quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:28 schreef jpjedi het volgende:
Nou ik heb me net aangemeld op de clansite.. wanneer kom ik ook in de stats lijst om me te meten??
1 | http://stats.codeflow.org/awardssig/FJD |
Als alles up and running is dan neem ik eens contact op met djmantri om te kijken of we gezamenlijk een clanwar kunnen spelen. Zal een week a twee weken durenquote:WEllicht leuk om eens op de NL server te spelen van djmantri.nl
ik ben er vanavond idd misschien weer en keer, ligt nu bijna een week stil. moet alleen even een postertje van 3m85 bij 2m65 op me muur zien te krijgen. mischien als ik klaar(?) ben... ik check vanavond wel even het forum of er iemand op een servertje zit. misschien tot vanavond. o me nick is RudyCarell...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:49 schreef Umm-Qasr het volgende:
Heeft iemand zin om vandaag/vanavond samen te spelen??
Heb je ook dat Xfire prog?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:56 schreef jazza het volgende:
[..]
ik ben er vanavond idd misschien weer en keer, ligt nu bijna een week stil. moet alleen even een postertje van 3m85 bij 2m65 op me muur zien te krijgen. mischien als ik klaar(?) ben... ik check vanavond wel even het forum of er iemand op een servertje zit. misschien tot vanavond. o me nick is RudyCarell...
Ik wel!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:49 schreef Umm-Qasr het volgende:
Heeft iemand zin om vandaag/vanavond samen te spelen??
ja dat heb ik ook... nog nooit gestart... maar ik heb hem... nick is rudycarell... volgens mijquote:
http://stats.codeflow.org/awardssig/jedi05071977quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Vul in plaats van FJD je eigen gamenaam in. Als het goed is krijg je dan zo'n zelfde soort plaatje. Paste die link in dit topic en ik ga je binnenkort (wellicht zelfs vanmiddag al) in de lijst bij werken !
[..]
Als alles up and running is dan neem ik eens contact op met djmantri om te kijken of we gezamenlijk een clanwar kunnen spelen. Zal een week a twee weken duren
Overige verschuivingen en nieuwe aanmeldingen nog niet meegenomen kom je uit op plaats 11.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:16 schreef jpjedi het volgende:
http://stats.codeflow.org/awardssig/jedi05071977
TNX
Gaan we iig wel proberenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:40 schreef kievit19 het volgende:
is er donderdag ook eenb server die voip ondersteund?
want ik heb gemerkt dat het lang niet op alle servers werkt
Doe vanavond met ons mee. We gaan al met 4 man een server onveilig maken. En voeg me toe bij de Xfire, username: jafarxquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:16 schreef jacco het volgende:
Heb vandaag even een microfoontje gekocht. Vanavond maar eens even uitproberen.
Wat is dat Xfire voor iets btw?
Ben nu Xfire aan het downen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:29 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Doe vanavond met ons mee. We gaan al met 4 man een server onveilig maken. En voeg me toe bij de Xfire, username: jafarx
Krijg je straks een mailtje of je m terug wil kopenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:47 schreef jacco het volgende:
Oke heb jafarx toegevoegd. Is alleen pharoahe al in gebruik de hufters. Dus gebruik nu gofaster als xfire naam
gefeliciteerd met de jonge poesjes,quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:03 schreef ursel het volgende:
Ik krijg om 8 uur kraamvisite... weet niet hoe lang ze blijven, maar zodra ze weg benne ben ik er..
Onze Poes heeft gisteren 4 jonkies gekregen![]()
Mijn vriendin hoeft pas over een paar maanden..![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is Xfire voor iets eigenlijk?,een soort teamspeak zeker?
Nee via Xfire kan je "vrienden" die online zijn zien. En op welke server ze spelen. Dus gewoon een handig progje.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is Xfire voor iets eigenlijk?,een soort teamspeak zeker]
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:21 schreef -Dries- het volgende:
soort MSN maar dan gericht op games. Je kun chatten met elkaar maar nog beter: meteen de servers van je contactpersonen joinen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |