou ze weleens nee kunnen zeggen.
lmaoquote:Op maandag 18 juli 2005 22:21 schreef infra-roodborstje het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:40 schreef koffiegast het volgende:
samen lopen in de stad, wijs je een overduidelijk (intiem) koppel aan "wil jij ook zo'n relatie?"
Bij eerste keer zoenen wat met elkaar hebben vind ik ook wel raar.. tenzij je elkaar al lang kent en 't er wel zat aan te komen maar nog niks gebeurd is.. dan wel. Maar daar doe ik niet zo aanquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef jorgentol het volgende:
Nou, even serieus dan.
Verkering vragen is zoooo...ouderwets.
Regel gewoon iets waardoor jullie samen in een intieme positie komen, whatever. en kijk dan of ze wil zoenen. Done
En hoe zit het dan met mensen die elke zaterdag een ander zoenen in de kroeg?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef jorgentol het volgende:
Nou, even serieus dan.
Verkering vragen is zoooo...ouderwets.
Regel gewoon iets waardoor jullie samen in een intieme positie komen, whatever. en kijk dan of ze wil zoenen. Done
k neem aan dat TS niet een van die mensen is, anders kwam hij hier niet voor advies.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met mensen die elke zaterdag een ander zoenen in de kroeg?
Ik dacht dat dat alleen voor beginners was? Het zijn namelijk vooral onzekere tienerjongens en meisjes die dat doen...quote:Op donderdag 26 april 2007 17:24 schreef jorgentol het volgende:
[..]
k neem aan dat TS niet een van die mensen is, anders kwam hij hier niet voor advies.
vanaf zoenen laat ik het hem zelf uitzoeken. is in ieder geval beter dan uit het niets verkering vragen.
zoenen in de kroeg is voor gevorderden
Zou je dan iemand zoenen waar je niet op verliefd bent?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:34 schreef saaw het volgende:
zoenen in de kroeg is voor gevorderden?
gewoon zomaar iemand zoenen is wel ff makkelijker dan degene zonene op wie je al een tijdje verliefd bent
Ja als ze er gewoon goed uit ziet en je iets extras wil toevoegen aan je avond/ijstje whatever of er potentie in zietquote:Op donderdag 26 april 2007 17:49 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Zou je dan iemand zoenen waar je niet op verliefd bent?
jaquote:Op donderdag 26 april 2007 17:49 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ik ben daar mee opgehouden toen ik merkte dat 90% van de jongens niet konden zoenen. Ik heb er (serieus) nog wel eens nachtmerries overquote:Op donderdag 26 april 2007 17:49 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Tuurlijk, 3 op één avond als het kan! grapjeeequote:Op donderdag 26 april 2007 17:49 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Oh, mij welquote:Op donderdag 26 april 2007 21:20 schreef jorgentol het volgende:
[..]
pff, niet iedereen die een beetje lekker is mag zomaar met mij zoenen!
Amen.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:34 schreef saaw het volgende:
zoenen in de kroeg is voor gevorderden?
gewoon zomaar iemand zoenen is wel ff makkelijker dan degene zonene op wie je al een tijdje verliefd bent
''Ja bij jou wel, ik heb je vanaf het begin af aan al als een broertje gezien''quote:Op maandag 18 juli 2005 19:45 schreef Blokhut het volgende:
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Aan een vriend/vriendin vragen of hij/zij verkering voor je wil vragen
Trust me, zo moet je het niet doen. Dat doen pubers van 12 tot 14ofzo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:17 schreef DAF-knakker het volgende:
[..]
![]()
nooit doen ik spreek uit ervaring heb ik ook al een aantal keer laten doen telkens raar gereageerd gewoon heel persoonlijk doen![]()
Dat doe ik dus fout..quote:Op donderdag 12 april 2007 11:54 schreef super-muffin het volgende:
Volgens mij moet je eerst sjans hebben voor dat je iemand verkering vraagt
dudequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:39 schreef Amootje het volgende:
wahahaha ik ff googlen op "origineel verkering vragen " kom ik hier uit
Blijkt dat ik hier zelf nog gepost heb op 13 januari![]()
Maar nu zit ik zelf met het probleem....
Mja, ik ben dus iemand die zegt/denkt: gaat vanzelf!!! (oftwel bij mn post van 13 januari wist ik nog niet beter) maar mn bijna-vriendin zit nogal te zin spelen op het feit dat ik het moet vragen ofzo....
Heb ik 17 september opkomstdag voor de Kmar, mag ouders en/of partner ook mee nemen... ik vraag haar dus, zegt ze: moet ik voor die tijd dus wel je partner zijn...
niet vanzelluf dus
de beste manierquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:45 schreef jordeeeh het volgende:
'mag ik de enige zijn die zijn plasser in jouw plasser steekt?'
Zoenen is alleen intiem als je ook wat voor die ander voelt..quote:
nou denk dat je dan een hoek krijgt...quote:
precies:')quote:Op maandag 18 juli 2005 19:31 schreef taart het volgende:
Hoi, verkering?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |