Uhm, doe maar nietquote:Op maandag 9 januari 2006 14:14 schreef paparia het volgende:
Dankje, ziet er inderdaad wat leuker uit.
Of ik kan natuurlijk iets met een stunt doen om het wat leuker te maken. Door inderdaad aan een willekeurig peroon te vragen of die voor mij verkering wil vragen.
Willekeurig persoon op straat die dan op mijn vriendin afstapt en zegt:
"Ik moest van die jongen daar vragen of je verkering met hem wil"
Lijkt me ook eigenlijk legendarisch
werkt, heb er ervaring meequote:Op maandag 18 juli 2005 22:06 schreef Taproot het volgende:
Gewoon een leuk liefdesgedicht schrijven. Je leert het vanbuiten, kijkt een beetje naar de persoon en begint zogezegd spontaan te schrijven en je rondt af met 'zin in een afspraakje op die plaats om
matig..quote:Op maandag 9 januari 2006 14:14 schreef paparia het volgende:
Dankje, ziet er inderdaad wat leuker uit.
Of ik kan natuurlijk iets met een stunt doen om het wat leuker te maken. Door inderdaad aan een willekeurig peroon te vragen of die voor mij verkering wil vragen.
Zie al voor me dat die persoon willekeurig van straat geplukt die dan op mijn vriendin afstapt en zegt:
"Ik moest van die jongen daar vragen of je verkering met hem wil"
Lijkt me ook eigenlijk legendarisch
Sorry niet als zodanig gezien, dacht dat die eerlijk bedoeld was.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:23 schreef infra-roodborstje het volgende:
matig..
nee dan mijn manierOriginele manier om iemand verkering te vragen
speelplaatsquote:Op maandag 9 januari 2006 14:28 schreef paparia het volgende:
[..]
Sorry niet als zodanig gezien, dacht dat die eerlijk bedoeld was.
Btw, de schoolplein periode ligt voor ons al een ruim aantal jaren achter ons![]()
De laatste keer dat ik op het schoolplein (basisschool) stond in groep 8 was ongeveer 12,5 jaar geleden![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:21 schreef infra-roodborstje het volgende:
Zet aan de andere kant van het schoolplein een vriend van je neer, die een hele tactvolle smoel kan opzetten terwijl jij het volgende doet:
Loop naar de andere kant van het plein waar de desbetreffende vrouwpersoon nietsvermoedend staat te mutsen met haar vriendinnen, val midden in de conversatie en spreek de onvergetelijke woorden:
"Hey, zie je hem daar?" (wijs die vriend van je aan)
"Hij wil weten, of jij verkering met mij wil."
![]()
amateurquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en als ze dan "ja" zegt, met een stalen gezicht zeggen "ok, ik zal het doorgeven" en terug lopen
fietsenhok!!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:13 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
amateur![]()
gewoon vol op dr griffeltje en hup, mee naar het congiėrge hok![]()
dat wel natuurlijk, maar dat kan ook even later!quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:13 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
amateur![]()
gewoon vol op dr griffeltje en hup, mee naar het congiėrge hok![]()
Daar sluit ik me helemaal bij aanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:59 schreef Brechtje het volgende:
'Verkering vragen'Dat doe ik nóóit..
Als je een jongen leuk vind, dan doe ik er alleen wat mee als ik merk dat die mij ook leuk vind.
Ik of hij vraagt dan of we een keer willen afspreken, en dan gewoon knus zijn, etc. Dan komt het vanzelf.. gewoon bij hém thuis met zijn 2en een film kijken, en misschien wel zoenen etc als het klikt.. En dan gaat het zo vanzelf.. Misschien vraagt iemand wel van 'hebben we nu wat?' Achja..
Zo doe ik het meestal, nooit van 'Wil je verkering met me?' dat vind ik zo.. kinderachtig klinken..![]()
![]()
Bij ons op school hangen daar camera's.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:17 schreef saaw het volgende:
[..]
fietsenhok!!!
jij snapt er ook niks van
Sexen voor de camera'squote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:53 schreef Eix het volgende:
[..]
Bij ons op school hangen daar camera's.![]()
Dus?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:53 schreef Eix het volgende:
[..]
Is je moeder in het echt ook zo'n bitch dat je bij 'hém' moet gaan kijken?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:59 schreef Brechtje het volgende:
'gewoon bij hém thuis met zijn 2en een film kijken, en misschien wel zoenen etc als het klikt..
Hmm, tis niet bepaald tof om alle concierges in het conciergehok na de tv te zien kijken.quote:
Op mijn school ook.. en die beelden zijn bij ons te zien in de hal.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:53 schreef Eix het volgende:
[..]
daar kan ik me ook best in vindenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:17 schreef Gripper het volgende:
Neerslaan met je knuppel, aan d'r haar naar je grot slepen, en je hebt iets. Simpel.
[afbeelding]
(In dit scenario zijn het altijd de mannen die verkering nemen, vrouwen hoeven alleen maar af te wachten tot er een man langskomt)
prima geregeld dusquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
Op mijn school ook.. en die beelden zijn bij ons te zien in de hal.![]()
omdat het soms niet helemaal duidelijk is omdat de een verlegen is bijvoorbeeld, als je vraagt: wil je verkering, is eindelijk het "lief doen" tegen elkaar doorbroken en kun je beginnen aan het serieuze.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:47 schreef Skazminko het volgende:
Ik heb nooit verkering gevraagd.
Zij vroeg eens een keer: Dus we wij zijn nu vriendje en vriendinnetje?
Ik: Ja.
Zij:![]()
Waarom zou iemand eigenlijk beslist verkering moeten vragen, als je iets met elkaar hebt, dan weet je dat ook wel zonder dat je 'officieel' verkering hebt gevraagd aan hem/haar.
* paparia is een mietje, maar gaat dan het toch maar morgen vragenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:29 schreef paparia het volgende:
* paparia neemt zich voor om aan zijn vriendin toch ook maar eens romantisch verkering te vragen![]()
Jij bent echt wel superverliefd dat je er een week mee kan wachtenquote:Op maandag 16 januari 2006 10:06 schreef paparia het volgende:
[..]
* paparia is een mietje, maar gaat dan het toch maar morgen vragen![]()
Sterker nog, het schijnt helemaal retro te zijn. Iedereen doet het al.....quote:Op maandag 16 januari 2006 14:13 schreef B_BOY het volgende:
verkering vragen is zo basisschool.
ik vinnum tofvquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:49 schreef Fok_you het volgende:
[..]
ik vinnum tofv![]()
een keer zo'n ventje van 16 die ging bellen toen ze vriendin van 20 hem had geloosd ofzo ....
zij echt heel droog "pfff wat doe je zielig op de radio" dat ventje " kvin je liefv![]()
![]()
![]()
" zij "ja hallo het is toch zo, krijg een leven ofzo" hij weer "ja maar ik hou nog zo van je
![]()
![]()
![]()
"
zo iets
Egoist, als je dat een probleem vindtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:53 schreef Eix het volgende:
[..]
haha, das wel een goeie!quote:Op maandag 18 juli 2005 22:21 schreef infra-roodborstje het volgende:
Zet aan de andere kant van het schoolplein een vriend van je neer, die een hele tactvolle smoel kan opzetten terwijl jij het volgende doet:
Loop naar de andere kant van het plein waar de desbetreffende vrouwpersoon nietsvermoedend staat te mutsen met haar vriendinnen, val midden in de conversatie en spreek de onvergetelijke woorden:
"Hey, zie je hem daar?" (wijs die vriend van je aan)
"Hij wil weten, of jij verkering met mij wil."
![]()
Omdat ie goed wasquote:Op donderdag 12 april 2007 18:07 schreef stame het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier ooit op jouw post gereageerd
Harstikke goeie kick.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |