Die is wel goed ja! Dat is wat gepaster voor de pubers inplaatsvan: Hoi, nueqenquote:Op maandag 18 juli 2005 19:31 schreef taart het volgende:
Hoi, verkering?
Dan heb ik heel veel vriendinnetjesquote:Op maandag 18 juli 2005 19:32 schreef Dead-Doll het volgende:
*pakt desbetreffende persoon op de bek.
...
Dus, ehm.. Hebben we nu iets?.
Werkt altijd..
*Vakantie heeft...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Het Op het schoolbord schrijven
Het op het schoolplein krijten
Laten vragen door de meneer of juffrouw
Omroepen via het speakersysteem
Owja, vakantie..quote:
Gewoon zo van..quote:Op maandag 18 juli 2005 19:35 schreef BObNL het volgende:
weet iemand een tactishe manier eigenlijk. zodat je niet echt een blauwtje kan lopen ?
Werkt uit ervaringquote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef TimMer1981 het volgende:
Over d'r schoenen heen pissen als teken van bezitneming, zo'n kop als die zeemeeuw van Finding Nemo trekken en dan heel sullig aan d'r vragen: "Mine?"
En dan per ongeluk het verkeerde nummer doorgeven zodat ie bij de erotische pagina van rijpe negerinnen komt..quote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Owja, vakantie..
Deze dan maar:
Vragen via teletekst (je kunt een persoonlijk bericht op een pagina laten plaatsen)![]()
Gewoon een stuk of 10 meiden / jongens vragen... Zit er altijd wel 1 bij die wil. En als je geluk heb zijn het er meer... Kun je nog kiezen ookquote:Op maandag 18 juli 2005 19:35 schreef BObNL het volgende:
weet iemand een tactishe manier eigenlijk. zodat je niet echt een blauwtje kan lopen ?
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:45 schreef Blokhut het volgende:
"Denk je wel eens na over vriendschappen?"
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:45 schreef Blokhut het volgende:
"Denk je wel eens na over vriendschappen?"
Is ook van een vrouw afkomstig, ik snapte er eerst ook geen reet vanquote:
Dat verklaart allesquote:Op maandag 18 juli 2005 20:28 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Is ook van een vrouw afkomstig, ik snapte er eerst ook geen reet van
Ja, of het tegen haar hoofd schieten met een rietje!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:34 schreef Dleg het volgende:
een briefje doorgeven in de klas natuurlijk!
Das lulligquote:Op maandag 18 juli 2005 20:32 schreef Snqqpy het volgende:
Ik vroeg het laatst zo aan de telefoon:
Ik: Hey.
Zij: Hey.
Ik: Wil je verkering?
Zij: Nee.
Echt gebeurd.
Telefoon is dan ook een not-donequote:Op maandag 18 juli 2005 20:32 schreef Snqqpy het volgende:
Ik vroeg het laatst zo aan de telefoon:
Ik: Hey.
Zij: Hey.
Ik: Wil je verkering?
Zij: Nee.
Echt gebeurd.
Doe niet zo romantisch, je lijkt wel een wijfquote:Op maandag 18 juli 2005 20:38 schreef S-Two het volgende:
Of een hartje poepen en die aan haar laten zien
Ik denk niet dat dat gewaardeerd wordtquote:Op maandag 18 juli 2005 20:42 schreef Blokhut het volgende:
's Nachts een baksteen met een briefje eraan door zijn/haar raam heen flikkeren.
Ook heel subtiel, maar die eerste is beterquote:Op maandag 18 juli 2005 20:42 schreef Blokhut het volgende:
's Nachts een baksteen met een briefje eraan door zijn/haar raam heen flikkeren.
Weet je wel zeker dat je briefje met url aan komtquote:Op maandag 18 juli 2005 20:43 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gewaardeerd wordt![]()
Ik moest giechelen toen ik dit lasquote:Op maandag 18 juli 2005 22:21 schreef infra-roodborstje het volgende:
Zet aan de andere kant van het schoolplein een vriend van je neer, die een hele tactvolle smoel kan opzetten terwijl jij het volgende doet:
Loop naar de andere kant van het plein waar de desbetreffende vrouwpersoon nietsvermoedend staat te mutsen met haar vriendinnen, val midden in de conversatie en spreek de onvergetelijke woorden:
"Hey, zie je hem daar?" (wijs die vriend van je aan)
"Hij wil weten, of jij verkering met mij wil."
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |