Ja nee.. 't Was geen nee en ook geen ja! Ik wist gewoon niet wat ik moest zeggenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:31 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ben je lekker mee dan
Maar zeg je dan niet gewoon nee?
HAHAHAHA dat is echt zo kansloos. Net zoals die aflevering van beugelbekkie.quote:Op zondag 15 april 2007 16:06 schreef MadMarco het volgende:
Liedje schrijven waarin je het zegt dat je iets met haar wilt.
Nooit vragen, dan zou ze weleens nee kunnen zeggen.
Van je eigen "grappen" een screen maken en in je FoBo zetten niet?quote:Op zondag 15 april 2007 16:21 schreef Agorias het volgende:
[..]
HAHAHAHA dat is echt zo kansloos. Net zoals die aflevering van beugelbekkie.
//strum strum// "ooooooooh [naam] ik vind je zoooooo leeeeeeeuuuukkk...lalalalala....... k willl me je trouweennnnnnn"//strum strum//quote:Op zondag 15 april 2007 16:21 schreef Agorias het volgende:
[..]
HAHAHAHA dat is echt zo kansloos. Net zoals die aflevering van beugelbekkie.
Een liedje schrijvenquote:Op zondag 15 april 2007 16:06 schreef MadMarco het volgende:
Liedje schrijven waarin je het zegt dat je iets met haar wilt.
Nooit vragen, dan zou ze weleens nee kunnen zeggen.
lmaoquote:Op maandag 18 juli 2005 22:21 schreef infra-roodborstje het volgende:
Zet aan de andere kant van het schoolplein een vriend van je neer, die een hele tactvolle smoel kan opzetten terwijl jij het volgende doet:
Loop naar de andere kant van het plein waar de desbetreffende vrouwpersoon nietsvermoedend staat te mutsen met haar vriendinnen, val midden in de conversatie en spreek de onvergetelijke woorden:
"Hey, zie je hem daar?" (wijs die vriend van je aan)
"Hij wil weten, of jij verkering met mij wil."
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:40 schreef koffiegast het volgende:
samen lopen in de stad, wijs je een overduidelijk (intiem) koppel aan "wil jij ook zo'n relatie?"
Bij eerste keer zoenen wat met elkaar hebben vind ik ook wel raar.. tenzij je elkaar al lang kent en 't er wel zat aan te komen maar nog niks gebeurd is.. dan wel. Maar daar doe ik niet zo aanquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef jorgentol het volgende:
Nou, even serieus dan.
Verkering vragen is zoooo...ouderwets.
Regel gewoon iets waardoor jullie samen in een intieme positie komen, whatever. en kijk dan of ze wil zoenen. Done
En hoe zit het dan met mensen die elke zaterdag een ander zoenen in de kroeg?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef jorgentol het volgende:
Nou, even serieus dan.
Verkering vragen is zoooo...ouderwets.
Regel gewoon iets waardoor jullie samen in een intieme positie komen, whatever. en kijk dan of ze wil zoenen. Done
k neem aan dat TS niet een van die mensen is, anders kwam hij hier niet voor advies.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met mensen die elke zaterdag een ander zoenen in de kroeg?
Ik dacht dat dat alleen voor beginners was? Het zijn namelijk vooral onzekere tienerjongens en meisjes die dat doen...quote:Op donderdag 26 april 2007 17:24 schreef jorgentol het volgende:
[..]
k neem aan dat TS niet een van die mensen is, anders kwam hij hier niet voor advies.
vanaf zoenen laat ik het hem zelf uitzoeken. is in ieder geval beter dan uit het niets verkering vragen.
zoenen in de kroeg is voor gevorderden
Zou je dan iemand zoenen waar je niet op verliefd bent?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:34 schreef saaw het volgende:
zoenen in de kroeg is voor gevorderden?
gewoon zomaar iemand zoenen is wel ff makkelijker dan degene zonene op wie je al een tijdje verliefd bent
Ja als ze er gewoon goed uit ziet en je iets extras wil toevoegen aan je avond/ijstje whatever of er potentie in zietquote:Op donderdag 26 april 2007 17:49 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Zou je dan iemand zoenen waar je niet op verliefd bent?
jaquote:Op donderdag 26 april 2007 17:49 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ik ben daar mee opgehouden toen ik merkte dat 90% van de jongens niet konden zoenen. Ik heb er (serieus) nog wel eens nachtmerries overquote:Op donderdag 26 april 2007 17:49 schreef jorgentol het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |