Die is wel goed ja! Dat is wat gepaster voor de pubers inplaatsvan: Hoi, nueqenquote:Op maandag 18 juli 2005 19:31 schreef taart het volgende:
Hoi, verkering?
Dan heb ik heel veel vriendinnetjesquote:Op maandag 18 juli 2005 19:32 schreef Dead-Doll het volgende:
*pakt desbetreffende persoon op de bek.
...
Dus, ehm.. Hebben we nu iets?.
Werkt altijd..
*Vakantie heeft...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Het Op het schoolbord schrijven
Het op het schoolplein krijten
Laten vragen door de meneer of juffrouw
Omroepen via het speakersysteem
Owja, vakantie..quote:
Gewoon zo van..quote:Op maandag 18 juli 2005 19:35 schreef BObNL het volgende:
weet iemand een tactishe manier eigenlijk. zodat je niet echt een blauwtje kan lopen ?
Werkt uit ervaringquote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef TimMer1981 het volgende:
Over d'r schoenen heen pissen als teken van bezitneming, zo'n kop als die zeemeeuw van Finding Nemo trekken en dan heel sullig aan d'r vragen: "Mine?"
En dan per ongeluk het verkeerde nummer doorgeven zodat ie bij de erotische pagina van rijpe negerinnen komt..quote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Owja, vakantie..
Deze dan maar:
Vragen via teletekst (je kunt een persoonlijk bericht op een pagina laten plaatsen)![]()
Gewoon een stuk of 10 meiden / jongens vragen... Zit er altijd wel 1 bij die wil. En als je geluk heb zijn het er meer... Kun je nog kiezen ookquote:Op maandag 18 juli 2005 19:35 schreef BObNL het volgende:
weet iemand een tactishe manier eigenlijk. zodat je niet echt een blauwtje kan lopen ?
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:45 schreef Blokhut het volgende:
"Denk je wel eens na over vriendschappen?"
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:45 schreef Blokhut het volgende:
"Denk je wel eens na over vriendschappen?"
Is ook van een vrouw afkomstig, ik snapte er eerst ook geen reet vanquote:
Dat verklaart allesquote:Op maandag 18 juli 2005 20:28 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Is ook van een vrouw afkomstig, ik snapte er eerst ook geen reet van
Ja, of het tegen haar hoofd schieten met een rietje!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:34 schreef Dleg het volgende:
een briefje doorgeven in de klas natuurlijk!
Das lulligquote:Op maandag 18 juli 2005 20:32 schreef Snqqpy het volgende:
Ik vroeg het laatst zo aan de telefoon:
Ik: Hey.
Zij: Hey.
Ik: Wil je verkering?
Zij: Nee.
Echt gebeurd.
Telefoon is dan ook een not-donequote:Op maandag 18 juli 2005 20:32 schreef Snqqpy het volgende:
Echt gebeurd.
Doe niet zo romantisch, je lijkt wel een wijfquote:Op maandag 18 juli 2005 20:38 schreef S-Two het volgende:
Of een hartje poepen en die aan haar laten zien
Ik denk niet dat dat gewaardeerd wordtquote:Op maandag 18 juli 2005 20:42 schreef Blokhut het volgende:
's Nachts een baksteen met een briefje eraan door zijn/haar raam heen flikkeren.
Ook heel subtiel, maar die eerste is beterquote:Op maandag 18 juli 2005 20:42 schreef Blokhut het volgende:
's Nachts een baksteen met een briefje eraan door zijn/haar raam heen flikkeren.
Weet je wel zeker dat je briefje met url aan komtquote:Op maandag 18 juli 2005 20:43 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gewaardeerd wordt![]()
Ik moest giechelen toen ik dit lasquote:Op maandag 18 juli 2005 22:21 schreef infra-roodborstje het volgende:
Zet aan de andere kant van het schoolplein een vriend van je neer, die een hele tactvolle smoel kan opzetten terwijl jij het volgende doet:
Loop naar de andere kant van het plein waar de desbetreffende vrouwpersoon nietsvermoedend staat te mutsen met haar vriendinnen, val midden in de conversatie en spreek de onvergetelijke woorden:
"Hey, zie je hem daar?" (wijs die vriend van je aan)
"Hij wil weten, of jij verkering met mij wil."
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:40 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Een topic maken op FOK! en de url naar hem/haar sturen met de post.
dan moet je wel je naam vertellen lulquote:Op maandag 18 juli 2005 20:32 schreef Snqqpy het volgende:
Echt gebeurd.
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:21 schreef infra-roodborstje het volgende:
Zet aan de andere kant van het schoolplein een vriend van je neer, die een hele tactvolle smoel kan opzetten terwijl jij het volgende doet:
Loop naar de andere kant van het plein waar de desbetreffende vrouwpersoon nietsvermoedend staat te mutsen met haar vriendinnen, val midden in de conversatie en spreek de onvergetelijke woorden:
![]()
Dit is wel een goeie!quote:Op maandag 18 juli 2005 22:21 schreef infra-roodborstje het volgende:
![]()
Dat is wel sneu.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:32 schreef Snqqpy het volgende:
Echt gebeurd.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:28 schreef Gabry het volgende:
Ik heb nog nooit verkering gevraagd..
Mijn laatste vriendin vroeg na een week:
Duss hebben we nu met elkaar?
Hoewel het op de basisschool gebruikelijk kan zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:04 schreef Suzannjieh het volgende:
waarom is vragen of je verkering hebben zo fout? Of kinderlijk? of wat?
waarom eigenlijk?
Als weinig tieners engelse poezië schrijven, is dat dan ook fout?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:34 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hoewel het op de basisschool gebruikelijk kan zijn.
komt het weinig voor dat tieners verkering vragen.
Dus is het fout.![]()
Bagger, slotje!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:40 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Een topic maken op FOK! en de url naar hem/haar sturen met de post.
Het is juist goed dat weinig tieners engelse poezië schrijven.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:59 schreef Suzannjieh het volgende:
[..]
Als weinig tieners engelse poezië schrijven, is dat dan ook fout?
sorry, maar dit is toch echt gekraam in de ruimte.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:16 schreef Gabry het volgende:
[..]
Het is juist goed dat weinig tieners engelse poezië schrijven.![]()
de vraaag: wil jij verkering met mij is fout.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:04 schreef Suzannjieh het volgende:
waarom is vragen of je verkering hebben zo fout? Of kinderlijk? of wat?
waarom eigenlijk?
toch wel, glijdt die pik ineens in haar spleet, hem verleiden, et cetera. Dat soort dingen heb je wel degelijk zelf in de hand, hoe je 't ook wendt of keert.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:27 schreef blackbully het volgende:
[..]
de vraaag: wil jij verkering met mij is fout.
een relatie besluit je niet maar die heb je of heb je niet.
tuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:28 schreef Suzannjieh het volgende:
[..]
toch wel, glijdt die pik ineens in haar spleet, hem verleiden, et cetera. Dat soort dingen heb je wel degelijk zelf in de hand, hoe je 't ook wendt of keert.
waarover zit je te lullen? Het ging mij namelijk om je passage:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:32 schreef blackbully het volgende:
[..]
tuurlijk
maar dat vraag je toch ook niet?
als je al samen naakt op bed of op de keuken tafel ligt en je hebt het voorspel al gehad.
vraag je dan: ehhh neuken?
nee toch
Die besluit je dus wel, want die heb je immers zelf in de handquote:een relatie besluit je niet maar die heb je of heb je niet.
tuurlijk maar het is een gevoels kwestiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:34 schreef Suzannjieh het volgende:
[..]
waarover zit je te lullen? Het ging mij namelijk om je passage:
[..]
Die besluit je dus wel, want die heb je immers zelf in de hand
Ook al heb ik regelmatig het gevoel om een bepaald persoon te vermoorden, toch heb je jezelf nog steeds in de hand.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:37 schreef blackbully het volgende:
[..]
tuurlijk maar het is een gevoels kwestie
dat is niet onderhandel baar.
hoe vaak heb jij wel niet een relatie gehad?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:41 schreef Suzannjieh het volgende:
[..]
Ook al heb ik regelmatig het gevoel om een bepaald persoon te vermoorden, toch heb je jezelf nog steeds in de hand.
hoe vaak moet ik dat nog uitleggen?
Het komt allemaal in grote lijnen op het volgende neer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:41 schreef Suzannjieh het volgende:
[..]
Ook al heb ik regelmatig het gevoel om een bepaald persoon te vermoorden, toch heb je jezelf nog steeds in de hand.
hoe vaak moet ik dat nog uitleggen?
Die is heel efectief heb ik gehoordquote:Op zondag 8 januari 2006 00:20 schreef Croupouque het volgende:
"Als je verkering met me neemt, dan publiceer ik die foto's niet."
Of is dat een kick in eigenbelang?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dit is wel een goeie!
En tevens een kick omdat er vast een hoop mensen zijn die wat hebben aan dit topic.
Tja ik vind het maar rete- lastig.quote:Op zondag 8 januari 2006 09:09 schreef Ewaldus het volgende:
Verkering![]()
dat gebeurt op mijn leeftijd niet meer, dan overkomt het j, je schuift erin na een tijd met elkaar te gaan e.d.
Ach man, je bent gewoon jaloers dat jij hem niet bedacht hebtquote:
Ik vind het juist een mooi topicquote:Op maandag 9 januari 2006 11:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ach man, je bent gewoon jaloers dat jij hem niet bedacht hebt
En trouwens: PUB moest uit meer dan de slowchat bestaan
Dan klink je een beetje wanhopigquote:Op maandag 9 januari 2006 11:11 schreef tamir het volgende:
ehm,
gezzelig naar de stad gaan wat drinken bios ect.
dan haar naar huis brengen en dan op je knieën vallen en vragen wil je mijn meisje zijn....
Komt der vader naar buiten: hey, doen jullie het wel veilig? Anders heb ik er nog wel 1... of 2quote:Op maandag 9 januari 2006 11:11 schreef tamir het volgende:
ehm,
gezzelig naar de stad gaan wat drinken bios ect.
dan haar naar huis brengen en dan op je knieën vallen en vragen wil je mijn meisje zijn....
ik ben het wel met je eens, de een is een grotere slet dan de andere.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:29 schreef paparia het volgende:
[..]
Tja ik vind het maar rete- lastig.
Vroeger was het gewoon duidelijk, voordat je je eerste zoentje uitdeelde was het eerst beleefd verkering vragen/ gevraagd worden.
Nu heb je het er niet over en zoen/slet je er maar op los. Maarja wanneer heb je dan verkering?
En nog moeilijker, vanaf wanneer? (eerste zoen, afspraakje, 3e afspraakje, sex, 3e keer sex, eerste keer uit eten?) En tja wanneer was dat ook al weer![]()
Een eerder vriendinnetje vroeg het op een gegeven moment aan mij, maarja die deed pabo en daar vragen de kinderen het aan elkaar.
* paparia neemt zich voor om aan zijn vriendin toch ook maar eens romantisch verkering te vragen![]()
Ik vind het woord verkering zo kinderachtig.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:06 schreef paparia het volgende:
Maarja das niet erg origineel.
Lijkt me ook wel weer eens grappig om iets leuks te doen. Ben bij haar niet meer bang voor een blauwtjeMaar toch, omdat we het er niet over hebben gehad nog kan ik nog wel een stunt uithalen denk ik.
Niet door blauwe knieen te halen, misschien iets met een bloemetje? Met daarin een kaartje met " ........ wil je verkering met me?"
Dames is dat leuk? (oja, we hebben voor mijn gevoel nu ongeveer een maand iets (denk ik))
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |