Ik doe misschien wel meequote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:28 schreef Umm-Qasr het volgende:
Doe je vanavond ook met ons mee? We zitten al op 5 of 6 man ...![]()
Dan join ik diequote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:01 schreef nlboy het volgende:
FOK! heeft al een Teamspeak.
Zie mijn ondertitel.
Ik plaats m ook wel in de OP. Is het een server van iemand persoonlijk hier of wil de server nog wel eens veranderen ?quote:
Iemand?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:10 schreef Maud_Dib het volgende:
Bijna 1000 punten, dus ik kan straks een wapen onlocken. Welke kan ik dan het beste nemen?
En waar wijzig ik m'n display name?
Medic wapen is wel aardig vind ik, de rest vind ik crap. (of je moet shotguns diggen, dan zou ik die nemen)quote:
Thx. Als iemand me nu nog kan vertellen hoe ik mn display name aan kan passen zou ik helemaal blij zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:45 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Medic wapen is wel aardig vind ik, de rest vind ik crap. (of je moet shotguns diggen, dan zou ik die nemen)
dat vraag ik me ook af ..........quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:09 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Thx. Als iemand me nu nog kan vertellen hoe ik mn display name aan kan passen zou ik helemaal blij zijn
http://stats.codeflow.org/awardssig/%5B.:T.P.W:.%5DKOGELVOERquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:31 schreef dekkered het volgende:
kan ik ook mee doen heb et sinds vanmiddag zuig nog een beetje maar dat is denk ik normaal (mijn nick is [.:T.P.W:.]KOGELVOER
kijk morgen wel effe ga nu weg laterquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:20 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
http://stats.codeflow.org/awardssig/%5B.:T.P.W:.%5DKOGELVOER
Krijg een foutmelding, misschien iets fout gedaan ? Zodra je daar een goed plaatje uitkrijgt hoor ik t graag van jeDe lijst zal ik eind van deze week bijwerken. Ben nu vooral met content bezig, vandaar
Ja ik zag dat ook. Ik denk dat ie wel 24/7 BF2 speelt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:58 schreef Frasier het volgende:
Ene eXp.EleKtric (een Nederlander) gaat behoorlijk goed in die overall list, staat nu 3e van iedereen. Hij heeft nu iets van 35000 punten.
Of hij speelt met zijn clan zo, dat hij het maximaalste aantal punten kan halen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:19 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ja ik zag dat ook. Ik denk dat ie wel 24/7 BF2 speelt.![]()
Iemand ???quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:09 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Thx. Als iemand me nu nog kan vertellen hoe ik mn display name aan kan passen zou ik helemaal blij zijn
Dat kan natuurlijk (VOIP), maar zelf vind ik het makkelijker via ts.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:29 schreef jpjedi het volgende:
nou ik heb ook xfire aangemaakt. ben er zowiezo bij donderdag!
Teamspeak moet ik eens uitzoeken...nooit gebruikt. Waarom niet de voip van BF2?
Dat is wel een leuke (matige) grap. Waarom de fuck hebben die eikels daar dan weer voor gekozen. Misschien was het wel handig geweest om dat ook ergens te vermelden voordat ik een aacount aanmaaktequote:Op woensdag 20 juli 2005 01:18 schreef nlboy het volgende:
[..]
Helaas kan dat niet.![]()
Is typisch weer zo'n actie van EA.
Zo fout om je clan te promoten waar iedereen al in een fok! clan zitquote:Op woensdag 20 juli 2005 05:09 schreef Lixtro het volgende:
K ben nu bezig met bf2 clan op te starten United Warriors
Zelf kan ik bf2 nog niet spelen, speel nu nog met ti4200maar binnenkort 6800Ultra
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indeed.. maar ff w88 tot ik mn nieuwe setup hebquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:23 schreef UnleashMitch het volgende:
Hoe meer clans hoe beterkunnen we tenminste eens een clanwar houden
Ga ik nog even trainenquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:30 schreef Lixtro het volgende:
Indeed.. maar ff w88 tot ik mn nieuwe setup heb![]()
Het zou zomaar kunnen dat je nu een plaats naar boven schuift omdat je meer medailles hebt gehaald, de lijst wordt nml niet dagelijks geupdate. Zeker niet nu de site nog niet helemaal af is. Dat is ook meteen de reden dat ik nu nog wel eens wat slordig ben met nieuwe namen e.d. invoerenquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:55 schreef BMH het volgende:
Mitch: Ik heb meer (gouden) medals als de persoon die nummer 3 staat. Hoor ik dan niet nummer 3 te zijn? Of tellen bronzen medels even zwaar als gouden?
PS: mijn ID nummer in BF2 = 19361923. Misschien kun je mijn plaatje ook doorlinken naar een stats pagina
hoe zie je die ID nummer???quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:55 schreef BMH het volgende:
Mitch: Ik heb meer (gouden) medals als de persoon die nummer 3 staat. Hoor ik dan niet nummer 3 te zijn? Of tellen bronzen medels even zwaar als gouden?
PS: mijn ID nummer in BF2 = 19361923. Misschien kun je mijn plaatje ook doorlinken naar een stats pagina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |