tuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:28 schreef Suzannjieh het volgende:
[..]
toch wel, glijdt die pik ineens in haar spleet, hem verleiden, et cetera. Dat soort dingen heb je wel degelijk zelf in de hand, hoe je 't ook wendt of keert.
waarover zit je te lullen? Het ging mij namelijk om je passage:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:32 schreef blackbully het volgende:
[..]
tuurlijk
maar dat vraag je toch ook niet?
als je al samen naakt op bed of op de keuken tafel ligt en je hebt het voorspel al gehad.
vraag je dan: ehhh neuken?
nee toch
Die besluit je dus wel, want die heb je immers zelf in de handquote:een relatie besluit je niet maar die heb je of heb je niet.
tuurlijk maar het is een gevoels kwestiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:34 schreef Suzannjieh het volgende:
[..]
waarover zit je te lullen? Het ging mij namelijk om je passage:
[..]
Die besluit je dus wel, want die heb je immers zelf in de hand
Ook al heb ik regelmatig het gevoel om een bepaald persoon te vermoorden, toch heb je jezelf nog steeds in de hand.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:37 schreef blackbully het volgende:
[..]
tuurlijk maar het is een gevoels kwestie
dat is niet onderhandel baar.
hoe vaak heb jij wel niet een relatie gehad?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:41 schreef Suzannjieh het volgende:
[..]
Ook al heb ik regelmatig het gevoel om een bepaald persoon te vermoorden, toch heb je jezelf nog steeds in de hand.
hoe vaak moet ik dat nog uitleggen?
Het komt allemaal in grote lijnen op het volgende neer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:41 schreef Suzannjieh het volgende:
[..]
Ook al heb ik regelmatig het gevoel om een bepaald persoon te vermoorden, toch heb je jezelf nog steeds in de hand.
hoe vaak moet ik dat nog uitleggen?
Die is heel efectief heb ik gehoordquote:Op zondag 8 januari 2006 00:20 schreef Croupouque het volgende:
"Als je verkering met me neemt, dan publiceer ik die foto's niet."
Of is dat een kick in eigenbelang?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dit is wel een goeie!
En tevens een kick omdat er vast een hoop mensen zijn die wat hebben aan dit topic.
Tja ik vind het maar rete- lastig.quote:Op zondag 8 januari 2006 09:09 schreef Ewaldus het volgende:
Verkering![]()
dat gebeurt op mijn leeftijd niet meer, dan overkomt het j, je schuift erin na een tijd met elkaar te gaan e.d.
Ach man, je bent gewoon jaloers dat jij hem niet bedacht hebtquote:
Ik vind het juist een mooi topicquote:Op maandag 9 januari 2006 11:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ach man, je bent gewoon jaloers dat jij hem niet bedacht hebt
En trouwens: PUB moest uit meer dan de slowchat bestaan
Dan klink je een beetje wanhopigquote:Op maandag 9 januari 2006 11:11 schreef tamir het volgende:
ehm,
gezzelig naar de stad gaan wat drinken bios ect.
dan haar naar huis brengen en dan op je knieën vallen en vragen wil je mijn meisje zijn....
Komt der vader naar buiten: hey, doen jullie het wel veilig? Anders heb ik er nog wel 1... of 2quote:Op maandag 9 januari 2006 11:11 schreef tamir het volgende:
ehm,
gezzelig naar de stad gaan wat drinken bios ect.
dan haar naar huis brengen en dan op je knieën vallen en vragen wil je mijn meisje zijn....
ik ben het wel met je eens, de een is een grotere slet dan de andere.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:29 schreef paparia het volgende:
[..]
Tja ik vind het maar rete- lastig.
Vroeger was het gewoon duidelijk, voordat je je eerste zoentje uitdeelde was het eerst beleefd verkering vragen/ gevraagd worden.
Nu heb je het er niet over en zoen/slet je er maar op los. Maarja wanneer heb je dan verkering?
En nog moeilijker, vanaf wanneer? (eerste zoen, afspraakje, 3e afspraakje, sex, 3e keer sex, eerste keer uit eten?) En tja wanneer was dat ook al weer![]()
Een eerder vriendinnetje vroeg het op een gegeven moment aan mij, maarja die deed pabo en daar vragen de kinderen het aan elkaar.
* paparia neemt zich voor om aan zijn vriendin toch ook maar eens romantisch verkering te vragen![]()
Ik vind het woord verkering zo kinderachtig.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:06 schreef paparia het volgende:
Maarja das niet erg origineel.
Lijkt me ook wel weer eens grappig om iets leuks te doen. Ben bij haar niet meer bang voor een blauwtjeMaar toch, omdat we het er niet over hebben gehad nog kan ik nog wel een stunt uithalen denk ik.
Niet door blauwe knieen te halen, misschien iets met een bloemetje? Met daarin een kaartje met " ........ wil je verkering met me?"
Dames is dat leuk? (oja, we hebben voor mijn gevoel nu ongeveer een maand iets (denk ik))
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |