Idd die commander badge heb ik ook niet, en gezien me stats ben ik 0.00 uur commander geweest, ik vind het ook niks voor mij... die arial badge haal je makkelijk toch. gewoon 10 secs parachutenquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:24 schreef DaMayan het volgende:
Grappig, volgens mij ben ik de enige met een basic Commander badge... Of zie ik het verkeerd?
Ook een van de weinige zonder die aerial ribbon. Ga steeds gelijk dood als ik hoog uit een vliegtuig of heli jump...
Je moet ook wel je parachute openen hequote:Op woensdag 20 juli 2005 15:24 schreef DaMayan het volgende:
Grappig, volgens mij ben ik de enige met een basic Commander badge... Of zie ik het verkeerd?
Ook een van de weinige zonder die aerial ribbon. Ga steeds gelijk dood als ik hoog uit een vliegtuig of heli jump...
uiteraars!quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wordt er vanavond nog gemoord?
http://bf2tracker.com/bf2_userprofile.php?bf2id=46239592quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
kijk morgen wel effe ga nu weg later
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Je moet ook wel je parachute openen he
hoe???quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:45 schreef jazza het volgende:
[..]
join deze ook ff http://bf2tracker.com/bf2_clanprofile.php?clanid=414
account aanmaken voor jezelf, dan bij je profiel de fok clan joinen... je moet dan een wachtwoord invullen... het wachtwoord is niet moeilijk... ik weet alleen niet of ik die mag postenquote:
kom dan effe op xfirequote:Op woensdag 20 juli 2005 17:00 schreef jazza het volgende:
[..]
account aanmaken voor jezelf, dan bij je profiel de fok clan joinen... je moet dan een wachtwoord invullen... het wachtwoord is niet moeilijk... ik weet alleen niet of ik die mag posten![]()
het joinen van de clan of jezelf aanmelden?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:04 schreef dekkered het volgende:
et lukt niet
joinen van de clan zie nergens waar dat kanquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:06 schreef jazza het volgende:
[..]
het joinen van de clan of jezelf aanmelden?
ik voeg vanavond weer de nodige mensen toe bij xfire... zit nu op me werk
klik de button "user cp" -> vervolgens bij de tabel "Tracker Settings" klikken op "Tracker Control Panel" hier moet je je Battlefield2 Account ID invullen en onderaan kun je je aanmelden bij een clan (dropdownmenu)quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:06 schreef dekkered het volgende:
[..]
joinen van de clan zie nergens waar dat kan
wow, zou een uitkomst zijn!quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:56 schreef King_of_cubes het volgende:
Even een vraagje tussendoor, ik had ergens gelezen dat er met een patch clantags voor de spelersnamen gezet konden worden is dat waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |