http://www.google.nl/search?hl=nl&q=download+xfire&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:14 schreef dekkered het volgende:
waar kan ik dat xfire vinden
Oefenen in een singleplayer mapquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wie weet een goede site (of dergelijke) waar uitgelegd wordt hoe je een vliegtuig en helikopter moet besturen. Ik weet natuurlijk wel wat de controls zijn, maar toch blijft elke vlucht met mij een zekere dood. En alle andere vliegen alsof het niks is.
Of moet ik gewoon meer oefenen.
tnxquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=download+xfire&btnG=Google+zoeken&meta=
![]()
zullen we zo effe op een server raggen (mijn xfire name is kogelvoer)quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:26 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ga iig nog maar even m'n Sidewinder weer aansluiten, ook eens leren vliegen
Friendslist. + ingame chat dankzij Scroll Lock Xquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:35 schreef dekkered het volgende:
waar is dat xfire eigenlijk goed voor???
TeamSpeak 2 ? Zijn er nieuwe features ingegooid ten opzicht van deel 1 ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:41 schreef PirE het volgende:
TS2 is makkelijker omdat je dan ook kan praten met iedereen die in TS2 zit. VOIP werkt alleen met je squad dacht ik.
Het kan soms wel eens enkele uren/dagen duren voor alles geupdate is.quote:Ik zit nu ook ruim boven de 500 punten maar nog steeds geen promotie.
Vind ik inderdaad ook een mindere map. Urban maps zijn zoveel gaver, 64 players @ Strike at Karkand is denk ik toch wel m'n favoriet.quote:Zijn er trouwens meer mensen die een hekel hebben aan Kubra dam. Als die map komt, ga ik altijd op zoek naar een andere server
. De Urban maps vind ik persoonlijk veel leuker om te spelen. Maar heel BF2 is nog steeds wennen voor mij omdat ik veel snellere gameplay gewend ben.
Kan inderdaad zo zijnquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:12 schreef jpjedi het volgende:
kan het zijn dat ik nog niet bij de member stats sta? Zijn er al wat details over morgenavond?
Heb er zin an..
Nou lijkt me een goede reden.. geen probleem hoor. Ik vind het al gaaf dat je het doet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:22 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Kan inderdaad zo zijnZoals ik al eerder aangaf is alles op dit moment nog een beetje chaotisch, ik moet eigenlijk studeren, de website moet nog afgemaakt worden en ik zit niet achter m'n eigen PC. Op dit moment verloopt alles dan ook niet vlekkeloos. In de toekomst als de website eenmaal goed staat kan ik me meer gaan richten op de statistieken aangezien dat het enige is dat dan nog veelvuldig zal veranderen
Op dit moment is er voor morgen niet echt een draaiboek nee. Zoals men kan lezen op de clan-site begint het gebeuren om 20:00, eerder kan ook altijd maar 20:00 is wel een lekker neutrale tijdDaarna gaan we op zoek naar een goede server met nog een aardig aantal lege slots en die server zal gepost worden in dit topic. Dan zullen we daar allemaal gaan joinen en zien we wel wat het gaat worden ! Uiteraard ga ik proberen om alle statistieken bij te houden.
Tot morgen (hopelijk) allemaal !
Bij mij doet ie het wel gewoonquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:21 schreef jazza het volgende:
Dat xfire he, is opzich handig. maar de optie "aan spel deelnemen" werkt niet. is opzich logisch als je bf2 nog niet hebt draaien, maar als ik ingelogd en al ben... dan joined die niet met die server... je moet dus zeker het ip van die server overtypen... en ik zag gister iemand van het forum via xfire op een server "[DAP]..... nog wat" deze kon ik alleen niet vinden... wel gister door NLBOY neergemaaid btw
echt? dus als je bent ingelogd in bf2, kun je een friend joinen. en dan laadt hij de goede server? ok bij mij ging hij bf2 nog een keer opstartenquote:
Ok ik had de intro geskipt, misschien was dat het. En even later had ik eerst ingelogd bij account server en daarna gejoined en dat werkte ook niet... PS je maaide me gister nog neer, rond een uur of 11/12, ik was US en jij de tegenpartij. daarna keek je nog neer naar me lijk...quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:57 schreef nlboy het volgende:
Hoi.
Je drukt op die controller, dan start als het goed is je Battlefield 2 op. (krijg je die leuke filmpjes weer)
En dan na een tijdje moet je je inloggen bij Battlefield 2, dan gaat ie als het goed is connecten naar de server waar die "user" op zit.
Je hebt zeker wel de nieuwste patch voor Battlefield 2 he? (1.02)
"Zou t m echt zijn ?" Rudy Carellquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:07 schreef jazza het volgende:
daarna keek je nog neer naar me lijk...
it is i Rudycarell. ik was aan het wachten op een medic, maar dat had zo weinig zin...quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
"Zou t m echt zijn ?" Rudy Carell
ik add je vanavond wel ffquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:54 schreef Silver_Shark het volgende:
wie mij wilt added in xfire : foksilver
Met Sidewinder is kut. Heb 'm ook weer aangesloten, met muis & kb blijft het beste. En vliegen lukt me ook perfect daarmee. Alleen de straaljagers gaan te hard, dogfights zijn niet meer zo goed mogelijk, wat bij BF1942 wel goed ging.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:26 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ga iig nog maar even m'n Sidewinder weer aansluiten, ook eens leren vliegen
Idd die commander badge heb ik ook niet, en gezien me stats ben ik 0.00 uur commander geweest, ik vind het ook niks voor mij... die arial badge haal je makkelijk toch. gewoon 10 secs parachutenquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:24 schreef DaMayan het volgende:
Grappig, volgens mij ben ik de enige met een basic Commander badge... Of zie ik het verkeerd?
Ook een van de weinige zonder die aerial ribbon. Ga steeds gelijk dood als ik hoog uit een vliegtuig of heli jump...
Je moet ook wel je parachute openen hequote:Op woensdag 20 juli 2005 15:24 schreef DaMayan het volgende:
Grappig, volgens mij ben ik de enige met een basic Commander badge... Of zie ik het verkeerd?
Ook een van de weinige zonder die aerial ribbon. Ga steeds gelijk dood als ik hoog uit een vliegtuig of heli jump...
uiteraars!quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wordt er vanavond nog gemoord?
http://bf2tracker.com/bf2_userprofile.php?bf2id=46239592quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
kijk morgen wel effe ga nu weg later
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Je moet ook wel je parachute openen he
hoe???quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:45 schreef jazza het volgende:
[..]
join deze ook ff http://bf2tracker.com/bf2_clanprofile.php?clanid=414
account aanmaken voor jezelf, dan bij je profiel de fok clan joinen... je moet dan een wachtwoord invullen... het wachtwoord is niet moeilijk... ik weet alleen niet of ik die mag postenquote:
kom dan effe op xfirequote:Op woensdag 20 juli 2005 17:00 schreef jazza het volgende:
[..]
account aanmaken voor jezelf, dan bij je profiel de fok clan joinen... je moet dan een wachtwoord invullen... het wachtwoord is niet moeilijk... ik weet alleen niet of ik die mag posten![]()
het joinen van de clan of jezelf aanmelden?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:04 schreef dekkered het volgende:
et lukt niet
joinen van de clan zie nergens waar dat kanquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:06 schreef jazza het volgende:
[..]
het joinen van de clan of jezelf aanmelden?
ik voeg vanavond weer de nodige mensen toe bij xfire... zit nu op me werk
klik de button "user cp" -> vervolgens bij de tabel "Tracker Settings" klikken op "Tracker Control Panel" hier moet je je Battlefield2 Account ID invullen en onderaan kun je je aanmelden bij een clan (dropdownmenu)quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:06 schreef dekkered het volgende:
[..]
joinen van de clan zie nergens waar dat kan
wow, zou een uitkomst zijn!quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:56 schreef King_of_cubes het volgende:
Even een vraagje tussendoor, ik had ergens gelezen dat er met een patch clantags voor de spelersnamen gezet konden worden is dat waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |