yeah right, vietnamquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:20 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag gespeeld.
Vond er niet veel veranderd kwa BF vietnam.
De opzet is het zelfde gebleven alleen de setting is anders. Daardoor speelt het spel histerisch anders. Probeer maar een de commander te zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:20 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag gespeeld.
niet met jou. TK bitch.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:26 schreef Silver_Shark het volgende:
gaan we vanavond nog knallen ( op ranked ) of normal?
Zou echt vet zijn ja..quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:14 schreef jazza het volgende:
[..]
wow, zou een uitkomst zijn!
[FOK]RudyCarell![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:20 schreef gijsje79 het volgende:
Vandaag gespeeld.
wat is et paswoordt van fok clan??quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:35 schreef jazza het volgende:
[..]
klik de button "user cp" -> vervolgens bij de tabel "Tracker Settings" klikken op "Tracker Control Panel" hier moet je je Battlefield2 Account ID invullen en onderaan kun je je aanmelden bij een clan (dropdownmenu)![]()
This server is now closing for a clan event..quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:12 schreef Droopie het volgende:
85.236.101.20 en hij is ook nog ranked we moeten nog 5 spelers hebben voor hij begint!!
kan iemand effe helpe!!!!!!! pleasequote:Op woensdag 20 juli 2005 20:27 schreef dekkered het volgende:
die site zij dat men account al ingebruik was door een ander!!!![]()
![]()
hoe fix ik dat
Vanaf volgende week moet dat lukken, Ben hopeloos aan het wachten op nieuwe servers..quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:42 schreef nlboy het volgende:
Ey Ursel kan jij niet een server aanmaken met pass?![]()
nieuwe naam kiezen...quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:12 schreef dekkered het volgende:
The following error(s) occured:
The Battlefield Account you wanted to use is already in use by another member.
dit krijg ik als ik men ID wil invoeren
Hele wilde gok,maar ik had dat ook kwam door mn logitech toetsenbord progamma,wat meedraaide op de achtergrond.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:14 schreef poehej het volgende:
Ik heb een vaag probleem.. (nouja vaag, eerder irritant)
Als ik lekker online aan et spelen ben knalt et spel er soms ineens uit.. heeft iemand een idee wat dat zou kunnen zijn? is wel knap lastig
Als de server niet ranked was, heb je je medailles én punten nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:04 schreef JK het volgende:
Net ff een uur of anderhalf aan het Commanderen geweest.. ging perfect. Mooi gewonnen, goed de teams geholpen, heb 2 onderscheidingen gekregen, een voor elite corps en een voor commando iets ofzo.... maar houd ik ze of niet? Ik weet niet of ik op een ranked server zat. In geval dat het niet ranked is, geven ze dan ook zogenaamd die promoties ?
Hoe lang duurt het voor dat de gegevens zijn doorgegeven aan de EA statsserver in geval van wel een ranked server? Zou zonde zijn als het er niet bij wordt geteld, maar aan de andere kant... ben ervaringen rijker.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:54 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Als de server niet ranked was, heb je je medailles én punten niet
Klopt, had ik ook een keer in de heli als gunner. Er was geen kruisje door de target dus ik blaste een hellfire naar een tank, bleek het een teammaat te zijn....quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:48 schreef Vassili_Z het volgende:
En er is ook een bug waar 1 van je teamgenoten soms als vijand aangezien wordt. In plaats van een blauwe naam zie je dus een rode naam erboven. Erg irritant..
Go EA games
Om half 9 s ochtendsquote:Op donderdag 21 juli 2005 08:32 schreef ursel het volgende:
weer 2 ribbons erbij en een class hoger..
Komen nog eens ergens..
tis hier ook 2 uur geworden, ff geknalt samen met jafarx en nlboy zag ik ook nog ffquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Was gisteren 3 uur geworden.
Had niet echt meer puf om dat toen nog te melden..![]()
EAquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:41 schreef Markster het volgende:
Die patch verneukt mijn spel. Hij wil niet eens meer opstarten ?
Ik ga nu even kijkenquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:04 schreef Silver_Shark het volgende:
heeft iedereen patch 1.2??????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |