Dan join je de Fok! clan.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:10 schreef Opie het volgende:
Ik heb de demo van BF2 gedownload en ik moet zeggen dat het mij best wel bevalt. Dit is dan ook eigenlijk m'n eerste tactical shooter aangezien ik nog maar een maandje een PC bezit die wél nieuwe games kan draaien.
Alleen twijfel ik dan toch weer over een eventuele aanschaf. De lol gaat er snel vanaf als je gewoon een willekeurige server kiest om te strijden met een team van mensen die je totaal niet kent en waarmee je ook helemaal geen enkele strategie hebt besproken ofzo.
Bij Quake is het leuk om onbekenden af te knallen aangezien je toch in je eentje speelt, maar in een team is het toch leuk om met mensen te spelen die je bekend zijn en waarmee je een game-plan bespreekt.
Ik wacht dus nog maar effe.. of is een clan iets voor mij? Ik heb niet zo'n zin in vaste verplichtingen en eruit getrapt te worden als je een beetje tegenvalt in je skills..
Amen!quote:
Meer informatie daarover kan je vinden in de komende OP. Belangrijke datum om te onthouden is iig a.s. donderdag dan gaan we met z'n allen (of zoveel mogelijk) proberen om een server onveilig te makenquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef domolanglekker het volgende:
en de nieuwe patch is uit.. of is dat alweer oud nieuws
ik hoop dat ik dan me nieuwe BF2 binnen hebt moet alquote:Op maandag 18 juli 2005 17:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Meer informatie daarover kan je vinden in de komende OP. Belangrijke datum om te onthouden is iig a.s. donderdag dan gaan we met z'n allen (of zoveel mogelijk) proberen om een server onveilig te makenen zoals al vaker gezegd, aan verplichtingen e.d. hebben we een broertje dood
Annuleren en in de winkel kopenquote:Op maandag 18 juli 2005 17:19 schreef Silver_Shark het volgende:
ik hoop dat ik dan me nieuwe BF2 binnen hebt moet al1 week en 3 dagen wachten terwijl het op de site staat al na 3 ~ 5 dagen binnen is
.als ik het voor donderdag hebt kan ik meedoen maar anders niet.
![]()
bestel dan ook bij bol.com, ik had hem een dag voor de release!quote:Op maandag 18 juli 2005 17:19 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik hoop dat ik dan me nieuwe BF2 binnen hebt moet al1 week en 3 dagen wachten terwijl het op de site staat al na 3 ~ 5 dagen binnen is
.als ik het voor donderdag hebt kan ik meedoen maar anders niet.
![]()
ik heb het van:quote:Op maandag 18 juli 2005 17:20 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Annuleren en in de winkel kopen
Ach dit zal echt niet de laatste avond zijn dat we allemaal spelen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. daar is verzendkoste gratis en het komt uit engeland en bf2 is daar erg goedkoop.als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
Maar dan kick je volgens mij hem helemaal van de server, toch?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:27 schreef Silver_Shark het volgende:
tab= je muis atievieren en dan die rechter nemen en dan kick vote doen...
http://www.weescreatief.nl/OP.txtquote:Op maandag 18 juli 2005 17:40 schreef UnleashMitch het volgende:
Kan iemand anders wel bij het OP tekstbestandje zoals dat staat in het vorige topic ?
Nee. Wel een soort van. Namelijk Battlefield 2: Modern combat.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:43 schreef _GdR_ het volgende:
komt dit uber bizarre spel ook nog uit op de xbox?
die is toch al uit?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee. Wel een soort van. Namelijk Battlefield 2: Modern combat.
Waarom vraag je het dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:53 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
die is toch al uit?
en kan je dan ook met vliegtuigies en 50 kinders onlijn etc etc?
dat weet ik niet? dat denk/dacht ik.quote:
Mwoah dan kan een mod m ook wel even in de OP mikkenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:00 schreef kievit19 het volgende:
unleasmitch wil je hem hebben in txt?
Kunnen jullie niet wat later, zeg vanaf 23:00? Ik zal proberen om 19:00 te zijn maar weet t ni zeker. En op welke server dan eigenlijlk??quote:Op maandag 18 juli 2005 17:24 schreef nlboy het volgende:
@ Umm-Qasr, is goed om 19u.
Alleen heb ik om 20u rijles, dus dan kan ik ongeveer 45 min spelen.
1 | OP was here... |
Done thnxquote:Op maandag 18 juli 2005 18:34 schreef nlboy het volgende:
[ code verwijderd ]
Aub
Zeg maar als je hebt gekopieerd, zodat ik die tekst weer kan weghalen en dat de topic formaat weer klopt.
Je komt iig op FOK!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Done thnxen als Jacco dan ook z'n post nog kan wijzigen zijn we weer back on track
Dat betekent dat de website ook nog steeds up is ? Erg vreemd, ik kom echt nergens op
Jaquote:
Kan je ook wat later op de avond, rond 23:00 of niet? En anders moeten we nu wel heel snel gaan spelen ...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:05 schreef BMH het volgende:
Heeft iemand een adresje?
Lees boven mequote:Op maandag 18 juli 2005 18:57 schreef Umm-Qasr het volgende:
@BMH: waar 2night??
Vol. zoals die altijd is.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:09 schreef jacco het volgende:
85.236.101.26
16769
Ik speel als pharoahe en ga dat nu doen
kleine lettersquote:Op maandag 18 juli 2005 19:25 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik voer BMH in add friend in Xfire maar dat lukt ni echt ...
en nlboy .. waar ben jij?
beetje late reactiequote:Op maandag 18 juli 2005 17:25 schreef nlboy het volgende:
Trouwens hoe kan je een commander 'kick' vote doen?
(dus als de commander gewoon niet goed doet en hem/haar niet meer wil hebben als com)
Sorry...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:25 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik voer BMH in add friend in Xfire maar dat lukt ni echt ...
en nlboy .. waar ben jij?
Die is helaas niet geranked.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:24 schreef Frenkyboy het volgende:
[DC]BF2 @ 81.169.133.136 : 16567. Tot zo?
Was net even op die server maar daar is de ping wel erg hoog (ik had rond de 130)quote:Op maandag 18 juli 2005 21:22 schreef nlboy het volgende:
Ow ik zoek dan wel naar een ranked serverdat kan natuurlijk ook.
64.69.47.121:16568 (0/32) Ranked
Punkbuster & VOIP
Het was gezelliequote:Op maandag 18 juli 2005 22:08 schreef nlboy het volgende:
Damn alle server hebben een hoge ping of na een tijdje een lag als een malle...
Naja ik ga met Dries ff gamen en check mijn Xfire status als je wilt joinen.
Ik had een probleem met de originele versie dat hij vaak terug klapte naar desktop. Ik heb het indertijd opgelost door Hyper Threading (alleen Pentium 4) in het BIOS uit te zetten. Misschien dat je dat kan proberen als je ook die processor hebt?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:03 schreef JRB het volgende:
Jongens - sorry dat ik even tussendoor jullie lastig kom vallen - maar ik heb hulp nodig met BF 2.
Probleem is dat ik na de 1.02 patch BF 2 niet meer kan opstarten, ik krijg een zwart scherm en een flikkering en wordt weer terug naar m'n desktop geknald. Nou heb ik voor een oplossing hiervoor het halve inet afgezocht, maar nergens resultaat, totdat ik hier eens keek.
En dan met name aan BMH en volgens mij ook Frasier gericht... wat was jullie oplossing hiervoor, aangezien ik zag dat ook jullie hier last van hadden maar nu gewoon weer lekker kunnen spelen schijnt?
VPU recover, resolutie veranderen, firewall/virusscanner uitzetten, niks helpt![]()
Alvast muchas, muchas gracias.
Tis bijna de moeite waard om t ook te proberenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:37 schreef Blinker het volgende:
Hmmm, vandaag mijn pc geformateerd en alle lags zijn weg
ik zie mezelf niet op de fok!clan pagina, ik moest me ook opnieuw aanmaken als memberquote:http://stats.codeflow.org/awardssig/RudyCarell
Gevonden Ik zet je vanmiddag wel even op de juiste plaats in de ranglijst. Je zal op de 15e plaats verschijnen als ik uitga van de ranglijst van gisteren "
Dan ben ik je vergetenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:29 schreef jazza het volgende:
ik zie mezelf niet op de fok!clan pagina, ik moest me ook opnieuw aanmaken als member
ok, np. thanks anyways.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dan ben ik je vergetenJe staat nu wel in de OP, die kon ik gelukkig nog editten. Op dit moment kan ik om onverklaarbare redenen m'n FTP en website niet bereiken dus ik kan verder ook niets aanpassen.
Let altijd op of je artillery of je UAV station niet kaduk is, dat kun je zien als ze geel zijn op je map. Dat zijn easy repair points. Verder gewoon zoveel mogelijk voertuigen repareren. Verder kun je misschien zelf een voertuig pikken, er op knallen en dan zelf repareren, weet niet of het werkt, maar waarom niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:10 schreef ViPeRII het volgende:
Ja maar die repair points zijn bijna niet te halen in 1 level :S
Die 10 kills, in een APC, welke is ookalweer de APC?
explosive en pistol medal is gewoon weer het 10 kills maken systeem neem ik aan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:46 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Hij groeit!
Vandaag wil ik explosive medal & pistol halen
Ik moet ook nog steeds die klote explosive.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:46 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Hij groeit!
Vandaag wil ik explosive medal & pistol halen
je nieuwe? was je oude kapot? die van mij wordt niet meer herkend als originele dvd (please insert de correct cd)! ik snap er niks van. nu dus maar gamen met een mini-image...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:49 schreef Silver_Shark het volgende:
EINDELIJK IK HEB ME NIEUWE BF2 CDNA 1 week en 4 dagen HEB IK HEM
Dat idee is in een vorig topic al eens naar boven gekomen maar we liepen tegen enkele problemen aan:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:49 schreef jazza het volgende:
He misschien een ideetje, maar als we nou eens onze eigen FOK!server huren, er zouden nu 27 (leden?) zijn. En als je een ranked server huurt met password kun je de kosten nl. verdelen over de members? Of is dit niet zo'n goed idee? We hebben dan waarschijnlijk wel altijd plek, en hoeven dus niet te zoeken? Anyone?
ze zijn wel wat prijzig zien ik... http://www.gaming365.ie/gameservers.php
Ik las ergens dat je de hacks er af moet gooien, die toevallig geinstalleerd ? Lijkt wel een echt BF2 probleem te zijn zo te lezenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
als ik een map wil laden (SP of MP) dan stopt hij op 14% en geeft hij een error: memory.dll: sanity check (41.06 MB) memory isn't sane
Het probleem is dus da tik hem net heb gedownloaded en dus geen hacks heb. (Hacks voor een demo??)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:23 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik las ergens dat je de hacks er af moet gooien, die toevallig geinstalleerd ? Lijkt wel een echt BF2 probleem te zijn zo te lezen
Er is een 32player hack, zodat er 32 bots inzitten. Verder moet ik je t antwoord ook schuldig blijven helaas.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:27 schreef Bullet-tooth het volgende:
Het probleem is dus da tik hem net heb gedownloaded en dus geen hacks heb. (Hacks voor een demo??)
ok dat is idd wel waar ja... ik had ook niet gezocht eerlijk gezegd of het idee er al wasquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat idee is...
....maar niet nuttig gezien.
Ach er komt zeker nog wel een dagquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:01 schreef -Dries- het volgende:
Jammer dat ik er donderdag niet bij kan zijn
Als iedereen zou meebetalen praat je over 2.50 tot 5,- de man (met 30 spelers). Maar goed, gezien de vele ranked servers die ik gewoon kan bereiken begin ik persoonlijk al sterk te twijfelen aan het nut ervan en zo hebben meer mensen hun redenen om aan het nut te twijfelen waardoor de kosten p.p. stijgen en weer mensen denken dat het t duur is etcquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:09 schreef Umm-Qasr het volgende:
LOL .. wat ik echt lekker vind is de vrijblijvendheid van de Fok!-clan: geen vaste data, geen eeuwig ge-oefen. Ik heb gister nog ff met nlboy gespeeld: was zeker leuk alleen die server was soms erg traag. BTW, hoeveel kost t huren van een seever met een man 25 tot 30??
Werkt dat beter dan de ingame VOIP ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:24 schreef BMH het volgende:
Teamspeak server voor fokkers: 68.53.20.50:8769
![]()
Ik heb het weleens gebruikt, werkt best goed! Ik heb nimmer met TeamSpeak gewerkt dus ik weet niet hoe dat werkt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Werkt dat beter dan de ingame VOIP ?
Alleen je team-squad. En het maakt t spel veel leuker met VOIP. Ik speelde laatst ook met 5 of 6 Amerikanen± dat was echt lachen zeg. Voor ik het wist was t alweer 04:30quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:53 schreef jazza het volgende:
[..]
Ik heb het weleens gebruikt, werkt best goed! Ik heb nimmer met TeamSpeak gewerkt dus ik weet niet hoe dat werkt.
Ik lag met 3 amerikanen (3 snipers) in een squad, ik reed rond in een buggy catching flags, vervolgens hoorde ik ze weer blerren van "Rudy we need ammo" ik schrok me dood ik wist niet dat er voip was, maar het klonk heel zuiver, wat ik me alleen afvraag, hoort iedereen de voip? je team? of aleen je squad? .
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:28 schreef jpjedi het volgende:
Nou ik heb me net aangemeld op de clansite.. wanneer kom ik ook in de stats lijst om me te meten??
1 | http://stats.codeflow.org/awardssig/FJD |
Als alles up and running is dan neem ik eens contact op met djmantri om te kijken of we gezamenlijk een clanwar kunnen spelen. Zal een week a twee weken durenquote:WEllicht leuk om eens op de NL server te spelen van djmantri.nl
ik ben er vanavond idd misschien weer en keer, ligt nu bijna een week stil. moet alleen even een postertje van 3m85 bij 2m65 op me muur zien te krijgen. mischien als ik klaar(?) ben... ik check vanavond wel even het forum of er iemand op een servertje zit. misschien tot vanavond. o me nick is RudyCarell...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:49 schreef Umm-Qasr het volgende:
Heeft iemand zin om vandaag/vanavond samen te spelen??
Heb je ook dat Xfire prog?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:56 schreef jazza het volgende:
[..]
ik ben er vanavond idd misschien weer en keer, ligt nu bijna een week stil. moet alleen even een postertje van 3m85 bij 2m65 op me muur zien te krijgen. mischien als ik klaar(?) ben... ik check vanavond wel even het forum of er iemand op een servertje zit. misschien tot vanavond. o me nick is RudyCarell...
Ik wel!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:49 schreef Umm-Qasr het volgende:
Heeft iemand zin om vandaag/vanavond samen te spelen??
ja dat heb ik ook... nog nooit gestart... maar ik heb hem... nick is rudycarell... volgens mijquote:
http://stats.codeflow.org/awardssig/jedi05071977quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Vul in plaats van FJD je eigen gamenaam in. Als het goed is krijg je dan zo'n zelfde soort plaatje. Paste die link in dit topic en ik ga je binnenkort (wellicht zelfs vanmiddag al) in de lijst bij werken !
[..]
Als alles up and running is dan neem ik eens contact op met djmantri om te kijken of we gezamenlijk een clanwar kunnen spelen. Zal een week a twee weken duren
Overige verschuivingen en nieuwe aanmeldingen nog niet meegenomen kom je uit op plaats 11.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:16 schreef jpjedi het volgende:
http://stats.codeflow.org/awardssig/jedi05071977
TNX
Gaan we iig wel proberenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:40 schreef kievit19 het volgende:
is er donderdag ook eenb server die voip ondersteund?
want ik heb gemerkt dat het lang niet op alle servers werkt
Doe vanavond met ons mee. We gaan al met 4 man een server onveilig maken. En voeg me toe bij de Xfire, username: jafarxquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:16 schreef jacco het volgende:
Heb vandaag even een microfoontje gekocht. Vanavond maar eens even uitproberen.
Wat is dat Xfire voor iets btw?
Ben nu Xfire aan het downen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:29 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Doe vanavond met ons mee. We gaan al met 4 man een server onveilig maken. En voeg me toe bij de Xfire, username: jafarx
Krijg je straks een mailtje of je m terug wil kopenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:47 schreef jacco het volgende:
Oke heb jafarx toegevoegd. Is alleen pharoahe al in gebruik de hufters. Dus gebruik nu gofaster als xfire naam
gefeliciteerd met de jonge poesjes,quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:03 schreef ursel het volgende:
Ik krijg om 8 uur kraamvisite... weet niet hoe lang ze blijven, maar zodra ze weg benne ben ik er..
Onze Poes heeft gisteren 4 jonkies gekregen![]()
Mijn vriendin hoeft pas over een paar maanden..![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is Xfire voor iets eigenlijk?,een soort teamspeak zeker?
Nee via Xfire kan je "vrienden" die online zijn zien. En op welke server ze spelen. Dus gewoon een handig progje.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is Xfire voor iets eigenlijk?,een soort teamspeak zeker]
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:21 schreef -Dries- het volgende:
soort MSN maar dan gericht op games. Je kun chatten met elkaar maar nog beter: meteen de servers van je contactpersonen joinen!
Ik doe misschien wel meequote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:28 schreef Umm-Qasr het volgende:
Doe je vanavond ook met ons mee? We zitten al op 5 of 6 man ...![]()
Dan join ik diequote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:01 schreef nlboy het volgende:
FOK! heeft al een Teamspeak.
Zie mijn ondertitel.
Ik plaats m ook wel in de OP. Is het een server van iemand persoonlijk hier of wil de server nog wel eens veranderen ?quote:
Iemand?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:10 schreef Maud_Dib het volgende:
Bijna 1000 punten, dus ik kan straks een wapen onlocken. Welke kan ik dan het beste nemen?
En waar wijzig ik m'n display name?
Medic wapen is wel aardig vind ik, de rest vind ik crap. (of je moet shotguns diggen, dan zou ik die nemen)quote:
Thx. Als iemand me nu nog kan vertellen hoe ik mn display name aan kan passen zou ik helemaal blij zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:45 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Medic wapen is wel aardig vind ik, de rest vind ik crap. (of je moet shotguns diggen, dan zou ik die nemen)
dat vraag ik me ook af ..........quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:09 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Thx. Als iemand me nu nog kan vertellen hoe ik mn display name aan kan passen zou ik helemaal blij zijn
http://stats.codeflow.org/awardssig/%5B.:T.P.W:.%5DKOGELVOERquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:31 schreef dekkered het volgende:
kan ik ook mee doen heb et sinds vanmiddag zuig nog een beetje maar dat is denk ik normaal (mijn nick is [.:T.P.W:.]KOGELVOER
kijk morgen wel effe ga nu weg laterquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:20 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
http://stats.codeflow.org/awardssig/%5B.:T.P.W:.%5DKOGELVOER
Krijg een foutmelding, misschien iets fout gedaan ? Zodra je daar een goed plaatje uitkrijgt hoor ik t graag van jeDe lijst zal ik eind van deze week bijwerken. Ben nu vooral met content bezig, vandaar
Ja ik zag dat ook. Ik denk dat ie wel 24/7 BF2 speelt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:58 schreef Frasier het volgende:
Ene eXp.EleKtric (een Nederlander) gaat behoorlijk goed in die overall list, staat nu 3e van iedereen. Hij heeft nu iets van 35000 punten.
Of hij speelt met zijn clan zo, dat hij het maximaalste aantal punten kan halen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:19 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ja ik zag dat ook. Ik denk dat ie wel 24/7 BF2 speelt.![]()
Iemand ???quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:09 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Thx. Als iemand me nu nog kan vertellen hoe ik mn display name aan kan passen zou ik helemaal blij zijn
Dat kan natuurlijk (VOIP), maar zelf vind ik het makkelijker via ts.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:29 schreef jpjedi het volgende:
nou ik heb ook xfire aangemaakt. ben er zowiezo bij donderdag!
Teamspeak moet ik eens uitzoeken...nooit gebruikt. Waarom niet de voip van BF2?
Dat is wel een leuke (matige) grap. Waarom de fuck hebben die eikels daar dan weer voor gekozen. Misschien was het wel handig geweest om dat ook ergens te vermelden voordat ik een aacount aanmaaktequote:Op woensdag 20 juli 2005 01:18 schreef nlboy het volgende:
[..]
Helaas kan dat niet.![]()
Is typisch weer zo'n actie van EA.
Zo fout om je clan te promoten waar iedereen al in een fok! clan zitquote:Op woensdag 20 juli 2005 05:09 schreef Lixtro het volgende:
K ben nu bezig met bf2 clan op te starten United Warriors
Zelf kan ik bf2 nog niet spelen, speel nu nog met ti4200maar binnenkort 6800Ultra
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indeed.. maar ff w88 tot ik mn nieuwe setup hebquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:23 schreef UnleashMitch het volgende:
Hoe meer clans hoe beterkunnen we tenminste eens een clanwar houden
Ga ik nog even trainenquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:30 schreef Lixtro het volgende:
Indeed.. maar ff w88 tot ik mn nieuwe setup heb![]()
Het zou zomaar kunnen dat je nu een plaats naar boven schuift omdat je meer medailles hebt gehaald, de lijst wordt nml niet dagelijks geupdate. Zeker niet nu de site nog niet helemaal af is. Dat is ook meteen de reden dat ik nu nog wel eens wat slordig ben met nieuwe namen e.d. invoerenquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:55 schreef BMH het volgende:
Mitch: Ik heb meer (gouden) medals als de persoon die nummer 3 staat. Hoor ik dan niet nummer 3 te zijn? Of tellen bronzen medels even zwaar als gouden?
PS: mijn ID nummer in BF2 = 19361923. Misschien kun je mijn plaatje ook doorlinken naar een stats pagina
hoe zie je die ID nummer???quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:55 schreef BMH het volgende:
Mitch: Ik heb meer (gouden) medals als de persoon die nummer 3 staat. Hoor ik dan niet nummer 3 te zijn? Of tellen bronzen medels even zwaar als gouden?
PS: mijn ID nummer in BF2 = 19361923. Misschien kun je mijn plaatje ook doorlinken naar een stats pagina
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=download+xfire&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:14 schreef dekkered het volgende:
waar kan ik dat xfire vinden
Oefenen in een singleplayer mapquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wie weet een goede site (of dergelijke) waar uitgelegd wordt hoe je een vliegtuig en helikopter moet besturen. Ik weet natuurlijk wel wat de controls zijn, maar toch blijft elke vlucht met mij een zekere dood. En alle andere vliegen alsof het niks is.
Of moet ik gewoon meer oefenen.
tnxquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=download+xfire&btnG=Google+zoeken&meta=
![]()
zullen we zo effe op een server raggen (mijn xfire name is kogelvoer)quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:26 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ga iig nog maar even m'n Sidewinder weer aansluiten, ook eens leren vliegen
Friendslist. + ingame chat dankzij Scroll Lock Xquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:35 schreef dekkered het volgende:
waar is dat xfire eigenlijk goed voor???
TeamSpeak 2 ? Zijn er nieuwe features ingegooid ten opzicht van deel 1 ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:41 schreef PirE het volgende:
TS2 is makkelijker omdat je dan ook kan praten met iedereen die in TS2 zit. VOIP werkt alleen met je squad dacht ik.
Het kan soms wel eens enkele uren/dagen duren voor alles geupdate is.quote:Ik zit nu ook ruim boven de 500 punten maar nog steeds geen promotie.
Vind ik inderdaad ook een mindere map. Urban maps zijn zoveel gaver, 64 players @ Strike at Karkand is denk ik toch wel m'n favoriet.quote:Zijn er trouwens meer mensen die een hekel hebben aan Kubra dam. Als die map komt, ga ik altijd op zoek naar een andere server
. De Urban maps vind ik persoonlijk veel leuker om te spelen. Maar heel BF2 is nog steeds wennen voor mij omdat ik veel snellere gameplay gewend ben.
Kan inderdaad zo zijnquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:12 schreef jpjedi het volgende:
kan het zijn dat ik nog niet bij de member stats sta? Zijn er al wat details over morgenavond?
Heb er zin an..
Nou lijkt me een goede reden.. geen probleem hoor. Ik vind het al gaaf dat je het doet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:22 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Kan inderdaad zo zijnZoals ik al eerder aangaf is alles op dit moment nog een beetje chaotisch, ik moet eigenlijk studeren, de website moet nog afgemaakt worden en ik zit niet achter m'n eigen PC. Op dit moment verloopt alles dan ook niet vlekkeloos. In de toekomst als de website eenmaal goed staat kan ik me meer gaan richten op de statistieken aangezien dat het enige is dat dan nog veelvuldig zal veranderen
Op dit moment is er voor morgen niet echt een draaiboek nee. Zoals men kan lezen op de clan-site begint het gebeuren om 20:00, eerder kan ook altijd maar 20:00 is wel een lekker neutrale tijdDaarna gaan we op zoek naar een goede server met nog een aardig aantal lege slots en die server zal gepost worden in dit topic. Dan zullen we daar allemaal gaan joinen en zien we wel wat het gaat worden ! Uiteraard ga ik proberen om alle statistieken bij te houden.
Tot morgen (hopelijk) allemaal !
Bij mij doet ie het wel gewoonquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:21 schreef jazza het volgende:
Dat xfire he, is opzich handig. maar de optie "aan spel deelnemen" werkt niet. is opzich logisch als je bf2 nog niet hebt draaien, maar als ik ingelogd en al ben... dan joined die niet met die server... je moet dus zeker het ip van die server overtypen... en ik zag gister iemand van het forum via xfire op een server "[DAP]..... nog wat" deze kon ik alleen niet vinden... wel gister door NLBOY neergemaaid btw
echt? dus als je bent ingelogd in bf2, kun je een friend joinen. en dan laadt hij de goede server? ok bij mij ging hij bf2 nog een keer opstartenquote:
Ok ik had de intro geskipt, misschien was dat het. En even later had ik eerst ingelogd bij account server en daarna gejoined en dat werkte ook niet... PS je maaide me gister nog neer, rond een uur of 11/12, ik was US en jij de tegenpartij. daarna keek je nog neer naar me lijk...quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:57 schreef nlboy het volgende:
Hoi.
Je drukt op die controller, dan start als het goed is je Battlefield 2 op. (krijg je die leuke filmpjes weer)
En dan na een tijdje moet je je inloggen bij Battlefield 2, dan gaat ie als het goed is connecten naar de server waar die "user" op zit.
Je hebt zeker wel de nieuwste patch voor Battlefield 2 he? (1.02)
"Zou t m echt zijn ?" Rudy Carellquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:07 schreef jazza het volgende:
daarna keek je nog neer naar me lijk...
it is i Rudycarell. ik was aan het wachten op een medic, maar dat had zo weinig zin...quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
"Zou t m echt zijn ?" Rudy Carell
ik add je vanavond wel ffquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:54 schreef Silver_Shark het volgende:
wie mij wilt added in xfire : foksilver
Met Sidewinder is kut. Heb 'm ook weer aangesloten, met muis & kb blijft het beste. En vliegen lukt me ook perfect daarmee. Alleen de straaljagers gaan te hard, dogfights zijn niet meer zo goed mogelijk, wat bij BF1942 wel goed ging.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:26 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ga iig nog maar even m'n Sidewinder weer aansluiten, ook eens leren vliegen
Idd die commander badge heb ik ook niet, en gezien me stats ben ik 0.00 uur commander geweest, ik vind het ook niks voor mij... die arial badge haal je makkelijk toch. gewoon 10 secs parachutenquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:24 schreef DaMayan het volgende:
Grappig, volgens mij ben ik de enige met een basic Commander badge... Of zie ik het verkeerd?
Ook een van de weinige zonder die aerial ribbon. Ga steeds gelijk dood als ik hoog uit een vliegtuig of heli jump...
Je moet ook wel je parachute openen hequote:Op woensdag 20 juli 2005 15:24 schreef DaMayan het volgende:
Grappig, volgens mij ben ik de enige met een basic Commander badge... Of zie ik het verkeerd?
Ook een van de weinige zonder die aerial ribbon. Ga steeds gelijk dood als ik hoog uit een vliegtuig of heli jump...
uiteraars!quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wordt er vanavond nog gemoord?
http://bf2tracker.com/bf2_userprofile.php?bf2id=46239592quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
kijk morgen wel effe ga nu weg later
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Je moet ook wel je parachute openen he
hoe???quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:45 schreef jazza het volgende:
[..]
join deze ook ff http://bf2tracker.com/bf2_clanprofile.php?clanid=414
account aanmaken voor jezelf, dan bij je profiel de fok clan joinen... je moet dan een wachtwoord invullen... het wachtwoord is niet moeilijk... ik weet alleen niet of ik die mag postenquote:
kom dan effe op xfirequote:Op woensdag 20 juli 2005 17:00 schreef jazza het volgende:
[..]
account aanmaken voor jezelf, dan bij je profiel de fok clan joinen... je moet dan een wachtwoord invullen... het wachtwoord is niet moeilijk... ik weet alleen niet of ik die mag posten![]()
het joinen van de clan of jezelf aanmelden?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:04 schreef dekkered het volgende:
et lukt niet
joinen van de clan zie nergens waar dat kanquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:06 schreef jazza het volgende:
[..]
het joinen van de clan of jezelf aanmelden?
ik voeg vanavond weer de nodige mensen toe bij xfire... zit nu op me werk
klik de button "user cp" -> vervolgens bij de tabel "Tracker Settings" klikken op "Tracker Control Panel" hier moet je je Battlefield2 Account ID invullen en onderaan kun je je aanmelden bij een clan (dropdownmenu)quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:06 schreef dekkered het volgende:
[..]
joinen van de clan zie nergens waar dat kan
wow, zou een uitkomst zijn!quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:56 schreef King_of_cubes het volgende:
Even een vraagje tussendoor, ik had ergens gelezen dat er met een patch clantags voor de spelersnamen gezet konden worden is dat waar?
yeah right, vietnamquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:20 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag gespeeld.
Vond er niet veel veranderd kwa BF vietnam.
De opzet is het zelfde gebleven alleen de setting is anders. Daardoor speelt het spel histerisch anders. Probeer maar een de commander te zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:20 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag gespeeld.
niet met jou. TK bitch.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:26 schreef Silver_Shark het volgende:
gaan we vanavond nog knallen ( op ranked ) of normal?
Zou echt vet zijn ja..quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:14 schreef jazza het volgende:
[..]
wow, zou een uitkomst zijn!
[FOK]RudyCarell![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:20 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag gespeeld.
wat is et paswoordt van fok clan??quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:35 schreef jazza het volgende:
[..]
klik de button "user cp" -> vervolgens bij de tabel "Tracker Settings" klikken op "Tracker Control Panel" hier moet je je Battlefield2 Account ID invullen en onderaan kun je je aanmelden bij een clan (dropdownmenu)![]()
This server is now closing for a clan event..quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:12 schreef Droopie het volgende:
85.236.101.20 en hij is ook nog ranked we moeten nog 5 spelers hebben voor hij begint!!
kan iemand effe helpe!!!!!!! pleasequote:Op woensdag 20 juli 2005 20:27 schreef dekkered het volgende:
die site zij dat men account al ingebruik was door een ander!!!![]()
![]()
hoe fix ik dat
Vanaf volgende week moet dat lukken, Ben hopeloos aan het wachten op nieuwe servers..quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:42 schreef nlboy het volgende:
Ey Ursel kan jij niet een server aanmaken met pass?![]()
nieuwe naam kiezen...quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:12 schreef dekkered het volgende:
The following error(s) occured:
The Battlefield Account you wanted to use is already in use by another member.
dit krijg ik als ik men ID wil invoeren
Hele wilde gok,maar ik had dat ook kwam door mn logitech toetsenbord progamma,wat meedraaide op de achtergrond.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:14 schreef poehej het volgende:
Ik heb een vaag probleem.. (nouja vaag, eerder irritant)
Als ik lekker online aan et spelen ben knalt et spel er soms ineens uit.. heeft iemand een idee wat dat zou kunnen zijn? is wel knap lastig
Als de server niet ranked was, heb je je medailles én punten nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:04 schreef JK het volgende:
Net ff een uur of anderhalf aan het Commanderen geweest.. ging perfect. Mooi gewonnen, goed de teams geholpen, heb 2 onderscheidingen gekregen, een voor elite corps en een voor commando iets ofzo.... maar houd ik ze of niet? Ik weet niet of ik op een ranked server zat. In geval dat het niet ranked is, geven ze dan ook zogenaamd die promoties ?
Hoe lang duurt het voor dat de gegevens zijn doorgegeven aan de EA statsserver in geval van wel een ranked server? Zou zonde zijn als het er niet bij wordt geteld, maar aan de andere kant... ben ervaringen rijker.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:54 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Als de server niet ranked was, heb je je medailles én punten niet
Klopt, had ik ook een keer in de heli als gunner. Er was geen kruisje door de target dus ik blaste een hellfire naar een tank, bleek het een teammaat te zijn....quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:48 schreef Vassili_Z het volgende:
En er is ook een bug waar 1 van je teamgenoten soms als vijand aangezien wordt. In plaats van een blauwe naam zie je dus een rode naam erboven. Erg irritant..
Go EA games
Om half 9 s ochtendsquote:Op donderdag 21 juli 2005 08:32 schreef ursel het volgende:
weer 2 ribbons erbij en een class hoger..
Komen nog eens ergens..
tis hier ook 2 uur geworden, ff geknalt samen met jafarx en nlboy zag ik ook nog ffquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Was gisteren 3 uur geworden.
Had niet echt meer puf om dat toen nog te melden..![]()
EAquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:41 schreef Markster het volgende:
Die patch verneukt mijn spel. Hij wil niet eens meer opstarten ?
Ik ga nu even kijkenquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:04 schreef Silver_Shark het volgende:
heeft iedereen patch 1.2??????
Ja klopt.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:35 schreef jazza het volgende:
[..]
tis hier ook 2 uur geworden, ff geknalt samen met jafarx en nlboy zag ik ook nog ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |